Staat 'ie misschien op macro oid?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb de S3 ook sinds vrijdag. Ben er erg blij mee, maar het lijkt wel of de focus niet goed werkt... Foto's van dichtbij zijn haarscherp, maar zodra het onderwerp zich verder dan ongeveer 1 meter bevindt, wordt de foto onscherp.
Is er gewoon iets stuk aan de telefoon, of kan het ook met de software te maken hebben?
Nee, dat heb ik allemaal al bekeken. Ik heb ook de instellingen van de camera gereset om er zeker van te zijn dat het geen 'per ongelukke' instelling van me is geweest.quote:
Ik volg het nog en die van mij houdt de focus gewoon vast dus geen ideequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef mainedoll het volgende:
Als ik op mijn scherm druk om aan te geven waar de focus op moet liggen, zie je hem zoeken en dan zie je wel dat hij wel scherp kan stellen op die afstand. Alleen hij houdt die niet vast, zeg maar. (Volgt u het nog)
Waarscheinlijk staat hij op Macro-modus. Dat is bedoeld voor het dichtbij fotograferen van objecten. Probeer die instelling eens uit te zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb de S3 ook sinds vrijdag. Ben er erg blij mee, maar het lijkt wel of de focus niet goed werkt... Foto's van dichtbij zijn haarscherp, maar zodra het onderwerp zich verder dan ongeveer 1 meter bevindt, wordt de foto onscherp.
Is er gewoon iets stuk aan de telefoon, of kan het ook met de software te maken hebben?
Iets zegt mij dat ze dat al gedaan heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef xSouL het volgende:
[..]
Waarscheinlijk staat hij op Macro-modus. Dat is bedoeld voor het dichtbij fotograferen van objecten. Probeer die instelling eens uit te zetten.
Ik draai al bijna 2 maand vlekkeloos de HyperGalaxy ROM met Jelly Bean.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ze dat al gedaan heeft
Heb jij de update al?
Nee staat er niet tussen.quote:
Moet je de Perseus kernel er eens bijladen... ging bij mij nog eens 100% snellerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik draai al bijna 2 maand vlekkeloos de HyperGalaxy ROM met Jelly Bean.
Draait nog steeds als een fucking trein.
Binnenkort maar eens even kijken wat het verschil is met Stock Jelly Bean en de huidige versie die ik momenteel draai.
Hoewel hij stukken smoother en erg soepel loopt. Schijnt Project Butter niet eens op volledige kracht te draaien, omdat Samsung de documentatie van hun processor niet hebben geshared met de community. Hierdoor kunnen ze elementen van Project Butter nog niet optimaal porten naar de S3 en kan dit alleen door Samsung gedaan worden.
Ben benieuwd of hij idd nog smoother kan lopen dan dat hij nu al is. Want mijne is nu al fast as fuck.
Zoals APK al aangaf, dat had ik idd al uitgeslotenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef xSouL het volgende:
[..]
Waarscheinlijk staat hij op Macro-modus. Dat is bedoeld voor het dichtbij fotograferen van objecten. Probeer die instelling eens uit te zetten.
Nou. Ik moet de eerste echt fatsoenlijke camera op een telefoon nog tegenkomen. Als je een dSLR gewend bent is zelfs de camera op de SIII knap waardeloos.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:15 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Ik maak graag foto's dus ik wil ook een goed werkende camera
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou. Ik moet de eerste echt fatsoenlijke camera op een telefoon nog tegenkomen. Als je een dSLR gewend bent is zelfs de camera op de SIII knap waardeloos.
Instellingen -> Taal en invoer -> Spraakopdr. appsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef mawtje het volgende:
Weet iemand waar de instellingen staan voor het praten tegen de s3 ? Dat je cheese zegt en dat er dan een foto word gemaakt ?
Met Lance Armstrong op je fiets moet dat wel lukkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]wat een vergelijking.... Sensoroppervlak staat natuurlijk totaal niet in verhouding om een vergelijking te kunnen maken.
Je moet een cameraphone vergelijken met de allergoedkoopste compactcamera's qua techniek en fysieke eigenschappen. En dan doen ze het in de regel best aardig.
Ik ga toch ook niet klagen dat mijn fiets geen Ferrari bij kan houden.....
Ik zeg alleen maar dat voor iemand die aangeeft graag foto's te maken, het raar is dat die een fatsoenlijke camera verwacht op een telefoon, wijsneus. Iemand die graag foto's maakt dient een dSLR te gebruiken, anders maakt ie niet graag foto's. Simpel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]wat een vergelijking.... Sensoroppervlak staat natuurlijk totaal niet in verhouding om een vergelijking te kunnen maken.
Je moet een cameraphone vergelijken met de allergoedkoopste compactcamera's qua techniek en fysieke eigenschappen. En dan doen ze het in de regel best aardig.
Ik ga toch ook niet klagen dat mijn fiets geen Ferrari bij kan houden.....
Ik had voor mijn S1 een soft silicone hoesje, die je op je dashboard kon leggen. Die zocht ik ookvookvoor de S3 maar na 2 slechte hoesjes via eBay heb ik t maar opgegeven. Toch n lease toestelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Xetran het volgende:
Ik wil jb![]()
Tevens, hebben jullie assecoires die wel zin hebben? vriend van mij had de officiele flipcover maar hij zei dat het niks was. Jammer, want hij leek me mooi en ook handig.
Mijne nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik had voor mijn S1 een soft silicone hoesje, die je op je dashboard kon leggen. Die zocht ik ookvookvoor de S3 maar na 2 slechte hoesjes via eBay heb ik t maar opgegeven. Toch n lease toestel
Die van mij in een Griekse, denk dat ik daardoor als laatste magquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mijn S3 kwam ook in een Franse verpakking, misschien dat ik hem daarom eerder heb gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |