Ik heb ook vodafone, maar heb inderdaad een foutje gemaakt. De optie kleur staat vierde van onder. Maar je kan inderdaad ook chrome gebruiken. Nadeel daarvan vind ik dat de thumbnails van mijn bookmark widget dan niet updaten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:59 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij staat "Instellingen" onderaan, maar ik heb inderdaad een Vodafone toestel, dus dan doe ik wat BrainOverfloW zegt en installeer ik Chrome![]()
Misschien kan iemand mij dan ook meteen vertellen hoe ik na een woord gemakkelijk een komma krijg.
Dat doe ik sowieso nooitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef delano.888 het volgende:
BTW, geloof me vooral niet op mijn woord, probeer het, en als het bevalt koop je toch de officiële versie?
http://www.apkmania.co/2012/07/smart-keyboard-pro-v463-apk.html
Ik heb hem er op gezet en alle opties die ik zo fijn vind aan Swiftkey lijken er in te zitten en typen voelt fijn en snel aan. Ik blijf hem nog wel even proberen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef delano.888 het volgende:
BTW, geloof me vooral niet op mijn woord, probeer het, en als het bevalt koop je toch de officiële versie?
http://www.apkmania.co/2012/07/smart-keyboard-pro-v463-apk.html
Haha, goede tipquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als je na een woord op de spatiebalk drukt krijg je hem automatisch als aanvulligsoptie. En anders zit hij ook nog verstopt onder het inhouden van de 'punt' knop.
Ik had hem nog onthoudenquote:
hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Xetran het volgende:
Ook maar een s3 gekocht. Hoop alleen dat je die functietoets naar een multitask toets om kan zetten t_t
Instellingen ---> taal en invoerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Smart keyboard geïnstalleerd. Is bij instellingen ook geactiveerd. Maar ik blijf dat kut. Samsung toetsenbord houden. Weet dat ik ergens de invoer methode aan moet passen, maar weet niet meer waar.... schaam.
http://lmgtfy.com/?q=change+lockscreen+apps+s3quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef JohnB52 het volgende:
Vraagje:
Mijn S3 is nog gewoon standaard.
Als ie op "toetsenblokkering" staat, kan ik onderin ook unlocken en dan direct camera chat browser en nog iets anders.
Kan ik dat veranderen door andere dingen ? Zo ja , hoe ?
Schaam nogmaals. Moest ook het standaard toetsenbord nog instellen natuurlijk....quote:
Tijdens het typen je notificatiebalk naar beneden halen en daar op klikken..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Smart keyboard geïnstalleerd. Is bij instellingen ook geactiveerd. Maar ik blijf dat kut. Samsung toetsenbord houden. Weet dat ik ergens de invoer methode aan moet passen, maar weet niet meer waar.... schaam.
Ja. Ik overweeg het ook. Mis mijn mintberry van de Galaxy s.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:37 schreef Klonk het volgende:
root, custom rom (paranoid android) nooit meer touchwizz, wat een heerlijk toestel zonder die bagger
http://www.knowyourcell.c(...)msung_galaxy_s3.htmlquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=change+lockscreen+apps+s3
Ja kut. Kwam er 1 uur nadat ik mijn blauwe had geopend achter dat er een zwarte is. En ik had er ook nog eens 515 voor betaald...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef KingRoland het volgende:
Zit te denken , is het verschil van 40 euro het waard om een Zwarte S3 te halen en geen blauwe? hm
Die knop aan de linkeronderkant. Ik wil dat dat word dat je zegmaar van app naar app kan switchen.quote:
Swiftkey xquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Geen dankquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://www.knowyourcell.c(...)msung_galaxy_s3.html
Mag ik je toch nog even bedanken?
Aha. Had het wel iets liever onder een enkele druk, maar ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef JohnB52 het volgende:
Die middelste knop kan je mee switchen
Wordt op dit moment uitgerold in diverse Europese landen. Nederland nog niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
Aha. Had het wel iets liever onder een enkele druk, maar ja.
Hmm, is 4.1 nog niet uit voor de s3? ik dacht dat ik toen ik googlede had gevonden van wel..
Stond ook nog helemaal niet in dit topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wordt op dit moment uitgerold in diverse Europese landen. Nederland nog niet.
Hmm? Wat niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Stond ook nog helemaal niet in dit topic
Tis ook geen standaard telefoonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef mawtje het volgende:
Blauw is ook echt zo geen kleur voor een standaard telefoon. Snap echt niet waarom zwart niet de kleur was bij de launch samen met de witte ipv de blauwe
Truequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tis ook geen standaard telefoon
Apple gedoe tegen concurrentie iPhone5quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef mawtje het volgende:
Blauw is ook echt zo geen kleur voor een standaard telefoon. Snap echt niet waarom zwart niet de kleur was bij de launch samen met de witte ipv de blauwe
tja.. jammer dat het 50 euro meer is. Denk dat ik toch wel voor de zwarte ga sinds ik mijn S3 wel heel lang ga gebruiken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja kut. Kwam er 1 uur nadat ik mijn blauwe had geopend achter dat er een zwarte is. En ik had er ook nog eens 515 voor betaald...
[..]
Die knop aan de linkeronderkant. Ik wil dat dat word dat je zegmaar van app naar app kan switchen.
[..]
Swiftkey x
Kost dat Samsung serieus 1 maand?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wordt op dit moment uitgerold in diverse Europese landen. Nederland nog niet.
Omdat je bij zwart het verschil niet kan zien tussen scherm en bezel(?)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef tuut-chips het volgende:
Ik vind blauw echt mooier dan zwart hoor! Snap niet waar alle haat op blauw vandaan komt.
al gevonden, accountje verwijderd en opnieuw toegevoegd, toen deed ie het.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef Fendy het volgende:
Nu ben ik wat aan het spelen met Samsung Dive, maar daarvoor moet ik externe besturingselementen aanzetten. Staat bij mij greyed out. Iemand een idee ?'
Via de S-Voice app, dacht ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef mawtje het volgende:
Weet iemand waar de instellingen staan voor het praten tegen de s3 ? Dat je cheese zegt en dat er dan een foto word gemaakt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |