Ja ok, maar weet niet of je de rest van mijn moederskills erbij wilt hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut, jij kan tenminste koken
Ik kan best voor mezelf zorgen hoor, maar soms is het fijn dat je zelf niet hoeft te koken en dat het eten ook daadwerkelijk smaaktquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja ok, maar weet niet of je de rest van mijn moederskills erbij wilt hebben
vetttquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
Wat een kutdag vandaag![]()
Maar toen kwam de post onverwacht met mijn Etsy bestellingEn nu ben ik een compleet kattenvrouwtje inclusief tas van mijn dikke kater
[ afbeelding ]
Goed zo, anders zou het zo gaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan best voor mezelf zorgen hoor, maar soms is het fijn dat je zelf niet hoeft te koken en dat het eten ook daadwerkelijk smaakt
die is cool zeg!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
Maar toen kwam de post onverwacht met mijn Etsy bestellingEn nu ben ik een compleet kattenvrouwtje inclusief tas van mijn dikke kater
[ afbeelding ]
Picsquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruh, voor de mensen die het gemist hadden, mijn ziel is dus foetsie i.p.v. hazelnoot-lichtbruin-kleurig haar
Dat is ook wel een aparte situatie ja in jouw geval.. Maar iedereen kan zich daar wel in vinden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh meh miss, dat is nog heul niet zo lang. Mama heeft nu ook een vriend maar na bijna 3 jaar vind ik het alleen maar fijn voor haar. Goeden matigen situatie wel: Het is de schoonvader van mijn zus, zijn vrouw (dus mijn zus haar schoonmoeder) is overleden een paar jaar terug.![]()
Maar na een tijdje was ze ook half bezig met de oude beste vriend van papa, toen ben ik m wel even de pan uit geflipt![]()
Mooi!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Heel logisch dat jij het maar een kutsituatie vind hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook wel een aparte situatie ja in jouw geval.. Maar iedereen kan zich daar wel in vinden?
Ik had ook niet gedacht dat hij altijd alleen zou blijven maar dit is zo snel.. En zij was dus een goeie vriendin van mijn moeder.. Zij zijn als 2 koppels veel met elkaar opgetrokken, heb er ook regelmatig bijgezeten als zij op visite waren. Ik wist dat het tussen haar en haar man niet super goed meer gingen zo. Maar uitgerekend zij is nu zijn vriendin. En nu dus nog met zo'n ring erbij.
even kijken of ik die kan maken... tot nu toe wil het nog niet echt lukkenquote:
Ja mijn broer en zus (+haar man) vinden het alleen maar leuk. En mijn zus haar schoonzus vindt het ook leuk dus geen problemen. Het is alleen zo raar om het aan mensen uit te leggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook wel een aparte situatie ja in jouw geval.. Maar iedereen kan zich daar wel in vinden?
Ik had ook niet gedacht dat hij altijd alleen zou blijven maar dit is zo snel.. En zij was dus een goeie vriendin van mijn moeder.. Zij zijn als 2 koppels veel met elkaar opgetrokken, heb er ook regelmatig bijgezeten als zij op visite waren. Ik wist dat het tussen haar en haar man niet super goed meer gingen zo. Maar uitgerekend zij is nu zijn vriendin. En nu dus nog met zo'n ring erbij.
Brammetjequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
OOOH HET IS ECHT JOUW KAT OOK NOG.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel logisch dat jij het maar een kutsituatie vind hoorVolgens mij zou ik ook heel pissig zijn
Ooh dit is de originele foto van mijn kat:
[ afbeelding ]
Ik ben stiekem ook wel een beetje pissig. Waarom zo snel, waarom zij, waarom geheim houden (we hoorden het pas toen haar nog-geen-ex-man erachter kwam, want toen 'moesten ze wel'), en dan nog een 'ja je gunt het me toch wel alsjeblieft? En mag ze dan ook op je verjaardag komen, die volgende week is?'quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel logisch dat jij het maar een kutsituatie vind hoorVolgens mij zou ik ook heel pissig zijn
[ afbeelding ]
Omdat ik weer in een dip zatquote:
zie FB, krijg het er niet echt op, want alles is rood en niet alleen de punten, maar ach, ook wel grappig zoquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
even kijken of ik die kan maken... tot nu toe wil het nog niet echt lukken
Oh wow! Wat ontzettend gaaf met je eigen kat!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als hij op weg is en je vindt hem gevaarlijk rijden kun je het bij de politie melden (anoniem) dat er een gevaarlijk iemand rijdt die niet veilig is in het verkeer, voor zichzelf en anderen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is zeker geen instantie waar je kunt melden dat oudere mensen niet bekwaam genoeg zijn om auto te kunnen rijden zodat mijn opa wordt uitgenodigd voor testen?![]()
Hij kan echt niet meer normaal autorijden en mijn moeder/oom vinden het wel goed zo. Lekker wachten tot ie zichzelf en mijn oma (of iemand anders) dood rijdt
Ik had gewoon gezegd: ik hoef haar niet op mijn verjaardag doeiquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel een beetje pissig. Waarom zo snel, waarom zij, waarom geheim houden (we hoorden het pas toen haar nog-geen-ex-man erachter kwam, want toen 'moesten ze wel'), en dan nog een 'ja je gunt het me toch wel alsjeblieft? En mag ze dan ook op je verjaardag komen, die volgende week is?'
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
mijn oma beweert dat ze altijd kei netjes rijdt enzulks.
Dus gisteravond zaten we stiekem 80 km lang achter haar op de snelweg, mijn oma rijdt als een petje![]()
da's wel bizar hoor... heb je het ooit uitgesproken naar je vader toe?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel een beetje pissig. Waarom zo snel, waarom zij, waarom geheim houden (we hoorden het pas toen haar nog-geen-ex-man erachter kwam, want toen 'moesten ze wel'), en dan nog een 'ja je gunt het me toch wel alsjeblieft? En mag ze dan ook op je verjaardag komen, die volgende week is?'
ja dat, en die foto is ook wel supertof!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh wow! Wat ontzettend gaaf met je eigen kat!
Ja ik weet niet wanneer hij voor het laatst is geweest maar hij is hard aan het aftakelen. 5 jaar is dan een beetje lang tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moeten ze toch automagisch elke 5 jaar op herkeuring?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OOOH HET IS ECHT JOUW KAT OOK NOG.
Hoe epic
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh wow! Wat ontzettend gaaf met je eigen kat!
Uhuhquote:
Ik dacht dat ie knipoogdequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
[..]
UhuhJa daarom heeft hij ook maar 1 oog
pirate kitteh, arrquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
[..]
UhuhJa daarom heeft hij ook maar 1 oog
Mijn opa heeft het nu voor 3 jaar gekregen maar die heeft diabetes en weet ik wat allemaal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wanneer hij voor het laatst is geweest maar hij is hard aan het aftakelen. 5 jaar is dan een beetje lang toch
er rijden hele hordes figuren rond die net na de keuring als een comapatiënt achter het stuur zitten. Daarbij is de keuring nou ook niet echt denderend, dus er glippen ook nogal wat gevaarlijke idioten/bejaarden door die je niet meer in de auto wilt hebben achter het stuur....quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wanneer hij voor het laatst is geweest maar hij is hard aan het aftakelen. 5 jaar is dan een beetje lang toch
quote:
vanaf 70quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar vanaf je 75e word je gekeurd ofzo? Dat betekent dat hij op zn 80e nog is geweest en hij is 81, nog 4 jaar dus
En dat vond ik dus lastig. Want als ik dat zeg, vatte pa het op als een signaal dat ik hem z'n geluk niet gun. Maar als ze wel kwam, vatte ik het zelf op alsof ik mijn zegen gaf ofzo. En dat moest ik dan in een week ff besluiten, was niet tof. Vooral omdat het dus al 4 maanden zo was en ik hen in die tijd dus nog gezien heb en niks wist. Ze is uiteindelijk wel geweest omdat ik pa geen pijn wilde doen maar ja, op dot soort momenten als vandaag blijkt voor mij dat ik het toch nog niet zo tof vindquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had gewoon gezegd: ik hoef haar niet op mijn verjaardag doei
yepquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelfde principe maar 5 jaar eerder toch
Nee.. Zei mijn man net ook, dat dat wellicht wel tijd wordt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's wel bizar hoor... heb je het ooit uitgesproken naar je vader toe?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
vijftien jaar geleden had ik dat gerust naar de kroeg gedragen trouwens
Dat blijft een rottige situatie ja.. Als je toch via een "normale" uni studeert, hoe lang zou je dan nog moeten? Heb je dan de kans om erbij te werken of moet je dan alles lenen voor je eigen onderhoud?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat ik weer in een dip zat
Wil namelijk toch het liefste via een "normale" uni mijn studie volgen. En dat toch eindelijk vandaag tegen mijn ma gezegd. En toen begon ze meteen met te zeggen dat ik dan alweer twee jaar had weggegooid etc. etc.
Maar als ik zeg dat ik het terugbetaal is het ook niet goedEn ik weet heus wel dat het duur is, maar ik heb deze keuzes allemaal niet voor mijn lol gemaakt.
En dan zou ik in Maastricht ook psychologie kunnen volgen, maar die hebben alleen de gezondheid kant terwijl ik ook de sociale kant wil volgen. Dus ik moet sowieso op kamers.
Voordeel is dat ik dan wel kan lenen, want voltijd opleiding maar dat is dan volgens mijn ma ook weer te duur.
En dan weet ik dus ook weer niet wat ik moet doenHet is gewoon super klote, maar nu zit ik ook helemaal vast, ook met mijn sociale leven.
Maar mijn pa is werken op dit moment dus kan ik het ook niet mee bespreken want het is wel zijn geld.
naja dat dus![]()
Whoa, gaafquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik er tenminste achter kom bij welke buren het ligt
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
vijftien jaar geleden had ik dat gerust naar de kroeg gedragen trouwens
Dan zou ik opnieuw moeten beginnen, misschien dat ik voor een aantal vakken vrijstelling zou krijgen maar dat weet ik niet. Dus gewoon 3 jaar voor de bachelor. Misschien dat ik in het weekend zou kunnen werken, ligt natuurlijk helemaal aan het rooster.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat blijft een rottige situatie ja.. Als je toch via een "normale" uni studeert, hoe lang zou je dan nog moeten? Heb je dan de kans om erbij te werken of moet je dan alles lenen voor je eigen onderhoud?
Pic wanneer je hem teruggevonden hebt!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vermoed dat het op het plaatje toffer is, maar we zullen zien
Omg heb je die besteld??quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik er tenminste achter kom bij welke buren het ligt
Ik had tuts zitten zoeken voor de zipper face; maar toen bedacht ik me: Ow wacht... Velen bier..... Dit gaat em niet wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Soverso ga ik wel als echte ondode, niet als semisjieke gothic heks
ja ik vond die korte zombiepakjes zoals jij hebt wel tof, maar ik vrees dat mensen dan eerder lachen dan bang worden als ik dat aantrekquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg heb je die besteld??Hoe vet
We kunnen toch van tevoren zipperen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had tuts zitten zoeken voor de zipper face; maar toen bedacht ik me: Ow wacht... Velen bier..... Dit gaat em niet worden![]()
Incl extra gratisch tepelquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik vond die korte zombiepakjes zoals jij hebt wel tof, maar ik vrees dat mensen dan eerder lachen dan bang worden als ik dat aantrek
quote:
You triedquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aldus mijn kwartet van nuttelozen bijdragen
Had het toen geprobeerd bij Tilburg maar die hadden niet zelf toetsen maar die eisten deelcertificaten vwo van Engels, Nederlands, Biologie en Wiskunde. Het leuke is, bij Nederlands zit daar ook literatuur bijquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan wel kijken wat nu het psychologie rooster op de UvT wel is mandy
en dan incl. zombie ogen en witte lenzenquote:
ik hoor ze al jenkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en dan incl. zombie ogen en witte lenzenwhajaaa
Wegrennen vooralquote:
jup en anders heb ik ook nog wel watquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ok dus dan heb ik enen zipper nodig; vloeibare latex en..... lin had een boel nepbloed toch?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Er is niet eens een spooktocht jongeuh...Valt haske mee dus
En euh... dit? Latex melk? Really?
http://www.starmagic.nl/view-product.php?product=18868
latex kaalkoppen neuzen???quote:Witte latex melk. Voor het maken van latex kaalkoppen neuzen
Matigen Nederlandsquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
latex kaalkoppen neuzen???
het klinkt wel ranzig
Truequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
latex kaalkoppen neuzen???
het klinkt wel ranzig
momentje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
Kan niet echt een fatsoenlijke site vinden. Google effe mee zodat ik em nu meteen vandaag direct kan bestellen![]()
100ml... zat voor ons 2 toch?quote:
quote:Latexmelk Neutraal (Gummimilch)
Natuurlijke (vloeibare) latex voor de productie van kaalkoppen, neuzen en andere prosthetics. Bevat ammonia. Het product is wit in de fles, maar droogt op in een neutrale latexkleur.
kryolan cine-wax?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
Kan niet echt een fatsoenlijke site vinden. Google effe mee zodat ik em nu meteen vandaag direct kan bestellen![]()
Kryolan latex melkquote:
Suuuuuuure ! Wij zijn getraindquote:Latexmelk
Met deze producten kunt u zelf lichaamsdelen van latex maken. Vooral geschikt voor de getrainde grimeur.
ja maar dan heb je denk ik nog lijm nodig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer; hij loopt vast na mijn betalingIs het nou wel of niet goed gegaan.
Nou bij de zipper tuts op youtube hebben ze het over die vloeibare...
ja maar daar plak je die rits niet mee vastquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat kan toch ook direct op de huid?
Jawel want het droogt opquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar daar plak je die rits niet mee vast
Loopt dat nog?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, foto's van mijn diddl knuffels gemaakt, nu op marktplaats gooien
Nee, true. Maar volgens mij red je dat met dat andere spul ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar daar plak je die rits niet mee vast
Ik kook hier altijd heel makkelijk. Want weinig ruimte en alles met de hand moeten afwassenquote:
Je kunt aardappels en hutspot in een pan flikkeren?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kook hier altijd heel makkelijk. Want weinig ruimte en alles met de hand moeten afwassen.
ik heb nu ook hutspot opstaan, de enige handelingen die k daarvoor hoefde te verrichten was de pan vullen met water en twee zakjes openknippenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef Mss het volgende:
Ik ga geen aardappels schillen. Ja lui, ik weet het.
HAAL DIE CAVIA VAN JE HOOFD!quote:
Rare caviaquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HAAL DIE CAVIA VAN JE HOOFD!
DIERENBEUL!
En by de weg: GIJ DEERNE!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
maat groter was fijn geweest, ik durf er niet in te zitten
[ afbeelding ]
Misschien kan ik 'm tweaken met elastiek
Die is mooiquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
maat groter was fijn geweest, ik durf er niet in te zitten
[ afbeelding ]
Misschien kan ik 'm tweaken met elastiek
Ik was toch lief?quote:
het is van dat aidspolyester, dat scheurt al als je er naar kijktquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die is mooi
Maar zonde dat ie wat te krap zit. Kun hè dat nog fixen, of toch zo houden?
ja, maar je moet niet lief zijn tegen vampiers en zombies want dan bijten ze je kop er af...quote:
Da's kut zegquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar je moet niet lief zijn tegen vampiers en zombies want dan bijten ze je kop er af...
Waar zit de voorkant?quote:
WATTTTTTquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die je kwaad achterna komen als je een uitnodiging voor een buurtfeest in hun bus gooit, want: ze hebben een sticker
Ik wil niet eens dat je komt, zuurpruim
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die je kwaad achterna komen als je een uitnodiging voor een buurtfeest in hun bus gooit, want: ze hebben een sticker
Ik wil niet eens dat je komt, zuurpruim
Ooh daar heb ik altijd alleen maar kleine stukjes van gezien dus zou niet het hele verhaal daar van wetenquote:
ohquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh daar heb ik altijd alleen maar kleine stukjes van gezien dus zou niet het hele verhaal daar van weten
Die ga ik nog een keertje zien, die is zo leukquote:
ik heb vandaag geleefd op 2 kiwi's, 2 appels en een komkommer en ik begin nu pas met koken en ik heb 400 flyers gelopen en 8 uur gewerkt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sinds Sjaan snak ik naar Ikeakoekjons die ik heul niet mag
Dat zou ik serieus niet trekken, ook niet als ik zoals nu (knetterverkouden) een hele dag niks doequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag geleefd op 2 kiwi's, 2 appels en een komkommer en ik begin nu pas met koken en ik heb 400 flyers gelopen en 8 uur gewerkt.
Misschien toch niet zo handig, enen fruitbalansdag als je veel moet doen
POTVER DIE KOKEJES ZIJN LEKKER!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sinds Sjaan snak ik naar Ikeakoekjons die ik heul niet mag
dafuqquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag geleefd op 2 kiwi's, 2 appels en een komkommer en ik begin nu pas met koken en ik heb 400 flyers gelopen en 8 uur gewerkt.
Misschien toch niet zo handig, enen fruitbalansdag als je veel moet doen
Goedzo!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
POTVER DIE KOKEJES ZIJN LEKKER!
Maar ik heb sinds die keer nix meer slechts gegeten!
oh geloof me, ik ben gisteren zo ellendig geweest dat mijn lichaam het best kon gebruiken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus niet trekken, ook niet als ik zoals nu (knetterverkouden) een hele dag niks doe
mja, die jurk zit ook wel HEUL strak, je ziet daar niet dat mijn vetjes een beetje richting onder worden geperstquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, die jurk zit ook wel HEUL strak, je ziet daar niet dat mijn vetjes een beetje richting onder worden geperst
die van mij ook al vanavond tijdens het eten, tyfes rode pepersquote:
ja hiero ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:41 schreef Mss het volgende:
Velen sambal hier. Ik ben Indonesisch gaan halen. Omdat het kan.
volgende keer stiekem bak schijt van Max door de brievenbus duwen, of Max voor de deur laten berenquote:
sambal badjak, lekker, beetje pittig, maar niet téquote:
lulzquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgende keer stiekem bak schijt van Max door de brievenbus duwen, of Max voor de deur laten beren
of Max laten beren vlak voor de deur (in "de loop" zeg maar), zelf op een afstandje gaan staan en dan aanbellen. En dan die gast strak aan blijven kijken terwijl hij er vet in staptquote:
Zombie apocolypsquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit Grey's te kijken, maar ik heb dus de laatste episode van het vorige seizoen niet gezien dus ik heb geen idee wat er nou gebeurd is waardoor Arizona dood is en Sloan in coma ligt
of een glaasje azijn trakterenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of Max laten beren vlak voor de deur (in "de loop" zeg maar), zelf op een afstandje gaan staan en dan aanbellen. En dan die gast strak aan blijven kijken terwijl hij er vet in stapt
vliegtuigcrashquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit Grey's te kijken, maar ik heb dus de laatste episode van het vorige seizoen niet gezien dus ik heb geen idee wat er nou gebeurd is waardoor Arizona dood is en Sloan in coma ligt
Maar ze hebben nu ineens 30 dagen geforward, dus als je wel de laatste aflevering hebt gezien hoef je het nog niet te begrijpen (like me)quote:
mooi!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik denk dat dit mijn eettafel wordt
[ afbeelding ]
Gaaaaaaafquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik denk dat dit mijn eettafel wordt
[ afbeelding ]
Ik snap je zin niet...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Debsterr het volgende:
NARS Zulu
The application of a lipstick combined with the convenience of a pencil in a jumbo crayon design. Lips are instantly saturated with rich pigments and a velvety matte finish. The long lasting, non-drying formula is enriched with emollients for a creamy texture, while a combination of unique silicones ensures long-lasting, seamless color for hours. Use for lining, all-over lip color, or pairing with another lip product.
Nee okay, ik smeer voortaan nagellak wel op m'n lippen dan.
Klik even op de linkquote:
quote:
omdat tettenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef Mss het volgende:
Ik was nog ff autorijden vanavond. Ik snap echt niet dat ik ooit een rijbewijs heb gekregen.
Mehehequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef Mss het volgende:
Ik was nog ff autorijden vanavond. Ik snap echt niet dat ik ooit een rijbewijs heb gekregen.
minder geklust, jij was weer volledig aan het werk en jullie hebben nu een betere isolatie en zulks door de uitbouw?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was administratie aan het doen.
We hebben vorig jaar ineens 40% minder gas gebruikt dan de jaren daarvoor, wtf
ZET SNEL DE KACHEL HARDER!quote:
ik snap er geen jood van. Aanbouw staat al bijna 3 jaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
minder geklust, jij was weer volledig aan het werk en jullie hebben nu een betere isolatie en zulks door de uitbouw?
Ik gok maar wat hoor, maar 40% is echt wel bizar veel ja!
dat was ook mijn eerste ingevingquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Teveel afhaal slotje opgelost.
is dat alweer 3 jaar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap er geen jood van. Aanbouw staat al bijna 3 jaar.
Werk is wel een optie
Gmtaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste ingeving
Niet gek laten maken joh, straks komt er ineens een moment dat je denkt "o zo moet het"quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, maar soms zakt me de moed wel in de schoenen hoor.
gaat snel he!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat alweer 3 jaar?![]()
En jij bent nu een nog hetere dame, waardoor bb de kachel minder hoog hoeft op te stoken
doe downloade, hij is de moeite waardquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
gewoon oefenen, mutsie. Iedereen zuigt aan het begin.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, maar soms zakt me de moed wel in de schoenen hoor.
en dan heb je je eerste aanrijdingquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet gek laten maken joh, straks komt er ineens een moment dat je denkt "o zo moet het"
Of gewoon heul hard rijden en als je het niet meer begrijpt handen voor je ogen en gillenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon oefenen, mutsie. Iedereen zuigt aan het begin.
Ik haalde mijn man vanavond op met de leenauto die hier afgeleverd was (hij had geen rijbewijs bij zich dus kreeg hij geen vervangende auto mee bij het schadebedrijf. vervolgens werd er hier een afgeleverd en ik heb heul geen rijbewijs hoeven laten zien, maar goed....).
Automaat en ik snapte dat ding voor geen meter, dus ik heb ook echt als een mongool gereden. Maar als je dan even extra goed wel om je heen kijkt en niet te hard rijdt, komt dat altijd wel goed joh![]()
Gewoon vaker doen dus
En wat langere ritten, dan kun je op een gegeven moment lekker relaxed worden achter het stuur
ja we zijn oud he, dan lijkt de tijd harder de gaanquote:
Ik zie er nu al tegenop om in België te rijdenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Vooral lange afstanden idd. Ik ben toen maar naar Parijs gereden, was meteen over
same here, 4 jaar en twee weken precies.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja we zijn oud he, dan lijkt de tijd harder de gaan![]()
wij hebben dit huis alweer 4 jaar! (nog steeds niet af)
ik reed op een slingerweg met aan beide kanten een afgrond met water (dijk), dus weet nog niet of dat zo'n puik plan was geweestquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of gewoon heul hard rijden en als je het niet meer begrijpt handen voor je ogen en gillen
rechts blijvenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie er nu al tegenop om in België te rijden
Niet doen, is heus niet zo erg als mensen altijd bewerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
whehehehe, schijterdquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
in oktober met dit "hallo ik ben de zon en ik piep even tussen de wolken door" weer moet ik altijd even aan terug denken aan hoe tof het toen voeldequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
same here, 4 jaar en twee weken precies.
Vandaag 4 jaar geleden kwam mijn keuken
bb kan het, dus jij ook. Hij vond het wel freakyquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef Dwyn het volgende:
Weet je wat mij super lijkt. Een rondrit met de auto door Engeland maar van het idee dat ik links moet rijden, krijg ik het al warm.
Ik ben er al heul vaak doorgereden als bijrijderquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet doen, is heus niet zo erg als mensen altijd beweren
Het gaat zo tegen je natuur in. Zou er geen Tomtom bestaan die waarschuwt als je op de verkeerde weghelft rijdt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb kan het, dus jij ook. Hij vond het wel freaky
een eigen huis is nooit afquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in oktober met dit "hallo ik ben de zon en ik piep even tussen de wolken door" weer moet ik altijd even aan terug denken aan hoe tof het toen voeldeeerste echte eigen huis
![]()
Ach, hier gaat het ooit wel af komen en ondertussen genieten we er gewoon wel goed van
De bordjes staan tot ver in het landquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het gaat zo tegen je natuur in. Zou er geen Tomtom bestaan die waarschuwt als je op de verkeerde weghelft rijdt?
dat went ontzettend snel, alleen rotondes is even wennen, maar die krijg je na de boot direct voor je kiezen en dan ga je net als alle Nederlanders 1 x de fout in, alle Engelsen wachten geduldig en lachen je stiekem uit en dan gaat het daarna helemaal primaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef Dwyn het volgende:
Weet je wat mij super lijkt. Een rondrit met de auto door Engeland maar van het idee dat ik links moet rijden, krijg ik het al warm.
rotondes linksom nemen! Links invoegen op de snelweg en rechts inhalen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef Dwyn het volgende:
Belgisch asfalt is eng, Belgen nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben er al heul vaak doorgereden als bijrijder. Namen de boot naar Engeland altijd in Frankrijk.
Belgen zijn eng
Van dat je links moet rijden? Serieus nog nooit gezien en ik heb toch al aardig wat bustochten gemaakt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De bordjes staan tot ver in het land![]()
Dubbelbaans-rotondes zonder zo'n stomme ophoging in het middenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat went ontzettend snel, alleen rotondes is even wennen, maar die krijg je na de boot direct voor je kiezen en dan ga je net als alle Nederlanders 1 x de fout in, alle Engelsen wachten geduldig en lachen je stiekem uit en dan gaat het daarna helemaal prima
turbo rondetondesquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dubbelbaans-rotondes zonder zo'n stomme ophoging in het midden
da's waar (en geen probleem voor mij hoor gelukkigquote:
Belgen in Nederland kennen maar 1 baan, de middelste.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Belgisch asfalt is eng, Belgen niet
hier nooit last van en ongeveer 30% van het verkeer hier is Belgischquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Belgen in Nederland kennen maar 1 baan, de middelste.![]()
En Belgen in Belgie gaan een baan naar links zonder te kijken of daar niet per ongeluk al een auto rijdt![]()
Tot zover mijn vooroordelen
Dat je al 30 minuten aan het rijden bent en dat je dan nog zo'n bordje zietquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Van dat je links moet rijden? Serieus nog nooit gezien en ik heb toch al aardig wat bustochten gemaakt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je al 30 minuten aan het rijden bent en dat je dan nog zo'n bordje ziet. In 4 verschillende talen
![]()
Mijn vader ging een keer daar rijden in de auto van m'n opa en oma. Dus ik zo van "wat rijd je langzaam".
O ja, snelheid in miles
bordjes voor de afslag 5 meter NA de afslag plaatsenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Die bordjes op Belgische snelwegen zijn zo briljant, dat je niet rechtsaf de opricht mag op rijden als afrit
(snappen jullie wat ik bedoel? Een U-turn zeg maar.... echt... net of IEMAND dat zou doen.... maar ja.... Belgen)
ja dat ook iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bordjes voor de afslag 5 meter NA de afslag plaatsen![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Verruit de meeste mensen zijn rechtshandig, dus met schakelen is je rechter hand gewoon handiger (qua motoriek) lijkt mij. Maar ja, Engelsen zijn altijd lekker dwars
Kijk maar naar Schaar
pak een stad een km of 30 van je vandaan, kun je een iets langere rit makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Mss het volgende:
Zal ik morgen voor die schoenen naar de andere kant van Amsterdam rijden?
Zulks een goeden allochtoonquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Mijn vader vind nog steeds dat links de enige juiste plek is op de weg
Gelukkig past hij zich wel aan aan het Nederlandse verkeer, ingeburgerd als hij is
Ik kan wel naar Aalsmeer rijden, dat is een km of 20. Of Purmerend, maar dat is een kutstadquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pak een stad een km of 30 van je vandaan, kun je een iets langere rit maken
Een oude kennis van mij (en Belg) heeft een engelse vrouw. Hun komen daar regelmatig dus. Maar vorige maand is hij toch om 1 of andere reden per ongeluk op de verkeerde weghelft gaan rijden op een heuvelachtige weg (dus tegenliggers niet zichtbaar want het was heuvelop) en tsja...frontaal op een tegenligger geklapt. Was een jonge vrouw van 27. Op slag dood...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een oude kennis van mij (en Belg) heeft een engelse vrouw. Hun komen daar regelmatig dus. Maar vorige maand is hij toch om 1 of andere reden per ongeluk op de verkeerde weghelft gaan rijden op een heuvelachtige weg (dus tegenliggers niet zichtbaar want het was heuvelop) en tsja...frontaal op een tegenligger geklapt. Was een jonge vrouw van 27. Op slag dood...
Verschrikkelijk allemaal, hij ook in elkaar, twee operaties, politieonderzoek uiteraard...heel heftig....
heb je de tijd? Dan lekker gaan toerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan wel naar Aalsmeer rijden, dat is een km of 20. Of Purmerend, maar dat is een kutstad.
zo, damn.... da's ook meteen heftig mis zegquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een oude kennis van mij (en Belg) heeft een engelse vrouw. Hun komen daar regelmatig dus. Maar vorige maand is hij toch om 1 of andere reden per ongeluk op de verkeerde weghelft gaan rijden op een heuvelachtige weg (dus tegenliggers niet zichtbaar want het was heuvelop) en tsja...frontaal op een tegenligger geklapt. Was een jonge vrouw van 27. Op slag dood...
Verschrikkelijk allemaal, hij ook in elkaar, twee operaties, politieonderzoek uiteraard...heel heftig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |