Ja ok, maar weet niet of je de rest van mijn moederskills erbij wilt hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut, jij kan tenminste koken
Ik kan best voor mezelf zorgen hoor, maar soms is het fijn dat je zelf niet hoeft te koken en dat het eten ook daadwerkelijk smaaktquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja ok, maar weet niet of je de rest van mijn moederskills erbij wilt hebben
vetttquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
Wat een kutdag vandaag![]()
Maar toen kwam de post onverwacht met mijn Etsy bestellingEn nu ben ik een compleet kattenvrouwtje inclusief tas van mijn dikke kater
[ afbeelding ]
Goed zo, anders zou het zo gaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan best voor mezelf zorgen hoor, maar soms is het fijn dat je zelf niet hoeft te koken en dat het eten ook daadwerkelijk smaakt
die is cool zeg!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
Maar toen kwam de post onverwacht met mijn Etsy bestellingEn nu ben ik een compleet kattenvrouwtje inclusief tas van mijn dikke kater
[ afbeelding ]
Picsquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruh, voor de mensen die het gemist hadden, mijn ziel is dus foetsie i.p.v. hazelnoot-lichtbruin-kleurig haar
Dat is ook wel een aparte situatie ja in jouw geval.. Maar iedereen kan zich daar wel in vinden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh meh miss, dat is nog heul niet zo lang. Mama heeft nu ook een vriend maar na bijna 3 jaar vind ik het alleen maar fijn voor haar. Goeden matigen situatie wel: Het is de schoonvader van mijn zus, zijn vrouw (dus mijn zus haar schoonmoeder) is overleden een paar jaar terug.![]()
Maar na een tijdje was ze ook half bezig met de oude beste vriend van papa, toen ben ik m wel even de pan uit geflipt![]()
Mooi!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Heel logisch dat jij het maar een kutsituatie vind hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook wel een aparte situatie ja in jouw geval.. Maar iedereen kan zich daar wel in vinden?
Ik had ook niet gedacht dat hij altijd alleen zou blijven maar dit is zo snel.. En zij was dus een goeie vriendin van mijn moeder.. Zij zijn als 2 koppels veel met elkaar opgetrokken, heb er ook regelmatig bijgezeten als zij op visite waren. Ik wist dat het tussen haar en haar man niet super goed meer gingen zo. Maar uitgerekend zij is nu zijn vriendin. En nu dus nog met zo'n ring erbij.
even kijken of ik die kan maken... tot nu toe wil het nog niet echt lukkenquote:
Ja mijn broer en zus (+haar man) vinden het alleen maar leuk. En mijn zus haar schoonzus vindt het ook leuk dus geen problemen. Het is alleen zo raar om het aan mensen uit te leggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook wel een aparte situatie ja in jouw geval.. Maar iedereen kan zich daar wel in vinden?
Ik had ook niet gedacht dat hij altijd alleen zou blijven maar dit is zo snel.. En zij was dus een goeie vriendin van mijn moeder.. Zij zijn als 2 koppels veel met elkaar opgetrokken, heb er ook regelmatig bijgezeten als zij op visite waren. Ik wist dat het tussen haar en haar man niet super goed meer gingen zo. Maar uitgerekend zij is nu zijn vriendin. En nu dus nog met zo'n ring erbij.
Brammetjequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
OOOH HET IS ECHT JOUW KAT OOK NOG.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel logisch dat jij het maar een kutsituatie vind hoorVolgens mij zou ik ook heel pissig zijn
Ooh dit is de originele foto van mijn kat:
[ afbeelding ]
Ik ben stiekem ook wel een beetje pissig. Waarom zo snel, waarom zij, waarom geheim houden (we hoorden het pas toen haar nog-geen-ex-man erachter kwam, want toen 'moesten ze wel'), en dan nog een 'ja je gunt het me toch wel alsjeblieft? En mag ze dan ook op je verjaardag komen, die volgende week is?'quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel logisch dat jij het maar een kutsituatie vind hoorVolgens mij zou ik ook heel pissig zijn
Ooh dit is de originele foto van mijn kat:
[ afbeelding ]
Omdat ik weer in een dip zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |