....dat moeten ze toch verbieden, zulke handtekeningen...quote:Met vriendelijke groet, Kind regards,
Popi Jopi
BEDRIJFSNAAM
Experience the joy of work!
Zeker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Kreator het volgende:
Ik tondeur (whehe) mijn oksels ook zo af en toe. Is frisser.
Ik scheer gewoon alles, behalve m'n hoofd, kaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Kreator het volgende:
Ik tondeur (whehe) mijn oksels ook zo af en toe. Is frisser.
Zodra ik die ¤1,5 miljoen win in HC stuur ik een 'experience the joy of rentenieren' terug naar die bitches!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
....dat moeten ze toch verbieden, zulke handtekeningen...
Ligt eraan. Bij sporters vind ik okselhaar niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind ik ook beter. Als mannen hun okselhaar bijhouden. Scheren, nah, dat vind ik meer iets voor homo's. Al ken ik ook hetero's die dat doen
Waxenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Ligt een beetje aan hoe de man eruit ziet / mate van beharing wat precies mooi is.
Als ie bv z'n borst scheert en hij is normaal nogal harig, ja dan heeft het weinig zin want dan prikt en schuurt het zoOf hij moet het heel netjes elke dag bijhouden, acht de kans klein
Dan moet je wel met een inzet van x10 spelen op een ik dacht 5 cent automaat met 20 lijnen. Ofzoiets. Da's wel 10 euro per druk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zodra ik die ¤1,5 miljoen win in HC stuur ik een 'experience the joy of rentenieren' terug naar die bitches!
Ik ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ik ook weer een afspraak voor maken, maar krijg de haren niet lang genoeg
Als je werkloos bent, dan wel...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Of hij moet het heel netjes elke dag bijhouden, acht de kans klein
Onze enige echte eigen ToF GG Allin...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik jank niet om kuthaar en bevaar de rode zee
of elke dag lang genoeg onder de douche staat en dat wil doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je werkloos bent, dan wel...
Onder de douche vind ik het ideaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef Kreator het volgende:
Je gaat je toch niet onder de douche scheren. Dan spoel je in 3 seconden de scheergel weg. Heb dat nooit gesnapt.
Heerlijk, zo'n geirriteerde huid met ontstoken haarzakjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder de douche vind ik het ideaalEn gebruik eig nooit (officiele
) scheerschuim.
Vraag anders even aan Baron hoe hij het doet...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef Kreator het volgende:
Je gaat je toch niet onder de douche scheren. Dan spoel je in 3 seconden de scheergel weg. Heb dat nooit gesnapt.
Maakt bij mij niet uit of ik nu scheerschuim gebruik of bv shampoo. Effect is hetzelfde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef Kreator het volgende:
Heerlijk, zo'n geirriteerde huid met ontstoken haarzakjes..
Ik ook niet. Gewoon eerst wassen en dan scheren. Nooit problemen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder de douche vind ik het ideaalEn gebruik eig nooit (officiele
) scheerschuim.
Dit. Ik kan ook gewoon met alleen water scheren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maakt bij mij niet uit of ik nu scheerschuim gebruik of bv shampoo. Effect is hetzelfde.
Kan ik ook wel, maar vind ik toch minder fijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
Dit. Ik kan ook gewoon met alleen water scheren.
Zeker niet. Lijkt wel staaldraad. Zelfs mijn tondeuse slaat wel eens vast in m'n 4-dagen baardje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat kan bij zachte haren wel. Moet je als man niet op je gezicht doen.
Ja dat zeg ik toch ook. Op je gezicht niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker niet. Lijkt wel staaldraad. Zelfs mijn tondeuse slaat wel eens vast in m'n 4-dagen baardje.
Hij bevestigt t evenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook. Op je gezicht niet.
Ik bevestig alleen je bewering met een persoonlijke praktijkervaring.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook. Op je gezicht niet.
Electrischquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vraag anders even aan Baron hoe hij het doet...
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je.Jij staat nog achter me en dat doet me goed.
Dan zie je m'n borsthaar niet en ren je niet gillend weg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is veiliger achter je dan voor je volgens mij
iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan zie je m'n borsthaar niet en ren je niet gillend weg.
Neh dat wil niet achter t stuur.. en mijn tere huidje vindt electrisch fijnerquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat zo'n ruwe bolster blanke pit trucker wel nat zou scheren.
haar vagina?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Over eten gesproken, waar zal ik vanavond eens gaan eten met vriendin
Pizza Fellatio. Vers bereid door mij...quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Over eten gesproken, waar zal ik vanavond eens gaan eten met vriendin
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zie edit.
Nou ja, ik ga zelf pizza maken vanavond...
Dankje, collega's waren weer zeer tevreden met deze zoek actie!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Pizza Fellatio. Vers bereid door mij...
Gewoon zo'n kant-en-klaar pakket. Deeg uitrollen, tomatensaus smeren (mmmmmm), beetje kaas, beetje funghi... om nom nom...quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dankje, collega's waren weer zeer tevreden met deze zoek actie!
Dan ben ik blij dat wij (zij en ik) een hapje gaan doen in de stadquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kant-en-klaar pakket. Deeg uitrollen, tomatensaus smeren (mmmmmm), beetje kaas, beetje funghi... om nom nom...
Klinkt echt topquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
Dan ben ik blij dat wij (zij en ik) een hapje gaan doen in de stad
Wat dacht jij dan? Dat ik m'n eigen verbouwde graan ga malen en daar deeg van ga maken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat wij (zij en ik) een hapje gaan doen in de stad
Daar 2x gegeten, was idd heerlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klinkt echt top:
http://www.eet.nu/enschede/bistro-hans-en-heinz
Ow oke, tijd terug wat over gehoord (2 maand ofzo?), was toen goed te doen blijkbaar, geen eigen ervarig ofzo ....quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
Daar 2x gegeten, was idd heerlijk
Maar laatst de kaart weer gezien, vond hem matig en hoorde dat ze waren overgenomen door anderen
Dan is het misschien nog steeds wel goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow oke, tijd terug wat over gehoord (2 maand ofzo?), was toen goed te doen blijkbaar, geen eigen ervarig ofzo ....
Kater, dat is toch zo'n ruk hok naar mijn ideequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Maar das te duur voor vanavond. Wordt vast gewoon simpel hapje bij de kater of fusting ofzo.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Mdrop het volgende:
Kater, dat is toch zo'n ruk hok naar mijn idee.
Waarom je oor uit laten spuiten; luisteren doe je toch niet!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net terug van oor uit laten spuiten, werd er draaierig- en, volgens de assistente, ook behoorlijk bleek vanHeb nog een minuutje of 10 op zo'n bed gelegen voordat ik me weer goed genoeg voelde om op te staan en weer naar huis te gaan...
Bek hol'n.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom je oor uit laten spuiten; luisteren doe je toch niet!
Nee joh gekkiequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik bevestig alleen je bewering met een persoonlijke praktijkervaring.Haat jij me nu ook al of zo?
Nog even doorgaan en ik ben alleen nog maar matties met de billetjes van Justin.
Wat lief!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee joh gekkieik interpenetreerde het vaut.. Hvjwjnmk
Ja he! Neuckqen?quote:
in de blote kontquote:
Valt me nu pas hoe slecht dat er eigenlijk uit ziet, zo oud is het toch niet eensquote:
DAT. IS. ZO! BAASquote:
Zegt me helemaal niksquote:
Ik schaar dit onder milieuvervuiling van het ergste soort. Als Greenpeace ze zou bestrijden zou ik zowaar donateur worden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen hier die dit kunnen waarderen?
vanaf 01:15 gaat hij echt los
Krokobil was grappig, maar die tweede is me TE dubstep zeg maarquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
eigenlijk ben ik totaal niet van de dubstep, maar van hardstyle; toch kan ik zo'n plaatje wel waarderen
Allermooiste Feestje gaat inderdaad best hardquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Krokobil was grappig, maar die tweede is me TE dubstep zeg maar.
Wacht wel een op een fatsoenlijke Techo/Dance remix.
Dit jaar of...?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben op zoek naar een dance-track van een artiest (clip met 2 kerels meen ik) die een naam heeft in de trant van "dreamwood", maar kan er niet opkomeniemand?
dit dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik schaar dit onder milieuvervuiling van het ergste soort. Als Greenpeace ze zou bestrijden zou ik zowaar donateur worden.
Nee, van RB heb ik gisteren al een shot gemaakt:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe P.I.M.P. truck van Baron?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, van RB heb ik gisteren al een shot gemaakt:
[ afbeelding ]
Die wil ik wel. Beter dan een man die na een tijdje gaat klagen dat z'n arm dood isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben vóór.![]()
Ideaal voor de eenzame herfstavonden van de dames hier:
[ afbeelding ]
...need....more.....blood.....move.....over....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wil ik wel. Beter dan een man die na een tijdje gaat klagen dat z'n arm dood is'
" Als hij toch al dood is, voel je niets meer, dus zeur niet zo "quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:13 schreef Samzz het volgende:
Die wil ik wel. Beter dan een man die na een tijdje gaat klagen dat z'n arm dood is'
Dat bedoel ik. Lig je net lekker, krijg je dat gemiepquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
...need....more.....blood.....move.....over....
Idd. Als de vrouw er later weer voor zorgt dat het bloed goed rond gaat pompen is het helemaal goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
" Als hij toch al dood is, voel je niets meer, dus zeur niet zo "
Vrouwen willen ná de seks knuffelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Idd. Als de vrouw er later weer voor zorgt dat het bloed goed rond gaat pompen is het helemaal goed.
Ook ervoor. Knuffelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen willen ná de seks knuffelen.
Liever Japan dan China;quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar eens voor Miss Tuk kopen.
Oeh, ga ik ook doen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Liever Japan dan China;
http://www.heaven666.org/latest-chinese-trend-68892.php
Dat weet je natuurlijk niet zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat je forever alone bent met zo'n pluk schaamhaar uit je broek. Verwacht ik...
Doet niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:13 schreef Kreator het volgende:
Beste uitvinding ooit...
[ afbeelding ]
Ik heb zakdoekjes achter m'n bh. Net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Kreator het volgende:
Het is een vrouw met een wc rol op haar hoofd, zodat ze haar neus kan snuiten.
quote:
58% bijtelling?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt m'n nieuwe waggel.
560 SEC 4 teh win!!111!!!!11!!!!
Mijn handen jeukenquote:
Volgend jaar maar eens serieneus kijken naar een ouwe rotte belastingvrije 300D of zo. Ivm forensen en de coolness factor...quote:
We hebben het over coole gestapo-cruisers, niet over glas gevuld met water en kibbeling.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken. Ik wil nog een aquarium.
Stoute Meiden TV?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik sta een miliseconde op een openbaar filmpje![]()
![]()
Nou en.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We hebben het over coole gestapo-cruisers, niet over glas gevuld met water en kibbeling.
Inclusief nazivlaggetjes op de motorkap?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We hebben het over coole gestapo-cruisers, niet over glas gevuld met water en kibbeling.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inclusief nazivlaggetjes op de motorkap?
Had er dan niks over gezegdquote:
Ik was geschrokken en moest het even kwijtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Flauw.Ons een beetje lekker maken...
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik was geschrokken en moest het even kwijt
[..]
[..]
Die gast doet me denken aan een handpop uit Salad Fingersquote:
Johan heeft ze wel in de aanbieding.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens serieneus kijken naar een ouwe rotte belastingvrije 300D of zo. Ivm forensen en de coolness factor...
Ik ook. Maar dan wel minimaal 750 liter ofzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken. Ik wil nog een aquarium.
Nee, ik wil een kleintje voor garnalenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Johan heeft ze wel in de aanbieding.. Ik ken overigens nog wel een goeie gast, die er 2 of 3 heeft en er soms ook in handelt voor de hobby. Als je serieus een ouwe benz wil, kan ik hem wel eens bellen.
[..]
Ik ook. Maar dan wel minimaal 750 liter ofzo..
En dan natuurlijk jammeren als er kerels naar d'r tieten starenquote:
Ik zou dat eerste doen. Living on the edge.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Kreator het volgende:
Ik ga of a) lijm snuiven van de buik van een hoer onder een brug en dan spacen of b) naar huis, pizza bakken, eten, hangen, slapen.
hmm.
1.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Kreator het volgende:
Ik ga of a) lijm snuiven van de buik van een hoer onder een brug en dan spacen of b) naar huis, pizza bakken, eten, hangen, slapen.
hmm.
Ik zal hem tzt wel benaderen voor wat advies.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef Kreator het volgende:
Johan heeft ze wel in de aanbieding.. Ik ken overigens nog wel een goeie gast, die er 2 of 3 heeft en er soms ook in handelt voor de hobby. Als je serieus een ouwe benz wil, kan ik hem wel eens bellen.
Haal gewoon zo'n ouwetje uit Duitslandquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zal hem tzt wel benaderen voor wat advies.Zit er wel serieus aan te denken ja. Geen zin om straks ¤2,50 de liter af te tikken wegens 'spanningen in het Midden Oosten' (ofwel, Ahmadinejad die een scheet laat waardoor de Yanks weer op de achterste poten staan).
Ze is net een cadeautje.quote:
Daar zijn ze wel een stuk goedkoper ja. Als er maar 'klimaanlage' op zit vind ik het allemaal wel best.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haal gewoon zo'n ouwetje uit Duitsland.
Toch geen S600?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opa heeft een nieuwe auto, trouwens.
En wel meer acteurs uit die filmquote:
Zo'n 300D heb ik ook wel eens overwogenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haal gewoon zo'n ouwetje uit Duitsland.
Altijd het bekijken waard. Import is de wereld niet meer, tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel een stuk goedkoper ja. Als er maar 'klimaanlage' op zit vind ik het allemaal wel best.
Neequote:
Stouterdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:12 schreef Redbaron het volgende:
Mooi stil in België.. Wel 5u achter elkaar gereden wat officieel niet mag
Zinkt die boot dan niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:31 schreef Mdrop het volgende:
Een feeder vanavond op BNN, lui moet je ook op de eerste boot zetten...
Dit iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zolang je vrouwelijke wederhelft thuis laat zal het goed gaan lijkt me ;-).
Maar dan zitten we daarmee opgescheeptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zolang je vrouwelijke wederhelft thuis laat zal het goed gaan lijkt me ;-).
ow ja, dan beide halverwege maar laten gaan...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan zitten we daarmee opgescheept
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, ik lach hier even hardop om de woordspeling die ik niet doorhad
Ja inderdaad. Vaak misbruiken ze de onzekerheid van een vrouw om hun eigen zieke fantasien uit te kunnen voeren om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:31 schreef Mdrop het volgende:
Een feeder vanavond op BNN, lui moet je ook op de eerste boot zetten...
Als je de naam weet van de medewerker van het eigenlijke bedrijf zou ik aan diegene richten. Anders wervingsbureau.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik een vacature van een wervingsbureau heb, aan wie richt ik dan de brief? Er staat wel onderaan de vacature: Bij vragen kunt u contact op nemen met (naam)
Heb geen naam van iemand van het daadwerkelijke bedrijf. Alleen een naam voor vragen van waarschijnlijk het wervingsbureau. Dus dan maar geen naam?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je de naam weet van de medewerker van het eigenlijke bedrijf zou ik aan diegene richten. Anders wervingsbureau.
Gewoon de naam van degene van het wervingsbureau dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb geen naam van iemand van het daadwerkelijke bedrijf. Alleen een naam voor vragen van waarschijnlijk het wervingsbureau. Dus dan maar geen naam?
Ok. Er dus van uit gaande dat diegene ook het gesprek doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon de naam van degene van het wervingsbureau dus.
Dat zie je dan weerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok. Er dus van uit gaande dat diegene ook het gesprek doet.
Ok duidelijk. Thnx. M'n broer had inmiddels hetzelfde gewhatsappt.quote:
Dat heb je goed meneer Van Dalen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Roept u maar, ik zeg 7:
[ afbeelding ]
Vraag David, hij werkt nog bij de mac!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon, omdat het cute is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tukker![]()
Vanwaar de blosjes?
(kutwoord.. blosjes)
Had wat moeite met opstaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Hihi.
[ afbeelding ]
Goed te pas vandaag?
Z'n gangetje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had wat moeite met opstaanDus beetje moe. Verder wel ok
![]()
en daar?
Uh-huh.quote:
Ik word het eerste Nederlandse Scheurbuik-slachtoffer sinds de 17e eeuw.quote:
Gaan we je wel levend terugkrijgen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vlieg noodgedwongen terug met een Antonov 225.
[ afbeelding ]
"Rommel." Sure.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik word het eerste Nederlandse Scheurbuik-slachtoffer sinds de 17e eeuw.
Te verwachten met die rommel...
Moguh!!
Waarom verkopen jullie eigenlijk niet Balkanvoer bij de Mac?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En het is Mc. Niet Mac
Maccevapcici met balkansaus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom verkopen jullie eigenlijk niet Balkanvoer bij de Mac?
Dat zou echt fantastisch zijn! De Mac zou nog nooit zo veel omzet draaien. Ik weet het zeker!quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed je burger eten terwijl je in KPD kijkt.
Om het eten zodra je het op hebt weer uit te kotsen zodat je er nog eens van kan genietenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed je burger eten terwijl je in KPD kijkt.
Het gaat ge-wel-dig hier!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar?
Het begint te regenen.
Hij eet te veel koolhydraten waardoor z'n bloedsuikerspiegel vervaarlijk alle kanten op schiet wat stemmingswisselingen tot gevolg heeft.quote:
Jouw theorie over mijn eetpatroon en de praktijk zijn vergelijkbaar met de theorie dat een hoer gratis neukt.quote:
Vergeet het niet door te geven naar minstens 450 vrienden in je contactenlijst, want het is echt fantastisch!quote:
Ik hoef het even niet, Teun.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeet het niet door te geven naar minstens 450 vrienden in je contactenlijst, want het is echt fantastisch!
In de vrachtwaggel he..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Baron, jongen!Woar bin ie vandoag?
Past heel België in je vragtwaggel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
In de vrachtwaggel he..
België naar Almelooo
Ruim. België is maar een kutgehucht. Nu tijd voor koffiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Past heel België in je vragtwaggel?
Dat heb je snel gedaan.quote:
Een wolkje melk van een hectoliter blust aardig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan.Heb je een loden slokdarm of zo?
Melk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een wolkje melk van een hectoliter blust aardig.
Ik ben witter dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Melk?Ik had verwacht dat je van de pikzwarte Turkse koffie bent.
AK47.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik moet morgen nog cadeaus kopen voor mijn familie aldaar, maar ik heb geen enkel idee wat ik zou moeten kopen.
Kalashnikov grapjes mogen jullie achterwege laten.
Dat is tijdelijk. Je bent net ziek geweest hè...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben witter dan de gemiddelde NederlanderMelk
Dat verschil zie je nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk. Je bent net ziek geweest hè...
Softdrugs goodybag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik moet morgen nog cadeaus kopen voor mijn familie aldaar, maar ik heb geen enkel idee wat ik zou moeten kopen.
Klompenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
In het communistische tijdperk was het veel makkelijker, een Marlboro en een reep chocola, want dat hadden ze niet. Wat was het makkelijk om agenten en/of douaniers om te kopenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Softdrugs goodybag.
Mini windmolen.
Klompen.
Kaas.
Een hoer.
Het was Titoïsme!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In het communistische tijdperk was het veel makkelijker, een Marlboro en een reep chocola, want dat hadden ze niet. Wat was het makkelijk om agenten en/of douaniers om te kopen
Niks mis met je voer door mekaar stampen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Houten schoenen.Nog kanslozer dan 'geprakt' voer...
stampen is anders dan prakkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis met je voer door mekaar stampen!
Doet er niet toequote:
enkel icm aardappels!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet er niet toe
Het is lekker
Dat klinkt wel goor... maar niet zo goor als voorgekauwd etenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:54 schreef Under_Score het volgende:
wou een of ander bedrijf niet voorgeprakt eten gaan verkopen?
De vuile communistquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was Titoïsme!
Hollandsch voer, dat is wel een goede. Drop, stroopwafels, dat soort shit...
ja dat zou het toen helemaal gaan wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goor... maar niet zo goor als voorgekauwd eten![]()
Ik loop op deense klompen. Houten zool, lederen bovenkant en dat loopt heeeerlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Houten schoenen.Nog kanslozer dan 'geprakt' voer...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De vuile communist
Dat was de reden dat mijn voorouders in de jaren '50 vertrokken zijn.
Ik heb het op Google opgezocht. Ziet er niet echt heel sexy uit, Baron.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik loop op deense klompen. Houten zool, lederen bovenkant en dat loopt heeeerlijk
Ik ga niet stappen met HenrikeO+ We hebben soms alleen neuqsex..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb het op Google opgezocht. Ziet er niet echt heel sexy uit, Baron.Trek je die dingen ook aan als je gaat stappen met Henrike?
Nice.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ga niet stappen met HenrikeO+ We hebben soms alleen neuqsex..
En nee t zijn mn werkschoenen
Have you tried to turn it off and on again?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Booooooh, dat was een beste lunch.![]()
[ afbeelding ]
"Helpdesk. Heeft u de computer al opnieuw opgestart?"
Ik voel me Jeffrey.
"Ik heb wat aangepast. (quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Have you tried to turn it off and on again?
Hier regent hetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Stond net nog buiten in m'n longsleeve...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |