....dat moeten ze toch verbieden, zulke handtekeningen...quote:Met vriendelijke groet, Kind regards,
Popi Jopi
BEDRIJFSNAAM
Experience the joy of work!
Zeker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Kreator het volgende:
Ik tondeur (whehe) mijn oksels ook zo af en toe. Is frisser.
Ik scheer gewoon alles, behalve m'n hoofd, kaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Kreator het volgende:
Ik tondeur (whehe) mijn oksels ook zo af en toe. Is frisser.
Zodra ik die ¤1,5 miljoen win in HC stuur ik een 'experience the joy of rentenieren' terug naar die bitches!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
....dat moeten ze toch verbieden, zulke handtekeningen...
Ligt eraan. Bij sporters vind ik okselhaar niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind ik ook beter. Als mannen hun okselhaar bijhouden. Scheren, nah, dat vind ik meer iets voor homo's. Al ken ik ook hetero's die dat doen
Waxenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Ligt een beetje aan hoe de man eruit ziet / mate van beharing wat precies mooi is.
Als ie bv z'n borst scheert en hij is normaal nogal harig, ja dan heeft het weinig zin want dan prikt en schuurt het zoOf hij moet het heel netjes elke dag bijhouden, acht de kans klein
Dan moet je wel met een inzet van x10 spelen op een ik dacht 5 cent automaat met 20 lijnen. Ofzoiets. Da's wel 10 euro per druk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zodra ik die ¤1,5 miljoen win in HC stuur ik een 'experience the joy of rentenieren' terug naar die bitches!
Ik ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ik ook weer een afspraak voor maken, maar krijg de haren niet lang genoeg
Als je werkloos bent, dan wel...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Of hij moet het heel netjes elke dag bijhouden, acht de kans klein
Onze enige echte eigen ToF GG Allin...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik jank niet om kuthaar en bevaar de rode zee
of elke dag lang genoeg onder de douche staat en dat wil doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je werkloos bent, dan wel...
Onder de douche vind ik het ideaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef Kreator het volgende:
Je gaat je toch niet onder de douche scheren. Dan spoel je in 3 seconden de scheergel weg. Heb dat nooit gesnapt.
Heerlijk, zo'n geirriteerde huid met ontstoken haarzakjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder de douche vind ik het ideaalEn gebruik eig nooit (officiele
) scheerschuim.
Vraag anders even aan Baron hoe hij het doet...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef Kreator het volgende:
Je gaat je toch niet onder de douche scheren. Dan spoel je in 3 seconden de scheergel weg. Heb dat nooit gesnapt.
Maakt bij mij niet uit of ik nu scheerschuim gebruik of bv shampoo. Effect is hetzelfde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef Kreator het volgende:
Heerlijk, zo'n geirriteerde huid met ontstoken haarzakjes..
Ik ook niet. Gewoon eerst wassen en dan scheren. Nooit problemen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder de douche vind ik het ideaalEn gebruik eig nooit (officiele
) scheerschuim.
Dit. Ik kan ook gewoon met alleen water scheren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maakt bij mij niet uit of ik nu scheerschuim gebruik of bv shampoo. Effect is hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |