het was die chinees als je van het haarlemmer meer station komt en je komt naar de zeilstraat dan moet je rechts en na een tijdje links en dan sta je voor de chinees.
waar halen jullie
quote:Gewoon. Hier in het dorp.
Op dinsdag 20 augustus 2002 18:34 schreef speedfreakssj het volgende:
waar halen jullie
quote:zeedijk
ik heb chinees gegeten en het was erg lekker.het was die chinees als je van het haarlemmer meer station komt en je komt naar de zeilstraat dan moet je rechts en na een tijdje links en dan sta je voor de chinees.
waar halen jullie
quote:ik haal ze altijd wel ergens uit de buurt van de havens van Rotterdam, maar ik zeg niet waar anders krijg ik nog problemen met de immigratiedienst... oid...
ik heb chinees gegeten en het was erg lekker.het was die chinees als je van het haarlemmer meer station komt en je komt naar de zeilstraat dan moet je rechts en na een tijdje links en dan sta je voor de chinees.
waar halen jullie
quote:Mijn buurmeisje is Chinees.
Op dinsdag 20 augustus 2002 18:38 schreef Aernout het volgende:![]()
![]()
Chinese meisjes
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 18:40 schreef tong80 het volgende:[..]
Mijn buurmeisje is Chinees.
Al genuekt????
quote:gewoon......hiero om de hoek!
waar halen jullie
quote:Mag niet van shmoopy.
Op dinsdag 20 augustus 2002 18:41 schreef Aernout het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Al genuekt????
quote:Qua body zijn ze zeer ok, qua uiterlijk valt het 9 van de 10 keer tegen.
Op dinsdag 20 augustus 2002 18:38 schreef Aernout het volgende:![]()
![]()
Chinese meisjes
![]()
![]()
ontopic
Ik heb es bij een chinees restaurant gewerkt als afwasser, als je soms ziet wat voor vuiligheid daar allemaal gebeurt dan wil je gelijk al je eten uitkotsen.
quote:Dumpen!
Op dinsdag 20 augustus 2002 18:43 schreef tong80 het volgende:[..]
Mag niet van shmoopy.
Dank je, wat een achtelijke topickick trouwensquote:Op donderdag 25 maart 2004 04:51 schreef Megumi het volgende:
Bij mij in de buurt zitten diverse afhaal zken en dergelijke. Maar idd de Chinees is bij mij veruit het best.
Lunch smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |