abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117986733
Beste fokkers. ik miet zo een plafond witten. is het erg als de roller nog een beetje nat is? en is het verstandig om de muren helemaal
met afdekzijl af te dekken of is afplak tape voldoende? alvast bedankt!!
pi_117986755
Ram de roller even over een doek heen, anders gaat het spetteren als de hel. Je kan het voor de zekerheid beter allemaal afdekken, óf je moet héél voorzichtig rollen, maar dat werkt ook niet lekker.
pi_117986784
Bedoel je nat van de verf, of nat van het water van de vorige keer schoonmaken?
pi_117986880
Nat van het water . @ apuleius: bedankt. ik zit echt te twijfelen of die
muren afdekken. is dan nog wel een behoorlijke klus. spettert het echt zoveel naar de zijkant?
pi_117986920
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:34 schreef zwerfon het volgende:
Nat van het water . @ apuleius: bedankt. ik zit echt te twijfelen of die
muren afdekken. is dan nog wel een behoorlijke klus. spettert het echt zoveel naar de zijkant?
Ligt er ook aan wat je gebruikt voor spul. Als je voorzichtig doet valt het wel mee, maar als alles is afgedekt, dan kan je in een lekker vlot tempo doorwerken. Dek anders een klein stuk af en probeer een hoekje uit.
pi_117986937
Als hij nat is van het water wordt het naar mijn ervaring een teringbende. Zo'n ding neemt heel veel op en als hij van buiten wat vochtig lijkt is hij van binnen vaak kletsnat. Als je dan gaat rollen smeer je de verf er ontzettend verdund op.
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:52:25 #7
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_117987095
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:40 schreef CafeRoker het volgende:
Als hij nat is van het water wordt het naar mijn ervaring een teringbende. Zo'n ding neemt heel veel op en als hij van buiten wat vochtig lijkt is hij van binnen vaak kletsnat. Als je dan gaat rollen smeer je de verf er ontzettend verdund op.
Met de hand het meeste water eraf knijpen... Dan even een paar keer over het plafond trekken. Daarna gewoon beginnen. Latex is zelf ook op waterbasis en kun je ook met water verdunnen. Is dus geen probleem.
pi_117987380
Heel erg bedankt iedereen!
pi_117988248
Succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')