Dat zou best kunnen inderdaad, ik rijd elke dag op de A2 van 's-Hertogenbosch naar Eindhoven. Daar zijn ze ook volop bezig aan de weg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:09 schreef nattermann het volgende:
Wegbelijning? Had ik ook op m'n vorige auto, alleen dan gele spetters. Van die tijdelijke lijnen als er bv. wegwerkzaamheden zijn.
Bij mij zaten ze vooral in de wielkas(sen), en de zijkant van m'n auto. Heb ze er nooit af weten te krijgen, maar eerlijk gezegd ook niet echt moeite gedaan om het eraf te krijgen. Met de hogedrukreiniger lukte het in ieder geval niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:10 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen inderdaad, ik rijd elke dag op de A2 van 's-Hertogenbosch naar Eindhoven. Daar zijn ze ook volop bezig aan de weg.
Heb jij die spikkels eraf weten te halen?
Toevallig aan het schilderen geweest in de buurt van je auto?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:13 schreef SelimGTI het volgende:
Nou dat kan denk ik niet want mijn auto staat al ruim 2 jaar stil, in jullie geval weet ik het niet.
Maak jij maar eens hard dat het door de belijning komt.quote:
Daar is een formulier voor. Invullen welke hectometerpaaltjes ongeveer, tijdstip, wat er kapot is etc etc.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Maak jij maar eens hard dat het door de belijning komt.
Schilderen? Jajaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn pa had dat een tijd geleden ook. Bleek dat er lui op enkele honderden meters aan het schilderen waren, en dat door de sterke wind van die dag allemaal verfdrupjes op de auto van hem en de auto's van zijn collega's zijn terecht gekomen.
Die zijn meestal zwart.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:20 schreef ukga het volgende:
kan ook van kerosine van vliegtuigen zijn
Deppen is beter. Aaien zorgt ook voor swirls.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:04 schreef Charged het volgende:
Gewoon heet water en een zacht sponsje al geprobeerd?
Niet schrobben maar aaien?
Temperatuur doet vaak meer als druk of kracht.
Beetje autoshampoo erbij.
De auto is afgelopen zondag gewassen, paint cleaner eroverheen, geclayed, gepolished (met de hand) en gewaxxed. Hielp helaas niet. Hij glimt nu wel heel erg, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:29 schreef Marco001 het volgende:
Koop een setje klei(niet boetseerkle ofzo, maar b.v. http://carclean.nl/produc(...)t_DVCLAYCOMBI_102118
Daarna uiteraard lak opnieuw Sealen met sealant en dan de auto weer in de wax zetten.
Oja, eerst de auto goed schoonmaken!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef Biogarde het volgende:
Hier in Utrecht doe je iets heel anders wanneer je aan het kleien bent
Allways look on the bright side of life!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:11 schreef dylanrr het volgende:
[..]
De auto is afgelopen zondag gewassen, paint cleaner eroverheen, geclayed, gepolished (met de hand) en gewaxxed. Hielp helaas niet. Hij glimt nu wel heel erg, dat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |