Mensen die jaloers zijn op mijn baan bij FOK!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:42 schreef Bitterlemon het volgende:
Laggen? En jij bent een blogger?
Zelfs als grap is dat onacceptabel.
Zoek eens een echte baan ofzo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn op mijn baan bij FOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trust me, niemand is jaloers op jou. De enige emotie die jij eventueel teweeg brengt is die van kille verveling. Persoonlijk laat je me vrij koud, hoewel ik af en toe een oprisping van walging heb als ik een van je schattige drolletjes tegenkom, die je links en rechts op het forum tegenkomt. Zoals dit topicquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn op mijn baan bij FOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anddddd, he's down........quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trust me, niemand is jaloers op jou. De enige emotie die jij eventueel teweeg brengt is die van kille verveling. Persoonlijk laat je me vrij koud, hoewel ik af en toe een oprisping van walging heb als ik een van je schattige drolletjes tegenkom, die je links en rechts op het forum tegenkomt. Zoals dit topic
Paul is net een kakkerlak. Wat je ook naar hem gooit, hij komt altijd weer terug. Als er ooit een kernbom op FOK! valt, is hij de enige die nog aan het posten isquote:
Deze quote ik in m'n fotoboekquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trust me, niemand is jaloers op jou. De enige emotie die jij eventueel teweeg brengt is die van kille verveling. Persoonlijk laat je me vrij koud, hoewel ik af en toe een oprisping van walging heb als ik een van je schattige drolletjes tegenkom, die je links en rechts op het forum tegenkomt. Zoals dit topic
quote:
Deze is beter hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Paul is net een kakkerlak. Wat je ook naar hem gooit, hij komt altijd weer terug. Als er ooit een kernbom op FOK! valt, is hij de enige die nog aan het posten is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |