Het is dus kort of bob, maar je mag zelf aangeven hoe en wat! Het is dus niet dat je een door hun opgelegd kapsel krijgt! (waarom ik zelf niet ga? Ik ben 2 weken geleden geweest, er valt weinig nog vanaf te halenquote:Ik zoek voor morgen nog steeds twee dames met kort haar die model voor mij willen zitten! Ik heb nu 5 modellen morgen en zoek er dus nog 2. Wie helpt me?? Ken je iemand of wil je zelf? Het is morgen bij de cosmo in utrecht en het is gratis
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef Nestalgie het volgende:
ik bied me aan als de reis wordt betaald
Das niet discimineren, je mag ook hoor.. je gaat alleen naar buiten met kort haarquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het discriminerend, want ik heb lang haar
Neequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef Nestalgie het volgende:
ik bied me aan als de reis wordt betaald
hoezo niet? ik ben geen man, ben een vrouw. heb een tijd lang op dit account getrolled en gedaan alsof ik een man was.quote:
Het is op krap 5 minuten van het stationquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:13 schreef Evienne het volgende:
Tof aanbod, lijkt mij ook wel leuk.![]()
Mijn haar is al korter maar vorige keer door de kapster verknipt. Sindsdien zit ik al te popelen om er iets moois van te laten maken.
Alleen ik woon niet in Utrecht. Hoe laat zou het plaats moeten vinden en is de kapsalon een beetje bereikbaar vanaf het station?
Fotootje van TS' kapsel misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |