Gister een klein stukje maar mijn ma wou nieuws kijkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol southpark is blijkbaar alweer begonnenIemand al een van die 3 afleveringen gezien?
Als we allemaal dit soort vragen hier gaan stellen wordt het een chaos. Er zijn zat opties om dingen op te zoeken, probeer dat eerst. Kom je er daarna niet uit, stel dan hier je vraag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef kostertim het volgende:
[..]
Vroeg me gewoon af of dit het soort deals is waar jullie op traden.
Ik weet niet hoor, maar dat is vrij normaalquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef baswijchen het volgende:
odjidja - ofoe gekocht voor 11,500 en voor 13,500![]()
ik weet niet hoor, maar hij is 20k+quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dat is vrij normaal
Ik zie heus wel dat hij normaal voor 9100 gaat. Ik vraag me gewoon af of dat de marge is waar jullie mee aan de slag gaan..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we allemaal dit soort vragen hier gaan stellen wordt het een chaos. Er zijn zat opties om dingen op te zoeken, probeer dat eerst. Kom je er daarna niet uit, stel dan hier je vraag.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef baswijchen het volgende:
odjidja - ofoe gekocht voor 11,500 en voor 13,500![]()
Matri is een keiharde baas in de spitsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand tips hiervoor? Leuke Serie A spelers...
Laat maar is moeilijk uit leggen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom is dat het "echte" Ultimate Team.
Alsof traden minderwaardig is ofzo
Meh, gewoon gelulquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Netjes.
Maar krijg je betere packs als je ox en Messi ziet? (Domme vraag?)
Ik heb die screenshot van die Odjidja-Ofoe in een 400c pack niet opgeslagen maar hij staat in 1 van de eerste 100 topicsquote:
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Netjes.
Maar krijg je betere packs als je ox en Messi ziet? (Domme vraag?)
Ziet er niet echt bijzonder uit...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:14 schreef Covati het volgende:
[..]
Matri is een keiharde baas in de spits
Het is moeilijk uit te leggen, omdat het gewoon onzin is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Laat maar is moeilijk uit leggen.
Maar er zijn allemaal hulpmiddelen bij gekomen omdat Ultimate Team zo bekend is geworden.
Bijv. Futhead/Ultimatedb etc.
Ja, hij is 20+quote:
Ik vind wel dat chemistry mijn ultimate team verneukt want mijn ideale team zou met Messi,Ronaldo, Ibra en van Persie zijn en dat kan dus godverdomme niet hequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen, omdat het gewoon onzin is.
Het "echte" Ultimate Team als er al zoiets is, is zeker niet 1 van de belangrijkste aspecten van FUT gewoon links laten liggen en puur op geluk van de pakjes te spelen. Het "echte" Ultimate Team is een ultiem team bouwen, op alle mogelijke manieren die het spel te bieden heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |