Enkele ondefinieerbare cruditeitenquote:
Mooi dat hij vooral gelijk krijgt dat ie er geen verstand van heeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef Jian het volgende:
Van Persie scoort en die ouwe juicht toch maar even
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef pullup het volgende:
Maar gefeliciteerd allenWIJ hebben gewonnen
Dat is het bij mij meestal ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, ik was vrij vandaag dus het was min of meer m'n ontbijtshow
Dat was toch liefde, toen ultieme haat, toen weer liefde met bezoekjes, en nu is het weer uit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef beequeen het volgende:
Wat is het ook een farizeeër. Hij vindt het gezelliger zonder dijkie. Daarvoor was het dijkie voor en esther na, dijkie was op een gegeven moment mod bij hem. Gezellig tekenen en trivianten.
Zo zie je maar.
Nou, bezoekjes zaten er niet in. Zijn vrouw wilde die tokkies niet in huis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef mootie het volgende:
Dat was toch liefde, toen ultieme haat, toen weer liefde met bezoekjes, en nu is het weer uit?
Ik las: wegwerpparkietenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, bezoekjes zaten er niet in. Zijn vrouw wilde die tokkies niet in huis.![]()
Maar dit toont aan hoe hij met mensen cq users omgaat. Het zijn wegwerpartikelen.
Aha de broer van opiequote:
Nee, dat waren papegaaienquote:
Whehe, tijd voor een nieuwe verhaallijnquote:
Dat wordt net zo moeilijk als olie uit een steen persen. Moeilijker nogquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehe, tijd voor een nieuwe verhaallijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |