PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
O, dat kan wel kloppen jaquote:
Zei ik toch alquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:06 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
je hebt me deze site ooit aangeraden, OSM is echt dood op fut gebied, allen Kayman en Roelske doen het serieus
Ik vond mezelf best episch anders!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gister was wel dramatisch op doel SB
Waar kennen jullie elkaar van?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zei ik toch alecht kut daar, domme vragen die elk uur terugkomen
Spammen ze daar ook 229 topics in minder dan een maand vol?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Idd :Squote:Op zondag 14 oktober 2012 16:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
700 paginas in het jaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Spammen ze daar ook 229 topics in minder dan een maand vol?
Dat nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Spammen ze daar ook 229 topics in minder dan een maand vol?
Serieussss?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zij hebben meer topics van FUT 13 dan wij.![]()
SPAMMEN JONGENS!!
Ho!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.onlinesoccermanager.nl/Forums/Topic/-11/216605/1
Toen ik in de B1 speelde moesten wij altijd tegen tegenstanders die oefenden tegen de eredivisie vrouwen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:13 schreef Nickskuh het volgende:
Ik zat zo'n samenvatting van vrouwen voetbal te kijken, jezus dat is echt slecht. Het 7e van een amateurclub is stukke beter.
belgalertquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ho!
Weet u zeker dat u daar naartoe wilt gaan?
Een bezoek aan http://www.onlinesoccermanager.nl/Forums/Topic/-11... kan riskant zijn.
?? Mijn virusscanner vindt die site niet zo leuk!
Kopieëren!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
Die OP van hun is wel een stuk uitgebreider dan hier
Ik heb al de hele dag kut packsquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht wajoooow, Pearce in een pakje. Is het de 71 pace CB van Notts
Dat kan echt beter stoppenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen ik in de B1 speelde moesten wij altijd tegen tegenstanders die oefenden tegen de eredivisie vrouwen.
Elke keer verloren die vrouwen met minimaal 3 goals verschil.
Gebruik Kanu man, die is 10x beter dan Antonio Fereira , die staat 9/10 in de aanvalquote:
Is niet mijn teamquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gebruik Kanu man, die is 10x beter dan Antonio Fereira , die staat 9/10 in de aanval
Zeg hem dat ik schijt heb aan hemquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:20 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik spreek hem nog wel eens op msn, maar hij mag jou niet zo erg
quote:
ongeveer 6k die marcelo sarvasquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:23 schreef vandermar het volgende:
[..]vrij veel waard en squad fitness
idk, ik gebruik hem in chrome,quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:24 schreef stoereboii het volgende:
Welk proces moet ik nu weer hebben voor CE in Firefox?
200k? Hoe dat dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:27 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
idk, ik gebruik hem in chrome,
sinds gistern 200k ermee gemaakt
Iets van flashplayerpluginenallemaalnummers.exe maar ik gebruik chromequote:Op zondag 14 oktober 2012 16:24 schreef stoereboii het volgende:
Welk proces moet ik nu weer hebben voor CE in Firefox?
Kan niks doen? Je bent je rechterarm en je penis verloren?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:29 schreef stoereboii het volgende:
mss ook maar eens doen. Heb mss 240k in totaalMorgen toch weer vrij en kan niks doen
Ik kreeg het bij firefox ook niet aan de praat, gebruik nu IE..quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:30 schreef stoereboii het volgende:
Lukt niet met die flashplayerpluginnummers?
Hee das een goed idee! Als ik morgen meer dan 400k heb door CE doe ik een 100k pack opening!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:29 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
eergisten had ik in een bevlieging(na de 1000 pacen00b) alles vverkocht en vergokt aan packs
er waren er bij mij 2 misschien de andere?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:30 schreef stoereboii het volgende:
Lukt niet met die flashplayerpluginnummers?
Heb ze allebei gedaan. Nog eens proberenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:31 schreef Covati het volgende:
[..]
er waren er bij mij 2 misschien de andere?
Open jij 750c packs? En maak je er veel winst mee?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
Nog 200K tot de 85 miljoen
[ afbeelding ]
2e plaatsquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
Nog 200K tot de 85 miljoen
[ afbeelding ]
Ik gooi bijna alles in mijn clubquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Open jij 750c packs? En maak je er veel winst mee?
Zoals het hoortquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
2e plaats.
feyenoord staat nu eindelijk eens boven Ajax
Na 1 ronde gooi ik het in mijn clubquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:40 schreef BDIL het volgende:
Hebben jullie dat ook met CE, iets verkoopt 2 keer niet en ineens 3e keer wel
Zie sigquote:
zozoquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:43 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Mijn Mackay-Steven scoorde 4x, maar er moest weer met Walcott gespeeld worden
quote:
Heerlijkquote:
laat je hond dat verslag lezen winwinquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:47 schreef Fuszy het volgende:
Net een pokke eind met onze hond gelopen en dan denk je dat ze moe is. Kom je thuis en het eerste wat ze wil doen is naar buiten gaan en spelen
#liefdagboek
[..]
Heerlijk
Is al afquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
laat je hond dat verslag lezen winwin
Goedkope 5*quote:
Ohquote:
Herkenbaar en onze hond is 5 maandenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:47 schreef Fuszy het volgende:
Net een pokke eind met onze hond gelopen en dan denk je dat ze moe is. Kom je thuis en het eerste wat ze wil doen is naar buiten gaan en spelen
#liefdagboek
[..]
Heerlijk
Die wilt maar niet wegquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:48 schreef MartijnTor het volgende:
Hoe gaat het GJE na de packopening met BonyIF?
Spijt of heb je het helemaal gehad met fut?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die wilt maar niet weg
Eerlijkgezegd geen FUT aangehad meer, beetje geclubt gisteravond meer niet
Vanavond weer ff clubben? Martijn kom er ook bij trouwensquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die wilt maar niet weg
volgens mij zit ik al in de club van Gary en Vincentoquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vanavond weer ff clubben? Martijn kom er ook bij trouwens
Je hebt een IF bony? Voor hoeveel verkoop je hem? Ik heb wel interesse. Ik geef je 9,5kquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die wilt maar niet weg
Ga eruit danquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
volgens mij zit ik al in de club van Gary en Vincento
Even kijken of die neger nog in mijn bezit is, of dat hij al ontsnapt isquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt een IF bony? Voor hoeveel verkoop je hem? Ik heb wel interesse. Ik geef je 9,5k
Je kan hem beter verkopen voor 10-12k denk ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even kijken of die neger nog in mijn bezit is, of dat hij al ontsnapt is
Meh, als je echt serieuze interesse hebt mag je hem wel hebben voor die prijs hoor, heb ook veel van jou gehadquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan hem beter verkopen voor 10-12k denk ik
Keeperquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:54 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Okki, heb nog niet veel aan mijn prof gedaan, welke posititie zal ik me gaan ontwikkelen?
CAM ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:54 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Okki, heb nog niet veel aan mijn prof gedaan, welke posititie zal ik me gaan ontwikkelen?
Ga ik even 9,5k bij elkaar sprokkelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, als je echt serieuze interesse hebt mag je hem wel hebben voor die prijs hoor, heb ook veel van jou gehad
Zo. Fucking. Slecht.quote:
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:55 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een keeper nodig?
Een goeie ja, geen type SBquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:55 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een keeper nodig?
hey geen eisen stellen he, dat doen wij wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een goeie ja, geen type SB
En je moet een beetje ervaring hebben. club raakt een beetje vol
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hey geen eisen stellen he, dat doen wij wel.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hey geen eisen stellen he, dat doen wij wel.
Ik durf nog steeds niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat echt ruk met teveel nieuw volk in 1x
Je bent dan ook amper onlinequote:
wij verliezen de laatste tijd ook veelquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat echt ruk met teveel nieuw volk in 1x
probeer hem maar te verkopen. Heb vanmiddag Opara en een andere snelle neger gekocht voor mijn mls team en heb geen coins meerquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Fusz, ik heb IF Boner nog. wel in een 3421
Bijnaquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:57 schreef BDIL het volgende:
Krijgen jullie geen kramp je in je vingers van hele tijd met CE te werken ?
Als je een android mobiel of tab hebt, zou ik je echt aanraden de ultimate team trader 13 te kopen. Je kunt er pakjes op kopen en ook voor 150 erop zetten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:57 schreef BDIL het volgende:
Krijgen jullie geen kramp je in je vingers van hele tijd met CE te werken ?
check de markt danquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:59 schreef Covati het volgende:
Is: [ afbeelding ]
wat waard? UDB ligt er weer eens uit
kost niet eens 1 minuut om het zelf ff op te zoekenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:59 schreef Covati het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#kWBlHcxInHIAs:ps3quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand hier een bronzen Koreanen team?
7 nu, dikke degradatiequote:Op zondag 14 oktober 2012 16:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wij verliezen de laatste tijd ook veelStuk moeilijker geworden lijkt wel. Welke divisie zitten jullie nu?
Wat de rest zegt, even op de markt kijken. We zijn nerds, maar het is ook niet zo erg dat we alle prijzen van Oostenrijkse spitsen in 4-4-2 formatie op kunnen dreunenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:59 schreef Covati het volgende:
Ik kan toch wel zeggen die die speler 150 coins waard isquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat de rest zegt, even op de markt kijken. We zijn nerds, maar het is ook niet zo erg dat we alle prijzen van Oostenrijkse spitsen in 4-4-2 formatie op kunnen dreunen
hahah pffquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
7 nu, dikke degradatie
Leek wel alsof het gewoon niet mocht in divisie 6, echt 0-4-4 liepen we ofzo
En de goals waren gewoon zo scripted
Was op een gegeven moment ook gewoon saai, deden niet eens ons best meerquote:
Er is inderdaad een mogelijkheid dat hij voor 150 verkoopt als je hem voor 150c BIN erop zetquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan toch wel zeggen die die speler 150 coins waard is
Kunnen we doenquote:
Die laatste pot ging gister wel weer aardig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was op een gegeven moment ook gewoon saai, deden niet eens ons best meer
Eerste pot divisie 7 dan wel weer meteen gewonnen, dus het is raarr
Ik mimang. heb al geoefend en heb eentje binnengelatenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kunnen we doen
Wel eerst eens even een keeper hosselen dan
Ja daarom, dat was weer de 7e divisiequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:04 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Die laatste pot ging gister wel weer aardig.
Ja, je zegt al 3x dat je het kan, maar bij corners krijg je het voor elkaar om te gaan liggen zodat het doel open is, en bij een sweaty lijk je net de CPUquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik mimang. heb al geoefend en heb eentje binnengelaten
Karma omdat je de xbox club probeerde te dissen toen we waren gedegradeerd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
7 nu, dikke degradatie
Leek wel alsof het gewoon niet mocht in divisie 6, echt 0-4-4 liepen we ofzo
En de goals waren gewoon zo scripted
Karma is een grote motherfuckerquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
Karma omdat je de xbox club probeerde te dissen toen we waren gedegradeerd.
lekker voor je
SB, spits, graag of nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik mimang. heb al geoefend en heb eentje binnengelaten
vanavond ff kijken wie er is danquote:
ja toen wij degradeerden ging het ook kut en daarna gelukkig ineens weer stukke beter. hopelijk bij jullie hetzelfde dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was op een gegeven moment ook gewoon saai, deden niet eens ons best meer
Eerste pot divisie 7 dan wel weer meteen gewonnen, dus het is raarr
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, je zegt al 3x dat je het kan, maar bij corners krijg je het voor elkaar om te gaan liggen zodat het doel open is, en bij een sweaty lijk je net de CPU
Ben benieuwd. Je kent toch het geval dat je keeper doet als je rondje drukt? Dat hij zegmaar springt en gaat liggen? Hij deed dat dus, en toen deed de tegenstander gewoon een passje het doel inquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vanavond ff kijken wie er is danIk wel weinig tijd komende 2 weken. Te veel projecten en tentamens.
[..]
ja toen wij degradeerden ging het ook kut en daarna gelukkig ineens weer stukke beter. hopelijk bij jullie hetzelfde dan.
[..]![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Is bij jullie die EST datum al gefixt trouwens?
kvond het best episch anders!quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vanavond ff kijken wie er is danIk wel weinig tijd komende 2 weken. Te veel projecten en tentamens.
[..]
ja toen wij degradeerden ging het ook kut en daarna gelukkig ineens weer stukke beter. hopelijk bij jullie hetzelfde dan.
[..]![]()
nooit meer in de buurt van het doel laten dus, laat staan als keeper.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Je kent toch het geval dat je keeper doet als je rondje drukt? Dat hij zegmaar springt en gaat liggen? Hij deed dat dus, en toen deed de tegenstander gewoon een passje het doel in
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Laatst een drop-in match gedaan. 1 vs 1 Ik was ST en hij was Keeper. Blijkbaar wilde hij corner reddingen oefenen want hij schoot de hele tijd de bal over de achterlijn. Dus ik heb mn kop goals en fakeshots in de 16meter geoefend.
Hij zegt dat hij beter is, dus over een week moet hij Casillas zijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nooit meer in de buurt van het doel laten dus, laat staan als keeper.
of in plaats van 3 blunders per wedstrijd naar 2. het is maar hoe je het leestquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij beter is, dus over een week moet hij Casillas zijn
elke dag een ander excuus om maar met hem te kunnen chatten hequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga even chatten met een indiër
ja die gast is mijn mattiequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of in plaats van 3 blunders per wedstrijd naar 2. het is maar hoe je het leest
[..]
elke dag een ander excuus om maar met hem te kunnen chatten he
Mijn assists zijn anders ook niet verkeerd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
Soms zijn jouw passes zo geniaal hè, die ene recht door de 16 dat ik scoorde van jouw assist, kan je je die herinneren?
Hij kon anders nog lekker spastische moves maken voor z'n leeftijdquote:
Jij bent slecht bakkes joh.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Mijn assists zijn anders ook niet verkeerd.
Wie is linq-nl?
We spelen gewoon Divisie 3quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of in plaats van 3 blunders per wedstrijd naar 2. het is maar hoe je het leest
[..]
elke dag een ander excuus om maar met hem te kunnen chatten he
Ben jij die Robben? Die geeft mij altijd goede kansen itt in real lifequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Mijn assists zijn anders ook niet verkeerd.
Wie is linq-nl?
quote:
Beter dan Xavi met passen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent slecht bakkes joh.
Linq-NL is LinQ-NL hier
Heisenberg en Robbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ben jij die Robben? Die geeft mij altijd goede kansen itt in real life
LinQ is ex-xboxquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Beter dan Xavi met passen.
Nooit zien posten btw. Jij laat echt iedereen erin
Moet ik mee stoppen iddquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Beter dan Xavi met passen.
Nooit zien posten btw. Jij laat echt iedereen erin
Wie doet er nog meer mee?quote:
gratis pack ceptionquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera! In het gratis pakje een gratis pakje
lolquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet ik mee stoppen idd
Alleen vaste posters nog mee laten doen..
Maar LinQ blijft, omdat koning
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wij zijn een bazenduoquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ben jij die Robben? Die geeft mij altijd goede kansen itt in real life
haha ik dacht precies hetzelfdequote:
Hij op skypequote:
Ik zet hem aan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik kan nog wel ff, maar moet zo wel eten
Rot opquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:15 schreef stoereboii het volgende:
Hee gje nog niet. ik ga ff een invalwedstrijd doen nu!
Marokkaanse dribbelkontquote:
Ja daarom ken ik hem niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:15 schreef Rijst het volgende:
Sukkels link was hier al voordat jullie gingen posten
FIFA 11 al geloof ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:15 schreef Rijst het volgende:
Sukkels link was hier al voordat jullie gingen posten
Weet niet of ik er dan ben, ivm schoolquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja daarom ken ik hem niet.
GJE ik ga zometeen eten, kan wel rond 19:00 uur. Met Skype.
Franse bronzes zijn echt overrated dit jaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kandji.![]()
Zelfs op LM nog 3 goals tegen een Frans bronzen team.
vakantiequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet of ik er dan ben, ivm school
Toetsen en presentaties
Doe even 1 pot mee als het kan, die belgische fopneus is invalwedstrijdquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Franse bronzes zijn echt overrated dit jaar.
Oke.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet of ik er dan ben, ivm school
Toetsen en presentaties
Heb ik volgende weekquote:
baas. ga hem ook nog maar ff kopen om af en toe af te wisselen met Sessegnonquote:
gastquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rot op
Walm moet zo eten, leave maar ofzo
Verliezen jullie ook zoveel?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even de mythbusters uithangen. Kijken of clubs beter gaat met Rick Ross
ja beetje zoals jijquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja alleeb jqmmer dat het een overloper isssss geworden.
Ik had een dipje maar heb het ligt weer gesienquote:
Typ normaal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had een dipje maar heb het ligt weer gesien
Trouwens me ps3 gebruik ik als eenbbleurayspeler nu
Daarom dus Divisie 3??quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gister ging ik trouwens ANY'en, we hebben niet verloren.
Ja, gister ging het wel lekker. Wonnen nog 6-0 haha... een vriend van mo was er ook nog, die bracht ons geluk.quote:
daarna wel potje met zn 2en verlorenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, gister ging het wel lekker. Wonnen nog 6-0 haha... een vriend van mo was er ook nog, die bracht ons geluk.
Kan hij even hier komen het zit niet mee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, gister ging het wel lekker. Wonnen nog 6-0 haha... een vriend van mo was er ook nog, die bracht ons geluk.
quote:
Doe je vanavond mee??quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
doe eerst je school shit dan, zo ook ff wat doen eerstquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jup.Maar moet nog wat voor school doen vanavond, dus niet al te lang.
Nu aan school werkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jup.Maar moet nog wat voor school doen vanavond, dus niet al te lang.
dat klopt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:29 schreef zlakto het volgende:
Klopt het dat je op de pc veel minder spelers voor ultimate team hebt? Wilde Martins Indi en De Vrij kopen, maar die zijn helemaal niet beschikbaar volgens FUTHEAD
http://www.redbullstratos.com/live/quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:29 schreef stoereboii het volgende:
is dat nu die vrije val vanuit 37km boven de aarde niet=
het is zeker watquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Even the Walking Dead season 1 downloaden, kijken of het wat is
Ja, voor een deel kan ik dat doen ja maar moet zo ook nog koken.quote:
Watson of Camargo als RCDMquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:30 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
wie moeten er nu nog bij?
Die twee shiny verdedigers heb ik net gekocht
Justin biwber believequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kennen jullie nog wat leuke albums jongens?
Ja hij stijgt net opquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja keek net, maarnu is hij dus opgestegen denk ik
Ging die link net posten toen jij net deedquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:31 schreef Covati het volgende:
De vrij val van 37KM: http://www.redbullstratos.com/live/
Keuzes makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, voor een deel kan ik dat doen ja maar moet zo ook nog koken.![]()
En ik heb zin in FUT.
Waarom je een vrije val van 37KM willen makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:31 schreef Covati het volgende:
De vrij val van 37KM: http://www.redbullstratos.com/live/
OMDAT HET KAN YOLO FUCK ITquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom ze een vrije val van 37KM willen maken.
Ik faaldequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf man, zelfs sweaties gaan er niet in
Nee, die pass was gewoon onnodig vroeg gegevenquote:
best logisch he, ga het wel volgenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
gaat nog wel even duren voordat er is, ongeveer een uur
Klik eensquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoe wij onze wedstrijden verliezen is echt niet om aan te zien...
ELKE keer als wij de bal afpakken, staat ie weer voor hun voeten.
dat is zeker logisch. Ik ga nog een paar potjes spelen dan zie ik het welquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
best logisch he, ga het wel volgen
Hij doet het al weer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
In de store en dan rechtsboven reeds gedownload
Haal dan Pato er maar uitquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:38 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een team maken waarvan de tegenstander gaat huilen , alvast begin :
[ afbeelding ]
Niet te duur
vaak last van met clubs ja, maak je 3 goede slidingen op de bal, eindigt ie nog bij 1 van hun in de voeten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoe wij onze wedstrijden verliezen is echt niet om aan te zien...
ELKE keer als wij de bal afpakken, staat ie weer voor hun voeten.
Je voelt gewoon dat het niet goed is, ballen die niet naar een man gaan van jezelf maar tussen 2 man inquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vaak last van met clubs ja, maak je 3 goede slidingen op de bal, eindigt ie nog bij 1 van hun in de voeten.
nee zit mij te amuseren op pcquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Relbelg doe je mee of niet?
Spits
En net moest jij zo graag clubbenquote:
Budget max 100k hun 2 swsquote:
dat heb ik zovaak met m'n vp. Wil ik vanaf de zijkant naar binnen passen, gaat ie echt zovaak tussen 2 man in terwijl ik gewoon normaal aim.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je voelt gewoon dat het niet goed is, ballen die niet naar een man gaan van jezelf maar tussen 2 man in
Je moet van die wedstrijden hebben dat je elk kopduel op het middenveld wint.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je voelt gewoon dat het niet goed is, ballen die niet naar een man gaan van jezelf maar tussen 2 man in
Hulde aan de first touch ook, ballen die van je voet het stadion uitschietenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat heb ik zovaak met m'n vp. Wil ik vanaf de zijkant naar binnen passen, gaat ie echt zovaak tussen 2 man in terwijl ik gewoon normaal aim.
jullie veranderen vaak van meningquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
bergkamp flicks doenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ballen een beetje opwippen en dan de kruising in jagen.
wat gebeurt er in dat filmpje?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:43 schreef stoereboii het volgende:
Op die hoogte zou ik echt al in mn broek doen en vragen of ik terug mag
Ik al eerderquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:43 schreef stoereboii het volgende:
Op die hoogte zou ik echt al in mn broek doen en vragen of ik terug mag
vliegen is tofquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik al eerder. Toch ga ik in november voor het eerst vliegen. Geen idee hoe hoog je dan bent. Al is het maar tot londen, dus als ik opgestegen ben dan land hij alweer
vrije val van 37km.quote:
nog nooit gevlogenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik al eerder. Toch ga ik in november voor het eerst vliegen. Geen idee hoe hoog je dan bent. Al is het maar tot londen, dus als ik opgestegen ben dan land hij alweer
ik hoop het niet voor je.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ow dat hb ik ook een jeer gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij gaat naar 37 km hoogte en springt er dan uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |