PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Ik hoop dat het een valstrik is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geniaal dit, moet voor Engels een boekverslag tikken, staat de samenvatting van het boek gewoon in het boek zelf
Ik nam altijd een van scholieren. Iedereen deed dat en net alsof ze iedereen een onvoldoende gaan gevenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geniaal dit, moet voor Engels een boekverslag tikken, staat de samenvatting van het boek gewoon in het boek zelf
Doe ik al 2 jaar, niemand die het gemerkt heeft. Gewoon samenvatting lezen, overtikken in je eigen woorden en ze kunnen je niks makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik nam altijd een van scholieren. Iedereen deed dat en net alsof ze iedereen een onvoldoende gaan geven
Moeite doen om het in eigen woorden te zettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik al 2 jaar, niemand die het gemerkt heeft. Gewoon samenvatting lezen, overtikken in je eigen woorden en ze kunnen je niks maken
Ik heb een keer verslag in de les moeten maken terwijl ik het boek niet had gelezen. Delen van de achterkant overgeschreven en willekeurige bladzijdes snel gelezen. Uiteindelijk kreeg ik nog een 6 ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik al 2 jaar, niemand die het gemerkt heeft. Gewoon samenvatting lezen, overtikken in je eigen woorden en ze kunnen je niks maken
Tot je een mondeling hebt dan ben je de lulquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik ben een eerlijke jongen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moeite doen om het in eigen woorden te zettenleraren zijn niet achterlijk. Kan je net zo goed kopieren en plakken
Hier krijg je niet eens een cijfer voorquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb een keer verslag in de les moeten maken terwijl ik het boek niet had gelezen. Delen van de achterkant overgeschreven en willekeurige bladzijdes snel gelezen. Uiteindelijk kreeg ik nog een 6 ook
Waarom? Verslag dat ik zelf getikt heb kan ik toch ook vertellen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tot je een mondeling hebt dan ben je de lul
Hij is niet kaal, gemillimeterd. (tenzij je zijn wiener bedoelt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:17 schreef Rijst het volgende:
Ik heb eindelijk de coins voor Agbon maar nu is die kale homo 10k gestegen.
Sowieso, mondeling krijg je niet in je eerste Engelse boekverslag in de 4e..quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had die mondeling toen echt verneukt![]()
Die eikel ging allemaal moeilijke vragen stellen die niet in de samenvattingen stonden.
Jij moest meteen weer aan worst denken hequote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is niet kaal, gemillimeterd. (tenzij je zijn wiener bedoelt.
VDM zijn wiener is ook maar een paar millimeter.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij moest meteen weer aan worst denken he
Dat had ik dus ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had die mondeling toen echt verneukt![]()
Die eikel ging allemaal moeilijke vragen stellen die niet in de samenvattingen stonden.
Nee want dan zou ik dat vooraan in de zin zetten en niet achteraan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij moest meteen weer aan worst denken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |