Aha toch maar weer eens de pijnbank uit de kelder halen dan. Misschien dat de vrouwtjes er nu wat minder van schrikken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:31 schreef siface het volgende:
[..]
Omdat we volgens Marlies Dekkers allemaal stout moeten zijn en we dus van die halfzachte SM dingetjes moeten doen, anders ben je maar saai en conservatief. Huphup allemaal aan de tepelklemmen, maar wel die softe. Het zou maar eens echt pijn gaan doen..
Mogelijkheden, zoveel mogelijkheden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha toch maar weer eens de pijnbank uit de kelder halen dan. Misschien dat de vrouwtjes er nu wat minder van schrikken.
Je begrijpt wat ik bedoel, het is maar net wat je zoekt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:33 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Daar kan ik wel bij inkomen, ik heb gevoelige tepels, het is mijn enige kwetsbare punt.
Nee maar zo raar/schokkend vind ik het het echt niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij trekt dagelijks tampons uit vrouwen om daarna seks met ze te hebben?
Ik vind het wel een goede ontwikkeling. Dan leg ik zo'n kussentje erop zodat het toch een beetje lieflijk is, maar als ze dan eenmaal vastzitten is het aan. En dan gewoon "hippopotomonstrosesquippedaliofobie" als safeword nemen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:35 schreef siface het volgende:
[..]
Mogelijkheden, zoveel mogelijkheden.
Is dit een referentie aan die scène uit Eurotrip?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede ontwikkeling. Dan leg ik zo'n kussentje erop zodat het toch een beetje lieflijk is, maar als ze dan eenmaal vastzitten is het aan. En dan gewoon "hippopotomonstrosesquippedaliofobie" als safeword nemen.
Precies. Ik vind het gewoon een wat gedetailleerdere Wolkers - Wolkers beschreef de seks toch plastischer - maar met een wat minder verhaal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:39 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Nja, Jan Wolkers schreef ook zulke boeken. Ook hij kreeg veel kritiek te verduren vanwege zijn gedetailleerde seksbeschrijvingen, maar goed, dit is (hopelijk) een rage die snel voorbij is. Ik word hier gewoon een beetje moe van, het is maar een boek.
In de derde vol beginnende pubers een boekbespreking houden over Turks Fruit en dan fragmenten eruit gaan voorlezen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het gewoon een wat gedetailleerdere Wolkers - Wolkers beschreef de seks toch plastischer - maar met een wat minder verhaal.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede ontwikkeling. Dan leg ik zo'n kussentje erop zodat het toch een beetje lieflijk is, maar als ze dan eenmaal vastzitten is het aan. En dan gewoon "hippopotomonstrosesquippedaliofobie" als safeword nemen.
Google Hokusai 'The Dream of the Fisherman's Wife'. The godfather of Tentacle sexquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk graag hentai. Eerlijk waar, niet gelogen, tentakels zijn opwindend.
Nu je het zegt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Is dit een referentie aan die scène uit Eurotrip?![]()
Baasquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
In de derde vol beginnende pubers een boekbespreking houden over Turks Fruit en dan fragmenten eruit gaan voorlezen.
Ja daar heb je -denk ik- gelijk in, ik heb 50 shades of grey namelijk niet gelezen. Ik weet niet of je ooit het boek Brandende Liefde hebt mogen lezen, maar ik vond er eigenlijk helemaal geen zak aan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het gewoon een wat gedetailleerdere Wolkers - Wolkers beschreef de seks toch plastischer - maar met een wat minder verhaal.
Die had ik al eens gezienquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:43 schreef siface het volgende:
[..]
[..]
Google Hokusai 'The Dream of the Fisherman's Wife'. The godfather of Tentacle sex.Ik mocht me hier laatst niet posten...
Als je het een beetje slim speelt, kun je een volledige nieuwe markt 'aanboren'quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo tof dat die print uit 1814 komt.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:43 schreef siface het volgende:
[..]
[..]
Google Hokusai 'The Dream of the Fisherman's Wife'. The godfather of Tentacle sex.Ik mocht me hier laatst niet posten...
Haha, geniaal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:46 schreef Chai het volgende:
Ik was 12 toen ik voor het eerst een boek van Jan Wolkers las, dat was het boekenweek geschenk toen.
Tot dan toe kende ik Jan Wolkers allemaal als die lieve schattige opa die op tv in een tuin over beestjes vertelde.
Nou dat was wel even schrikken.
Tentakelsquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk graag hentai. Eerlijk waar, niet gelogen, tentakels zijn opwindend.
you got to be kiddingquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vrouw is ongesteld, man trekt de tampon eruit en dan hebben ze seks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |