Emmanuelle niet kennenquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En dat is? (Sorry ik kom niet uit de jaren 50-60)
Bijzonder dat ze bij hem mocht blijven slapen op het eind zeg.quote:
Wat is het dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk een beetje vloeken in de kerk om dat als man te zeggen maar ik heb ook dat boek gelezen, of althans een poging gewaagd.
Zeer overtrokken allemaal die commotie en zeer zeker niet boeiend, wellicht wel in 1958 maar tegenwoordig niet meer. Het is een beetje een Wolkers alleen dan meer detail en minder verhaal.
Ik dacht, ja hoor, maar met even googlen vond ik ditquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:35 schreef pussycatdoll het volgende:
mensen die zeggen dat hun seksleven beter is geworden door 50 tinten grijs
quote:wo 15 aug 2012, 11:53 | door Saskia
In een paar dag tijd boek 1 en 2 uitgelezen, nu in boek 3 en ik vind het weer spannend. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn seksleven is er nu al op vooruit gegaan, het werkt beter dan een film voor mij.
Zijn er al weer 3 boeken van johquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht, ja hoor, maar met even googlen vond ik dit
[..]
Je hebt zegmaar allemaal soorten grijs, lichtgrijs, donkergrijs, half licht grijs, olifantengrijs, potloodgrijs, regenwolkgrijs, etc. 50 dus totaalquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:09 schreef He-man- het volgende:
Kan iemand de titel verklaren zodat ik het begrijp?
Ja maar in welke context hoort dat in een boek? Gaan ze neuken in een bed/bank/badkuip/auto met steeds een andere tint grijs?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je hebt zegmaar allemaal soorten grijs, lichtgrijs, donkergrijs, half licht grijs, olifantengrijs, potloodgrijs, regenwolkgrijs, etc. 50 dus totaal
Nee het wordt na een tijdje steeds donkerder en doordat er dan minder licht op de grijze muur valt komt er een ander soort grijs uit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:14 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja maar in welke context hoort dat in een boek? Gaan ze neuken in een bed/bank/badkuip/auto met steeds een andere tint grijs?
Die kerel heet Grey.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:14 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja maar in welke context hoort dat in een boek? Gaan ze neuken in een bed/bank/badkuip/auto met steeds een andere tint grijs?
Oh ok en dat vinden vrouwen geil? Altijd Als ik de discolamp aanliggende bij het neuken vonden ze dat niets maar het moet dud grijs zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee het wordt na een tijdje steeds donkerder en doordat er dan minder licht op de grijze muur valt komt er een ander soort grijs uit.
De oorspronkelijke kleur is gewoon #FFFFCC
Nu nog wachten op een parody 50tinten roze waar de kerel gay heet. Maar nee het klinkt wel als een pauperboek zoals twilight.quote:
Ja per vrouw verschilt het ook van welke kleur grijs ze geil worden. De één houdt echt van hard en donker grijs (#606060) en de ander heeft liever een rustig lief tintje grijs (#F1F1F1)quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:19 schreef He-man- het volgende:
[..]
Oh ok en dat vinden vrouwen geil? Altijd Als ik de discolamp aanliggende bij het neuken vonden ze dat niets maar het moet dud grijs zijn.vrouwen ik begrijp ze niet.
[..]
Een paar behulpzame dames hebben me een tijd terug ingelicht, ze vonden het zelf ook ongeloofwaardig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:19 schreef He-man- het volgende:
[..]
Nu nog wachten op een parody 50tinten roze waar de kerel gay heet. Maar nee het klinkt wel als een pauperboek zoals twilight.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat gejank over hypocrisie zal allemaal wel, maar Vijftig Tinten IS klachtwaardig. Ooehh, jahaa, want het is allemaal zo gedurfd en revolutionair. Er zit zelfs ''iets'' over anaal in, spannond! Flikker godverdomme toch een pleuris end op, stelletje frigide veenlijken. Met je gezapige personeelsuitjes waarop je ook weleens wat spannends hoort over een of ander kutboek van de vrouw van collega Jan, die altijd stroopwafels bij de koffie uitdeelt op de afdeling crediteuren.
wat voor fantasieloos brein heb je dan, dat je door een boek te lezen je seksleven kunt opkrikken??????quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht, ja hoor, maar met even googlen vond ik dit
[..]
Inspiratie opdoen, ja echt heel raar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]![]()
ik doe niet mee aan die hype. Gaat toch over een hoerenleven of niet? Nou die ambities heb ik niet.
[..]
wat voor fantasieloos brein heb je dan, dat je door een boek te lezen je seksleven kunt opkrikken??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wat voor fantasieloos brein heb je dan, dat je door een boek te lezen je seksleven kunt opkrikken??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zoek je dat uit? En is er ook iets dat het meeste voorkomt?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja per vrouw verschilt het ook van welke kleur grijs ze geil worden. De één houdt echt van hard en donker grijs (#606060) en de ander heeft liever een rustig lief tintje grijs (#F1F1F1)
Ach whatever floats her boat. Het zal mij een zorg zijn eigenlijk nu ik mijn gezonde verstand gebruik om te relativeren. Kom ik tot de conclusie dat dit een non-klacht is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een paar behulpzame dames hebben me een tijd terug ingelicht, ze vonden het zelf ook ongeloofwaardig.
Het einde was voor mij ook een beetje een boner killerquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze bij hem mocht blijven slapen op het eind zeg.
Gewoon bij een soort oogarts. Je kijkt dan door een bril en dan heb je een kleurenschijf met tinten grijs en dan meten ze met plakkertjes en draadjes welke kleur grijs jou het meeste doet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:39 schreef He-man- het volgende:
[..]
Hoe zoek je dat uit? En is er ook iets dat het meeste voorkomt?
De laatste pagina plakt helemaal bij mijquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:40 schreef foknerd het volgende:
[..]
Het einde was voor mij ook een beetje een boner killer
Ja, en het overmatig gebruik van het uitroepteken vind ik ook nooit zo geil. Bovendien, en dit bedoel ik niet racistisch, krijg ik toch het vage vermoeden dat dat stukje geschreven is door een turkse of marokkaanse man van middelbare leeftijd. Kalend waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:40 schreef foknerd het volgende:
[..]
Het einde was voor mij ook een beetje een boner killer
De tering...ik...ik heb hier niks tegenin te brengen :pquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, en het overmatig gebruik van het uitroepteken vind ik ook nooit zo geil. Bovendien, en dit bedoel ik niet racistisch, krijg ik toch het vage vermoeden dat dat stukje geschreven is door een turkse of marokkaanse man van middelbare leeftijd. Kalend waarschijnlijk.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat gejank over hypocrisie zal allemaal wel, maar Vijftig Tinten IS klachtwaardig. Ooehh, jahaa, want het is allemaal zo gedurfd en revolutionair. Er zit zelfs ''iets'' over anaal in, spannond! Flikker godverdomme toch een pleuris end op, stelletje frigide veenlijken. Met je gezapige personeelsuitjes waarop je ook weleens wat spannends hoort over een of ander kutboek van de vrouw van collega Jan, die altijd stroopwafels bij de koffie uitdeelt op de afdeling crediteuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |