Je kunt of blijven zitten achter de kassa en niets zeggen of initiatief tonen door naar je teamleider te stappen en te zeggen dat je meer wilt doen. Dit soort dingen worden je meestal niet toegeworpen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:13 schreef tropicanabeach het volgende:
Was slim genoeg om dat te bedenken, het is meer de vraag of dat de manier is waarop waarop je hoger opkomt.
Je hebt zelf ook bij ah gewerkt?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je kunt of blijven zitten achter de kassa en niets zeggen of initiatief tonen door naar je teamleider te stappen en te zeggen dat je meer wilt doen. Dit soort dingen worden je meestal niet toegeworpen.
Ja, maar dat is niet eens relevant. Dit is een situatie die je op elk bedrijf kan toepassen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:27 schreef tropicanabeach het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook bij ah gewerkt?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:07 schreef tropicanabeach het volgende:
Hallo (ex-) Albert Heijn collega's,
ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb van mijn 16e tot mn 19e bij ah gewerkt en ben toen gestopt om een wereldreis te maken. Dit heb ik gedaan, en werk nu sinds kort weer opnieuw bij ah (ander filiaal, zelfde stad). In de 3 jaar dat ik bij ah heb gewerkt als caissiere heb ik eigenlijk alleen maar kassa gedraaid terwijl ik ook dolgraag counter wilde draaien. Ik wist hoe alles moest bij de kassa's en werkte altijd goed en snel. Toch heb ik in die 3 jaar nooit de kans gehad om bij de counter te komen, terwijl er tal van nieuwe caissieres binnen een half jaar/jaar doorstroomden. Ik durfde zelf nooit te vragen of ik ook counter mocht draaien, omdat de rest ook gewoon door TL's werd gevraagd. Nu vraag ik me af wat ik verkeerd heb gedaan en waarom ik nooit die kans heb gekregen.
Nu ik weer bij ah werk, in een ander filiaal dus, wil ik het anders aanpakken. Ik heb nu een tussenjaar en wil daarna een economische studie aan een universiteit volgen, dus kan erg veel werken. Wie kan mij advies geven hoe ik dit moet aanpakken? Volle dagen achter de kassa is niet echt een pretje.
Zijn er misschien ook mensen die mij een kleine caissiere B cursus kunnen geven? Zodat ik als het bv druk is kan helpen bij de counter en collega's zien dat ik misschien wel potentie heb.
Thanks!
dit dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je kunt of blijven zitten achter de kassa en niets zeggen of initiatief tonen door naar je teamleider te stappen en te zeggen dat je meer wilt doen. Dit soort dingen worden je meestal niet toegeworpen.
Je komt hogerop (als hier al sprake is van hogerop komen) door even goed werk af te leveren. Dan te slijmen, de chef zijn kont te likken, daardoor hogerop komen en dan kan je doen en laten wat je wilt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:13 schreef tropicanabeach het volgende:
Was slim genoeg om dat te bedenken, het is meer de vraag of dat de manier is waarop waarop je hoger opkomt.
Dankjewel voor je reactie! Wanneer zal ik dat vragen? Over 3 maanden ongeveer? Ik werk nog maar net in dit filiaal namelijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:20 schreef monsterd. het volgende:
Stap op je TL af en zeg het volgende: Hoi ik zou graag achter op de infobalie willen staan. Zou ik je me dat kunnen leren?
Dat is het echt en je kunt je als het goed is inlezen op plaza via de handboeken(de app handb)
Nu gelijk. Je hebt toch al genoeg kassaervaring opgedaan in het andere filiaal. Dat kun je toch aangeven.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef tropicanabeach het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie! Wanneer zal ik dat vragen? Over 3 maanden ongeveer? Ik werk nog maar net in dit filiaal namelijk
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef tropicanabeach het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie! Wanneer zal ik dat vragen? Over 3 maanden ongeveer? Ik werk nog maar net in dit filiaal namelijk
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus mens, je werkt niet op een biochemisch lab. Gewoon morgen vragen of wanneer je ook moet werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |