Ik heb geen tablet en weet ook niet hoe het eruit ziet met hogere bitrate e.d., maar als het beeld dus na enkele seconden verbeterd is vind ik het prima bruikbaar. Ondertiteling is bijvoorbeeld scherp genoeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, dat het beter wordt weet ik wel, maar het is gelimiteerd op smartphones, op tablets krijg je een veel hogere resolutie/bitrate, dat vond ik zo triest omdat bijv. de One X 1280x720p heeft en zo'n tablet van een jaar geleden zo'n 1024x768 ofzo
Slim natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SlimBean? CM? Waaaahaaat?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Is er eigenlijk al wat voortgang in provider/operator billing?
Ideaal om via je telefoonrekening apps te betalen, heb je ook geen creditcard nodig.
Vodafone kwam december 2011 met het bericht dat ze het in de loop van 2012 zouden introduceren, maar bedrijven en beloftes.....
Gebruik je alleen maar WiFi?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:03 schreef JDx het volgende:
Ik had een HTC Desire S, maar nu tijdelijk ff een goedkoop Android toestelletje. Een ZTE San Francisco volgens mij.
Maar nu krijg ik WhatsApp berichten pas binnen als ik het ook daadwerkelijk open heb staan. Met het scherm uit krijgt ik niets binnen.
Achtergronddingen enzo staan aan. Enig idee?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoe goed zijn MTK6577(4.0) foons?![]()
IK HOU VAN CHINEZENquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld ,¤160 (8 GiB ,inclusief verzendkosten, met DHL)![]()
Wil hem zelf ook wel hebben. Om hem te vergelijken met mijn S3quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Een Samsung Galaxy S3 kloon met 4.1
Ik heb een nieuwe smartphone nodigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:11 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Wil hem zelf ook wel hebben. Om hem te vergelijken met mijn S3.
wowquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld ,¤160 (8 GiB ,inclusief verzendkosten, met DHL)![]()
laat weten hoe ie werkt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe smartphone nodig
Ik wist niet eens dat het bestond,kreeg het te zien op AliExpress hoofdpagina onder Android Phonesquote:
Pas in Januari bestellenquote:
quote:
quote:We are Authorized seller in Guangzhou and our phones and Accessories are directly from factory, we sell JIAYU phones for more than 2 years. So please believe our products and our service. Thanks!
The quantity of Gorilla Glass is limited, so if you want to order, pls be fast! Our Phone is 1G, not 512M, we promise that.
Gift box =
1X Smart Phone
2X Battery
2XCharger
1X8G TF Card
1XPhone Silicon Case
1X Original Screen Protector
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |