jb?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:49 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb net LBE Privacy Guard geinstalleerd en dat heeft heel mijn telefoon om zeep geholpenElke keer automatisch rebooten (bootcircle) zonder enigzins in de instellingen te kunnen komen waardoor ik een semi-bricked telefoon had. Moest hem opnieuw flashen en ik moet het maar doen met een back-up van eergister dus heb ik alleen maar oude WA-gesprekken
Ik had met mijn eerdere telefoons nooit last van LBE. Hoe zou dat komen?
Vorige topic niet uitgelezen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:49 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb net LBE Privacy Guard geinstalleerd en dat heeft heel mijn telefoon om zeep geholpenElke keer automatisch rebooten (bootcircle) zonder enigzins in de instellingen te kunnen komen waardoor ik een semi-bricked telefoon had. Moest hem opnieuw flashen en ik moet het maar doen met een back-up van eergister dus heb ik alleen maar oude WA-gesprekken
Ik had met mijn eerdere telefoons nooit last van LBE. Hoe zou dat komen?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Yes. Is die app niet geoptimaliseerd voor JB?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Pas op als je Jelly Bean hebt, dan gaat je telefoon flippen!
Op XDA is 'n versie te downloaden die wel goed werkt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1422479
1. Get rooted.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Hallo
Sony Xperia U met Gingerbread hier. Weet nog niet of ik naar ICS ga. Ben nu tevreden over mijn accuduur en weet niet of dat met ICS ook zo blijft.
Zag dat iemand91 Jellybean op z'n Desire heeft gezet. Hoe heb je dat gedaan? Heb zelf ook een oude Desire en ben wel benieuwd of die nog iets kan met Jellybean (hij is geroot).
Mooier als het LG toestelquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:31 schreef Dutchguy het volgende:
Mogelijk een afbeelding van een Sony Nexus toestel in ontwikkeling:
http://www.androidworld.nl/131423/fotos-van-sony-nexus-x-gespot/
Zou jammer zijn, een Sony Nexus toestel zou erg prettig zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Klonk het volgende:
of toch niet?
http://www.androidpolice.(...)after-all-heres-why/
jeps, zou ik graag en snel kopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, een Sony Nexus toestel zou erg prettig zijn.
Google gaat Nexus vrijgeven aan elke fabrikant die ook een Nexus toestel in zijn gamma wil hebben. Google stelt uiteraard wel eisen aan de telefoons. Zou ergens in 2014 moeten gaan gebeuren, dus die Sony Nexus gaat er toch wel komen hopelijk (ik mag over anderhalf jaar een nieuwe uitzoeken).quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef lyolyrc het volgende:
Je zou toch denken dat Motorola de nieuwe Nexus gaat leveren, aangezien dat merk nu onderdeel is van Google.
Ik hoop eigenlijk op eind volgend jaar, dan loopt mn contract afquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Google gaat Nexus vrijgeven aan elke fabrikant die ook een Nexus toestel in zijn gamma wil hebben. Google stelt uiteraard wel eisen aan de telefoons. Zou ergens in 2014 moeten gaan gebeuren, dus die Sony Nexus gaat er toch wel komen hopelijk (ik mag over anderhalf jaar een nieuwe uitzoeken).
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Is er ook een app waarmee ik met een druk op de knop de agenda kan synchroniseren als ik automatisch synchroniseren uit heb staan? Moet het nu via instellingen doen en zou dat graag via homescreen doen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1936702quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op eind volgend jaar, dan loopt mn contract afNet een week de Xperia P nu, ideaal ding alleen vind ik het jammer dat er geen laatste versies van Android op draaien...
HTC heeft geen eigen widgets, dat zijn dan widgets voor Android. Dat is natuurlijk ook een goed idee, een widget waarmee ik in één handomdraai alles synchroniseer. Thanks, ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb een 'sync all' widget, maar misschien is dat eentje van htc?
Bij mijn Arc S werkt het wel idd (stock, geen root).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef StateOfMind het volgende:
Om in het (verborgen) service menu van mijn Xperia Arc S (geroot, custom rom) te komen moet ik volgens internet de volgende code invoeren in mijn dialer: *#*#7378423#*#*
Meteen daarna zou automatisch dat menu moeten verschijnen.
Bij mij gebeurt er echter niks.
Ik vermoed nu echter dat dit alleen maar werkt op een stock rom zonder root. Kan iemand dit bevestigen?
Dan weet ik genoeg, toen mijn telefoon nog niet geroot was en hij op de stock rom draaide werkte het namelijk wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Bij mijn Arc S werkt het wel idd (stock, geen root).
Dat is mooi jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:13 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, zie net dat Ziggo aardig wat zenders aan de app heeft toegevoegd: Comedy Central, MTV, Een, Canvas, Comedy Central Extra, Humor TV, Animal Planet, CNN, BBC One en BBC Two.
Zeer goede uitbreiding!![]()
![]()
Zo mag het doorgaan, zou graag nog wat meer hebben.
Het beeld wordt na een paar seconden eens stuk beter. Dan is het goed bruikbaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is mooi ja
Krijg je ook al een goede resolutie op telefoons of is dat alleen nog voor tablets?
Handig zo met een 1280x720p-scherm in mijn telefoon, hoger dan sommige 10" tablets.
Edit: He, ik heb net geupdate maar geen nieuwe zenders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |