Het is hier geen marktplaats hoor, juist een realistische vraagprijs zal je hier meer mee bereiken. Marktplaats is een ander verhaal ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:45 schreef xatlad het volgende:
Ok ik had ergens gelezen dat dit niet het geval was, maar dat zal dan wel lariekoek zijn ik weet het niet..
Nee het is een vraagprijs aangezien er toch ondergeboden wordt als ik er nu bijvoorbeeld 25 neerzet krijg ik een bod van 20,- waar ik niks mee kan dan houdt ik hem namelijk echter zelf.
Hier op fok zijn anders ook genoeg prijszeikers hoor ookal is de prijs redelijk. Ik zou zeggen doe een bod.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is hier geen marktplaats hoor, juist een realistische vraagprijs zal je hier meer mee bereiken. Marktplaats is een ander verhaal ja.
smartcover 2 werkt niet in ALLE gevallen op de 3. andersom natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:30 schreef Snoepje5 het volgende:
De ipad 3 smart cover werkt gewoon op de ipad 2 hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winner Winner, Chicken Dinner!
Er is geen smartcover 2.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:41 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
smartcover 2 werkt niet in ALLE gevallen op de 3. andersom natuurlijk wel.
Je hebt gelijk.quote:
Niks gezegdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
De smartcover gemaakt ten tijde van de iPad 2 werkt niet altijd op de New iPad. Hij klikt natuurlijk wel enzo, maar de pad gaat niet aan bij openen.
Apple erkent dit probleem na veel navragen wel, en via de apple store en customer support kun je ze inderdaad omruilen.
Nieuwprijs is 40,- euro @ apple store en media markt waar hij gekocht is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:37 schreef GeoffreyCLN het volgende:
15 euro incl. verzenden geboden. omdat de nieuwprijs 30 euro is.
Ja dat klopt alleen namaak is troep wat echt lijkt en veel sneller kapot gaat of verslijt gaat zien en ebay ben ik zowiezo niet echt kapot van ivm lang wachten op je spullen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Bastoenie het volgende:
Je kan die hoesjes voor ¤10,- van Ebay plukken. Namaak maar verschil is nihil, zet dat ding op marktplaats denk niet dat je hem hier kwijt raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |