abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117940318
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je zal katja maar ontmaagd hebben :9~
Dat was het zusje van Katja...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_117940320
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zoem *O*
Roos :o :W
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:05:51 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_117940327
Jeetje ik moet wel veel kijken vanavond :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117940332
Dat over Estelle _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:06:43 #30
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117940352
Die lach van Loretta :D
pi_117940360
goed begin :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940364
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die lach van Loretta :D
Ze is bij voorbaat al melig :')
pi_117940367
ohja, dat is loretta
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:07:32 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_117940370
Loretta krijgt altijd de slappe lach, kan wel leuk worden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:08:04 #35
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117940379
Als je naar Loretta kijkt moet ze al lachen geloof ik :')
Laffe huichelaar
pi_117940380
Zal je zien dat die Marc de show gaat stelen, met zijn hoofd.
pi_117940416
belde zelf 112 _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940427
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:08 schreef Specularium het volgende:
Zal je zien dat die Marc de show gaat stelen, met zijn hoofd.
zeg dat wel :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:10:14 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_117940432
Ze hebben altijd van die nieuwsberichtjes die ik hier op FOK! heb gelezen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:10:36 #40
3185 Adelante
To let it go now
pi_117940438
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Ze hebben altijd van die nieuwsberichtjes die ik hier op FOK! heb gelezen.
Zou djeez in de redactie zitten :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117940453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zou djeez in de redactie zitten :o
laten we het hopen :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940454
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zou djeez in de redactie zitten :o
Ik denk pberends, die is hier ook fanatiek.
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:11:02 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_117940455
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zou djeez in de redactie zitten :o
Je zou het bijna denken inderdaad :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117940486
raoul gaat jeugdzorg er goed van langs geven _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940488
Jeugdzorg bash, 14.gif.
pi_117940539
gezellig begin ja
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940552
Als de preview van zojuist de hoogtepunten zijn van vanavond, dan wordt het erg saai :P
pi_117940558
dat arme meisje, ze lachen er wel om maar eigenlijk is het best sneu :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940560
Die lach van Loretta de hele tijd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:15:33 #50
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117940595
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat arme meisje, ze lachen er wel om maar eigenlijk is het best sneu :')
Goh, dat klinkt als een goed concept voor een programma. Dan pakken we (veelal trieste) nieuwsitems, en maken er een satirisch programma van
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')