quote:Mr. Johnson
Monika Lidman
Anatomically correct sock monkey
6 feet tall, made from recycled materials
Over the years, I’ve crafted dozens of sock monkeys - always making sure that they were anatomically correct. Cute as they were, I dreamt of something bigger.
Geen idee ik heb nu bij pipoos gehaald.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Hebben ze niks bij de Zeeman of Action ofzo? Of was je daar al geweest?
Pipoos is fucking duur johquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee ik heb nu bij pipoos gehaald.
2.65 voor een bol katia capri, 100% gemericeerd katoen. Op internet was t 2 euro per bol maar steeds duurder door verzendkosten. Nu brum meeslepen naar wibra/zeeman om nog meer kleurtjes te hoardenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pipoos is fucking duur joh
Zoek je gewoon van die bollen? Cheapp winkels zoals Action en Zeeman hebben dat ook, echt veel goedkoper.
Mijn kapper heeft een soort mousse spul dat semi permanent is. Niet die shit van guhl maar van de kapperszaak. Heeft ze nu in m'n punten gedaan zodat t wat koperder werd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Welke kleurspoelingen gebruiken jullie? Die dus niet permanent zijn, maar met een keer of 10 redelijk uitwasbaar?
geen idee wat katia of gemericeerd katoen isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2.65 voor een bol katia capri, 100% gemericeerd katoen. Op internet was t 2 euro per bol maar steeds duurder door verzendkosten. Nu brum meeslepen naar wibra/zeeman om nog meer kleurtjes te hoarden
ik wil het uiteraard (cheap ass is my middle namequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn kapper heeft een soort mousse spul dat semi permanent is. Niet die shit van guhl maar van de kapperszaak. Heeft ze nu in m'n punten gedaan zodat t wat koperder werd.
Die dino was ook wel briljantquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef Loqi het volgende:
Die gier!![]()
![]()
ik heb wel ooit een struisvogel gehaakt voor een vriendin
DAT ZIJN HEUL GEEN AASGIEREN KLEUREN!!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En een mandje om alles in te doen
yep, me too... kan ze daarna wel heerlijk in bad gaan vanuit de koude.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef Dwyn het volgende:
Ik hoop voor ijs dat het bij haar wel droog is want hier hoost het nog steeds.
Ja die haaknaaldenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DAT ZIJN HEUL GEEN AASGIEREN KLEUREN!!!!
Wel gaaf, veel voor wènâg
whehehehe, ik zie het nu pasquote:
de schavuit!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij was aan het meelezen maar klikte snel weg toen ie mijn post zag
laat je hem met het wibra tasje lopen, opgelostquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mocht van hem niet met een wibra tasje lopen en hij voelde zich een kamper omdat nikes en zeeman tasje en kastanjes rapen
Ik moest het wibratasje in de zeemantas doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
laat je hem met het wibra tasje lopen, opgelost
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moest het wibratasje in de zeemantas doen
Top!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Bad
En het viel mee, de ergste hoosbui zat ik binnen.
Zus, ben jij dat?quote:
nee, niet in je broek, maar op de grond, viesnek!quote:
Mijn zus heeft echt ziek veel wol.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn zus heeft echt ziek veel wol.
Op het plafond is niks te zien. Het is wel vlak bij de deur, en ik ben net met natte schoenen binnen komen wandelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, niet in je broek, maar op de grond, viesnek!![]()
Lekkage??
Als je iets ziet op de site wil ik wel voor je halen hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil naar dat winkeltje waar pa geweest was in Groningen. Hebben ze goedkoop katoen zie ik
aha, dat zou het kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Op het plafond is niks te zien. Het is wel vlak bij de deur, en ik ben net met natte schoenen binnen komen wandelen.
Zou dat katoen door de brievenbus passen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als je iets ziet op de site wil ik wel voor je halen hoor
Nog geen goed systeem voor.quote:
Volgens mij niet, wel biancagaren.quote:
Volgens mij wel, zijn meestal geen enorme bollen. Tenzij je dat dunne spul hebt, that is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zou dat katoen door de brievenbus passen?
Die haken wel relaxt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik heb nu wel veul gehoard, als ik iets nodig heb dan laat ik van me horen
Ze hebben ook ergonomische haaknaalden, hopelijk zijn die geen 4.75
Is goed! Het is voor mij 150 meter lopen ofzo, dus totaal geen moeitequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik heb nu wel veul gehoard, als ik iets nodig heb dan laat ik van me horen
Ze hebben ook ergonomische haaknaalden, hopelijk zijn die geen 4.75
Best een goeien gratiesj broek.quote:
Ik werk hé, dat betekent zoveel als dat ik (mits op tijd doorgegeven) vrij kan nemen wanneer ik maar wilquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie gaat er een keer (doordeweeks) mee naar Groningen naar die winkel?![]()
Donderdag koopavond zodat P-a misschien ook mee kan?
Nee!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie gaat er een keer (doordeweeks) mee naar Groningen naar die winkel?![]()
Donderdag koopavond zodat P-a misschien ook mee kan?
Ja voor mij ook 3uur reizen maar carequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee!
Groningen is heel leuk, maar veul te ver.
Valt nog mee, ik deed er altijd vijf uur over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja voor mij ook 3uur reizen maar care
WATquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik deed er altijd vijf uur over.
5 uur?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik deed er altijd vijf uur over.
Alkmaar en ik moest naar Selwerd. Dat was van deur tot deur vijf uur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
5 uur?waar moest je dan vandaan komen?
vijf minuten lopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
Er zitten dichterbij ook wel handwerkzaken joh
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrright!quote:Wella Triple Blend Technologie bevat ingrediënten, zoals diamantpoeder en champagne, wat gekleurd haar verzorgt.
quote:This product is one of the best product I don't understand why it doesn't have so many reviews
March 17, 2012
Review by: Jesca
Honestly this will be my number one product ever, I will never stop use this product ever ,. I have relaxed hair and I always looking for the product I can use everyday as you know our hair how dry become when you relaxing it and this product doing wonder in my hair still my hair have movements and no greasy feeling all I can I apply everyday even evening still no greasy or weight my hair down and smell is the best worth every penny please Africans Americans this is the product to have if you want moisture your hair without feeling greasy and to achieved movement on your hair no minerals oil or even petroleum by far the best
Pros:
Makes your hair silk feel no greasy and allow the hair to move and no chemical the best
Euh ja, das toch niet vreemdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Je hebt lingerie gekocht met je moeder?![]()
![]()
ik vind het vreemdquote:
serieus? ik ga ook gewoon de hunkemuller enzo binnen als mamma er bij is hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het vreemd
Tenzij Hema onderbroeken
De matigheid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een bullshit staat er toch bij haarproducten (ik zit even online te zoeken naar haarkleuring en haarverzorging)
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrright!
En briljante revieuws van African Americans
[..]
Nee gewoon bij de Hunkemoller, zij had ook een zooi bh's nodig enzo dusjaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het vreemd
Tenzij Hema onderbroeken
Da's toch nie raar?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Je hebt lingerie gekocht met je moeder?![]()
![]()
Zij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Echt? Zou ik allemaal echt nooit doen met mijn moeder
Nou is zij ouderwets en ik wil haar absoluut niet associëren met sex e.d. dus dat maakt misschien ook nog uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat zou ik dus weer niet doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben wel eens naar een ´speeltjes´ party geweest met mijn moeder.
Ik heb een hippe mamaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Echt? Zou ik allemaal echt nooit doen met mijn moeder
Nou is zij ouderwets en ik wil haar absoluut niet associëren met sex e.d. dus dat maakt misschien ook nog uit
Kaddersquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn kat denkt dat hij een plant is, hij zit in een bloempot gepropt waar hij niet in past dus staart en alles hangt ernaast
dit doe ik ook ja, het is toch mamma maarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb een hippe mamaik stond ook gewoon met haar in het pashokje toen ze haar bh's aan het passen was
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn kat denkt dat hij een plant is, hij zit in een bloempot gepropt waar hij niet in past dus staart en alles hangt ernaast
Ditquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit doe ik ook ja, het is toch mamma maar
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zij?
Jij bent ook ouderwetsondergoed kan makkelijk samen met mams
ondergoed wel, maar lingerie setjes gaat voor mij echt te ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stap je daar sexy de slaapkamer binnen, vraagt je man "goh, wat gaaf, wanneer heb je die gekocht?"
"ja samen met mijn moeder, zij heeft 'm ook"
Ennnnnn slap wordt den pen0r
Zoiets stel ik me dan voor he
En klopt op zich wel, met sommige dingen ben ik ook ouderwets
En mijn moeder is gewoon mijn opvoeder, geen vriendin
(vandaar dat ik o.a. ook zo vaak zeik op haar)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Miloquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:25 schreef Mss het volgende:
Zo'n dildoparty met je moeder is dan WEL raar.
Mika zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
huis tuin en keuken bh's vind ik geen probleem hoor, we hebben elkaar vaak genoeg naakt gezien, da's het punt niet. Gaat mij om de associatie met sex, sexy lingerie etc.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kijk dat zou ik dus weer niet doen
[..]
Ik heb een hippe mamaik stond ook gewoon met haar in het pashokje toen ze haar bh's aan het passen was
Graagquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mika zekerFaalkad
Trouwens, zal ik aan SQ vragen of zij jouw sjaal meeneemnt volgend weekend? Dan kan ik hem meenemen naar Amsterdam
Daar zou ik ook niet zo mee zitten nee. Ei'k.quote:
Mijn moeder weet wel dat ik seks hebquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
huis tuin en keuken bh's vind ik geen probleem hoor, we hebben elkaar vaak genoeg naakt gezien, da's het punt niet. Gaat mij om de associatie met sex, sexy lingerie etc.
Omdat ik bij mijn moeder geen seks-associaties hoef, en met zo'n dildofestijn is dat redelijk onvermijdelijk.quote:
De mijne weet dat ik het niet heb, dus dildoparty is pas de probleme.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn moeder weet wel dat ik seks heb
Dan zou ik nieuwsgierig zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:29 schreef Dwyn het volgende:
Ik vond het wel meevallen. Je zit daar toch allemaal te giebelen.En ze heeft niet gezien wat ik bestelde en ik ook niet wat zij bestelde.
Ja snap ik ook wel, maar zo te horen heb jij ook een andere band met je moeder dan ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
huis tuin en keuken bh's vind ik geen probleem hoor, we hebben elkaar vaak genoeg naakt gezien, da's het punt niet. Gaat mij om de associatie met sex, sexy lingerie etc.
ja dat dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat ik bij mijn moeder geen seks-associaties hoef, en met zo'n dildofestijn is dat redelijk onvermijdelijk.
dat je net als bij Tupperware zo'n lijst krijgt, die allemaal in vult en dan op het einde zegt die dame van de dildo's: "goed, Jannie heeft voor 600,- besteld en krijgt dus de metalen-aars-ballen-set gratis erbijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zou ik nieuwsgierig zijn
Precies, mijn moeder weet dat ik seks heb en andersom. Ik hoef echt verder geen detailsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat dus
Neem aan dat mijn moeder ook wel snapt dat ik sex heb, maar ik hoef daar niet aan te denken
have great fun my love!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:30 schreef Mss het volgende:
Dames, ik ben er vandoor. Ik spoel even mijn haren uit en dan ga ik richting een vriendin voor een feestje vanavond!
Godverdomme, ik lollerde hard. Wat ben je ook een heerlijk wijf hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat je net als bij Tupperware zo'n lijst krijgt, die allemaal in vult en dan op het einde zegt die dame van de dildo's: "goed, Jannie heeft voor 600,- besteld en krijgt dus de metalen-aars-ballen-set gratis erbij"
En dan is Jannie even je moeder he
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Godverdomme, ik lollerde hard. Wat ben je ook een heerlijk wijf he.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou best met de moeder van Dico naar een dildoparty gaan
Bwehehehequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat je net als bij Tupperware zo'n lijst krijgt, die allemaal in vult en dan op het einde zegt die dame van de dildo's: "goed, Jannie heeft voor 600,- besteld en krijgt dus de metalen-aars-ballen-set gratis erbij"
En dan is Jannie even je moeder he
whehehehehequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik was een keer met mijn schoonzus bij de H&M en wees een setje aan "wat zou m'n broer daarvan vinden?". Zij helemaal enthousiast, dus het gekocht. Volgensmij ging ze toen de afwas staan doen terwijl ze het aanhad. Hij blij, zij blij, sexy times. Zegt ze daarna: "jaaa, je zusje heeft dat setje uitgekozen!".
Dat kon hij niet zo waarderen.
doe je nog wat met de wortels dan? Qua saus/kruiden? Andere groenten of vleesch erbij?quote:
Nope, gewoon uit een potje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe je nog wat met de wortels dan? Qua saus/kruiden? Andere groenten of vleesch erbij?
Aanbieding sloerie!! Wij hebben er spitskool en gebakken aardappels bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit gewoon nog steeds in pyama met een broek eronder....![]()
Zo maar even eten fixen (spitskool met een tartaartje) en dan lekker in bad plonzen
quote:
Yepquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aanbieding sloerie!! Wij hebben er spitskool en gebakken aardappels bij
Zijn gewoon normale worteltjes hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]babyvoeding
![]()
En dan droge gekookte rijst erbij? Lijkt me niet zo lekker
Als je winterwortels neemt en die net beetgaar kookt, dan heel even onder de grill met van zout en eventueel wat garam massala kruiden, dan is het echt lekkerder en nog steeds goedkoopquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zijn gewoon normale worteltjes hoor.![]()
Nee, is ook niet bijzonder lekker. Wel lekker goedkoop.
Ik heb geen grill en van kruiden moet je gelijk een hele pot kopen. Wat jammer is, als je ze daarna nooit meer gebruikt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je winterwortels neemt en die net beetgaar kookt, dan heel even onder de grill met van zout en eventueel wat garam massala kruiden, dan is het echt lekkerder en nog steeds goedkoop
als je je adres pm't stuur ik je wel een zakkie opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb geen grill en van kruiden moet je gelijk een hele pot kopen. Wat jammer is, als je ze daarna nooit meer gebruikt.
Hahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je je adres pm't stuur ik je wel een zakkie op
Chan's garam massala, zit in plastic zakjes.
Ook te gebruiken op kip, aardappels, sperziebonen etc. Als je water toevoegt heb je saus. Erg lekker, goedkoop en geen extra calorieën
Hier gaan die kruiden wel op, maar ik kook ook wel graag met kruiden en zulks.
Liptonicequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
even een boodschappenlijstje maken voor bb, anders komt hij met alleen liptonice en gevuld speculaas thuis
(ja, ik doe altijd de boodschappen)
da was echt fantastischquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Liptonice
Toen met hamsterweken
seriously???quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik gebruik eigenlijk alleen zout, knoflook en peper.
mannenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
even een boodschappenlijstje maken voor bb, anders komt hij met alleen liptonice en gevuld speculaas thuis
(ja, ik doe altijd de boodschappen)
gekookte rijst met potje peentjes versus kruiden over je voer knallen - culisnob?quote:
daar doelde ik niet op, jij komt altijd met maffe kooktermen die niemand kentquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gekookte rijst met potje peentjes versus kruiden over je voer knallen - culisnob?
ja ik ook hoor, no problem. Ik gebruik bijna nooit saus, bij rijst hoeft dat ook helemaal niet. Maar wel beetje kruiden en zulks. maar goed. No problem, ieder zijn dingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:55 schreef Dwyn het volgende:
En seriously, I love droge rijst. Ik eet dat heel vaak.
ik at zo vaak zo toen ik nog op kamers woornde. Sinds ik voor nog iemand kook is het wel ietsjes beter geworden. Maar mijn diner bestond ook vaak zat uit een blikje tonijn en een blik koude kidneybonenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:55 schreef Dwyn het volgende:
En seriously, I love droge rijst. Ik eet dat heel vaak.
ik hou me nog inquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar doelde ik niet op, jij komt altijd met maffe kooktermen die niemand kent
Maar ik ben dan ook een kansloze kok to the max
Kidneybonenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik at zo vaak zo toen ik nog op kamers woornde. Sinds ik voor nog iemand kook is het wel ietsjes beter geworden. Maar mijn diner bestond ook vaak zat uit een blikje tonijn en een blik koude kidneybonen
ja maar koude kidneybonenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik at zo vaak zo toen ik nog op kamers woornde. Sinds ik voor nog iemand kook is het wel ietsjes beter geworden. Maar mijn diner bestond ook vaak zat uit een blikje tonijn en een blik koude kidneybonen
ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar koude kidneybonen![]()
![]()
Da's gewoon lekker!
ik heb dan wel altijd van die Donald Duck associaties met blikken bonen vreten, maar die zijn gewoon lekker
als ik taco's ofzo maak haal ik altijd een groot blik. Kan ik de volgende dag het halve blik wat over is opkanen als snackquote:
bb heeft de complete voorraad van de jumbo al opgegetenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met dank aan skjoe en bb ga ik na het eten gevulde speculaas halen![]()
anti-slaaf choco?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
waarom zijn chocoladepepernoten zo teringduur trouwens?!
AH naaiers... Griekse yoghurt eigen merk was altijd 99 cent. Nu 1.29 ofzo...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
AH eigen merk kleinste zakje 1.89!
Welkonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef Dwyn het volgende:
Een lakje dat ik heul graag wil, is ineens back in stock.
die heb ik ook weleens gehad, die zijn verrassend lekkerquote:
Met dit erbijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die heb ik ook weleens gehad, die zijn verrassend lekker
zeker auf Deutschland? Heb dat hier nog nooit in de winkels gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met dit erbij![]()
[ afbeelding ]
Ja aus duitsland, ja ik weet zakjes maar goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeker auf Deutschland? Heb dat hier nog nooit in de winkels gezien
Ik krijg van zakjes saus altijd jeuk aan mijn neus en slijmvliezen (ben allergisch voor iets wat er in zit), maar hoop voor je dat het smaakt naar die Duitse currysaus, die is wel lekker erbij
Ga je de worsten ook zo choppen?
heb je die shizzle ook in flessen? Nooit opgelet eigenlijk hoe je die zooi krijgt als je currywurst kauft daaroquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja aus duitsland, ja ik weet zakjes maar goed
quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe mee, mijn rekening kan dit wel gebruiken
ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Uit verveling random topics lezen levert lollige dingen op.
[..]
GEEN ideequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je die shizzle ook in flessen? Nooit opgelet eigenlijk hoe je die zooi krijgt als je currywurst kauft daaro
ach, boeit ook niet, ik eet 1 x per jaar worst ofzo dus dan is zo'n fles ook wat overdrevenquote:
Is soberzo effectiever, want je mag nog wel iets kopen, dus het 'mislukt' niet zo snel.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is soberzo effectiever, want je mag nog wel iets kopen, dus het 'mislukt' niet zo snel.
Maar ik vond het wel grappig, helemaal met die vice-faal er ook nog bij.
Wat heb je op Etsy gefaaldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:32 schreef Dwyn het volgende:
Ik verwacht nog mijn Etsy faal van eind september, een groupdealfaal van 5 euro, een NIEUW horloge want deze is gewoon kapot en BBcream van ebay.
Film?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef Dwyn het volgende:
Ik gooi mijn mandje vol. Denk ´Do I NEEEEEED this?´
En dan denk ik aan die film.
Diekenniknie. Is dat erg?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Confessions of a shopaholic? Dat ze bij een etalage tegen zichzelf staat te praten. Heerlijk.
Leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Dwyn het volgende:
Het bovenste armbandje:
[ afbeelding ]
maar hij wordt pas de 23e verstuurd.
Ik kan niet zo tegen neppe merk spullenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef Dwyn het volgende:
Het bovenste armbandje:
[ afbeelding ]
maar hij wordt pas de 23e verstuurd.
Ik kan de echte toch nooit betalen dus dan liever zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan niet zo tegen neppe merk spullen
Ik weet niet waarvan het origineel moet zijn maar meestal is het op Etsy niet bedoeld als "kopie" volgens mij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan niet zo tegen neppe merk spullen
Als jij het leuk vind ook zeker gewoon doen hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan de echte toch nooit betalen dus dan liever zo
Cartier love bracelet en ik vind het wel een vrij duidelijke kopiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvan het origineel moet zijn maar meestal is het op Etsy niet bedoeld als "kopie" volgens mij.
Ik kende het origineel niet, dit is idd wel erg 1 op 1. Toch voelt nep voor mij vooral zoals tassen in Turkije zeg maarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Cartier love bracelet en ik vind het wel een vrij duidelijke kopie
Wat is het verschil tussen een knock off tas uit turkije of een knock off armband van het internet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kende het origineel niet, dit is idd wel erg 1 op 1. Toch voelt nep voor mij vooral zoals tassen in Turkije zeg maar.
Dat ze het dan echt over willen laten komen als het origineel, voor mijn gevoel is dat met dingen op Etsy minder. Maar das een gevoel hoor! Wie weet stond in de advertentie wel Real Carteir Luv Breeslet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een knock off tas uit turkije of een knock off armband van het internet?
Maar ik vind het zelf serieus geen issue als mensen nep spullen kopen hoor, iedereen moet het zelf weten, ik vind alleen gewoon niks.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ze het dan echt over willen laten komen als het origineel, voor mijn gevoel is dat met dingen op Etsy minder. Maar das een gevoel hoor! Wie weet stond in de advertentie wel Real Carteir Luv Breeslet!
Nouja dit dus, als iets nagemaakt wordt is het voor mij gewoon no-goquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef Dwyn het volgende:
This is a Cartier Inspired Bracelet. NOT REAL
Als ik het geld ervoor had, kocht ik het met alle liefde echtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Nouja dit dus, als iets nagemaakt wordt is het voor mij gewoon no-go
maar ik ben gewoon een kutwijf wat dat betreft, dus luister maar niet naar mij
Nee je hebt gewoon je eigen mening, dat mag tochquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Nouja dit dus, als iets nagemaakt wordt is het voor mij gewoon no-go
maar ik ben gewoon een kutwijf wat dat betreft, dus luister maar niet naar mij
Ik wil hem ook al paar jaar, maar kan nu ff geen 6000 euro ervoor neerleggenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ik het geld ervoor had, kocht ik het met alle liefde echt
Chanel tasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil hem ook al paar jaar, maar kan nu ff geen 6000 euro ervoor neerleggen
Maar zeker dat hij er ooit komt, maar eerst de chanel tas
Maar die van haar werkte zeker wel!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren was ik op een feestje en ik zag iemand met dat horloge van Dwyn. Dus ik zo van hey, iemand die ik ken heeft die ook, 25 euro!!
Was het dus een ekte
Welkonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:53 schreef Debsterr het volgende:
Oh hai a england pakketje. Lakjes die nog uit de sale waren, pakketje was toen kwijt. Adina zou het opnieuw sturen maar ik ging met vakantie dus ik zei "stuur maar later, anders is het straks weer kwijt". Maar ze was het vergeten DUS ik mocht gewoon 2 lakjes extra uitzoeken gratiesch
. 4 nieuwe a englands
.
Welke wil je Sjaan? Ik zit ook serieus 1 te overwegen die ik echt prachtig vind, maar de prijs is wel echt om te jankenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil hem ook al paar jaar, maar kan nu ff geen 6000 euro ervoor neerleggen
Maar zeker dat hij er ooit komt, maar eerst de chanel tas
Ja de 2.55 of die dus! Maar ik wil ze gewoon in de winkel eerst om hebben enzo, ik heb bij LV ook vaak gestaan dat ik een tas wou halen en uiteindelijk met een ander weggingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke wil je Sjaan? Ik zit ook serieus 1 te overwegen die ik echt prachtig vind, maar de prijs is wel echt om te janken
Deze dus [ afbeelding ]
2.55 is inderdaad ook mijn andere lemming. De vrouw van m'n baas kwam er van de week mee op kantoor en toen heb ik serieus overwogen om hem gewoon van haar schouder te scheuren, maardatkanniethequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja de 2.55 of die dus! Maar ik wil ze gewoon in de winkel eerst om hebben enzo, ik heb bij LV ook vaak gestaan dat ik een tas wou halen en uiteindelijk met een ander wegging
HOEZO KAN DAT NIETquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
2.55 is inderdaad ook mijn andere lemming. De vrouw van m'n baas kwam er van de week mee op kantoor en toen heb ik serieus overwogen om hem gewoon van haar schouder te scheuren, maardatkanniethe
OKE! Met kerstdiner komt ze weer, dan doe ik het!!1quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO KAN DAT NIET
DOEN!!!!1111111!_______!!!!
5 mascaras hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dezon, ik kan m'n mascara nergens vinden.
Ik heb nog wel, maar die ene is zo fijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
5 mascaras hebben
Okee grapje, 8.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef Debsterr het volgende:
462 lakjes. Waar komen die ineens vandaan?
Secret hoardingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef Debsterr het volgende:
462 lakjes. Waar komen die ineens vandaan?
Haha ja ik heb van die periodes dat er echt weinig binnenkomt, maar de laatste tijd is het een beetje extreem.quote:
James van der Beekquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb deze echt al lang niet meer gebruikt!
[ afbeelding ]
D'awsonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Omg ja al die memesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
hij is echt briljant, juist daarom jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Er is zo'n nieuwe serie, The Bitch in Appartment 23, daarin speelt James van der Beek zichzelf, echt geniaal hoe ontzettend veel zelfspot hij heeft.
zekers, ik zit wéér keihard te lollerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wist wel dat hij weer in de smaak zou vallen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zekers, ik zit wéér keihard te lolleren
quote:
en de nagellak ook nog, gij opperhordertquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meer zo:
[ afbeelding ]
i haz it all
ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en de nagellak ook nog, gij opperhordert
Dit soort make-up stashes moet ik dus echt niet zien he, dan denk ik dat ik nog wel wat 'mag'quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meer zo:
[ afbeelding ]
i haz it all
quote:Noodbevel Amstelveen om Project X-feest
AMSTERDAM - In Amstelveen is zaterdag een noodbevel afgekondigd in verband met een oproep tot een Project X-feest.
Ik heb veel te veel makeupquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dit soort make-up stashes moet ik dus echt niet zien he, dan denk ik dat ik nog wel wat 'mag'
ahhh, arm beessie, meds helpen niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Jill heeft weer een epileptische aanval gehad
neh :<quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ahhh, arm beessie, meds helpen niet?
extra goed knuffelen dan nu, hopen dat ze het snel weer vergeet door alle liefdequote:
ik knuffel dr altijd doodquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
extra goed knuffelen dan nu, hopen dat ze het snel weer vergeet door alle liefde
ahhhh, heerlijk is datquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind t altijd zo lief dat als mamma mijn naam tegen dr zegt dat ze net zo lang bij de voordeur blijft wachten tot ik er ben
Ik las het verkeerd, dus ik dacht dat Pete Doherty in een bui zo stoned als een aap het treinvoedsel aan het ondervragen wasquote:Pete Doherty ondervraagd na diefstal treinvoedsel
AMSTERDAM - Pete Doherty wordt uitgehoord door de Franse spoorwegmaatschappij SNCF na een diefstal.
De zanger, bekend van The Libertines en Babyshambles, wordt verdacht van het stelen van een trolley.
"Ik kan niet met de trein", schreef Doherty, die vrijdag in Toulouse naar het concert wilde van Noel Gallagher's High Flying Birds, in zijn blog. "Ik voer momenteel een discussie met SNCF over een trolley met uniformen, vlees en bestek die zoek is."
De 33-jarige Brit, die tegenwoordig in Parijs woont, vroeg daarop zijn fans om hulp. "Een vriend van me heeft een rijbewijs. Als je me je auto kan lenen: ik ben in Parijs." Of aan zijn oproep gehoor is gegeven, is niet bekend.
Jillquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind t altijd zo lief dat als mamma mijn naam tegen dr zegt dat ze net zo lang bij de voordeur blijft wachten tot ik er ben
een wat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan een magic loop, whoop whop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |