quote:Mr. Johnson
Monika Lidman
Anatomically correct sock monkey
6 feet tall, made from recycled materials
Over the years, I’ve crafted dozens of sock monkeys - always making sure that they were anatomically correct. Cute as they were, I dreamt of something bigger.
Geen idee ik heb nu bij pipoos gehaald.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Hebben ze niks bij de Zeeman of Action ofzo? Of was je daar al geweest?
Pipoos is fucking duur johquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee ik heb nu bij pipoos gehaald.
2.65 voor een bol katia capri, 100% gemericeerd katoen. Op internet was t 2 euro per bol maar steeds duurder door verzendkosten. Nu brum meeslepen naar wibra/zeeman om nog meer kleurtjes te hoardenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pipoos is fucking duur joh
Zoek je gewoon van die bollen? Cheapp winkels zoals Action en Zeeman hebben dat ook, echt veel goedkoper.
Mijn kapper heeft een soort mousse spul dat semi permanent is. Niet die shit van guhl maar van de kapperszaak. Heeft ze nu in m'n punten gedaan zodat t wat koperder werd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Welke kleurspoelingen gebruiken jullie? Die dus niet permanent zijn, maar met een keer of 10 redelijk uitwasbaar?
geen idee wat katia of gemericeerd katoen isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2.65 voor een bol katia capri, 100% gemericeerd katoen. Op internet was t 2 euro per bol maar steeds duurder door verzendkosten. Nu brum meeslepen naar wibra/zeeman om nog meer kleurtjes te hoarden
ik wil het uiteraard (cheap ass is my middle namequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn kapper heeft een soort mousse spul dat semi permanent is. Niet die shit van guhl maar van de kapperszaak. Heeft ze nu in m'n punten gedaan zodat t wat koperder werd.
Die dino was ook wel briljantquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef Loqi het volgende:
Die gier!![]()
![]()
ik heb wel ooit een struisvogel gehaakt voor een vriendin
DAT ZIJN HEUL GEEN AASGIEREN KLEUREN!!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En een mandje om alles in te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |