Ik zit ook onder Nijmegen idd maar dan nog wat meer onder Venlo maar boven Roermondquote:
Jepsquote:
eerste generatie, kan nog net danquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Charged het volgende:
Mwoa te rond,ik heb een classic,een opgekalefaterde 850...iets moderner maar nog steeds een baksteen.
een van vorige auto's had genoeg ziel voor een moderne auto, een gras groene multiplaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef winterstorm666 het volgende:
de huidige generatie v70n v70nn zijn ook niet te vergelijken met de classic en de oer 850.
maar dat is helaas met meerdere merken. hoe nieuwer hoe meer wegwerp ze worden. minder ziel.
ik had over veel van die lampjes zwart plakband zitten, was een idee van het garagebedrijf, je merkte vanzelf als er iets mis wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef winterstorm666 het volgende:
tempra heb ik ook gehad ja. een diesel. oerdegelijk. alleen niet storen aan alle rode lampjes op het dashboard en electronische systemen die een eigen leven gingen leiden.
multipla. tsja ik heb er nog nooit in gereden....
Ik heb ook wel van een aantal auto's spijt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Klonk het volgende:
komt er eigenlijk op neer dat ik een huis met een grote schuur nodig heb want eigenlijk heb ik spijt van alle auto's die ik verkocht of ingeruild heb
Je kunt beter op www.gaspedaal.nl kijken. Dan hoef je niet handmatig al die sites af, dat doet die site allemaal voor jequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef Klonk het volgende:
als ik op autortrader en co kijk zijn ze ook nauwelijks meer te vinden, zelfs op autoscout24.de staat er maar eentje
Jep. Iedereen vond het mooi, maar niemand wilde hem zelf hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef Klonk het volgende:
En die Delta had je nog best wat moeite mee om te verkopen volgens mij
die 320 tourings zijn ook mooie auto's, zag laatst nog een zo te zien behoorlijk originele rijden, perfect in de lak, werd ik wel ff blij vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef winterstorm666 het volgende:
ik had vreselijke moeite met mijn zilvergrijze honda prelude 4thgen.
mijn honda crxjes 1.5 12v first gen uit 1985. 1tje was compleet US spec. en de andere had ik al ruim 10 jaar.
de bmw e30 320 touring was ook moeilijk. wat liep die lekker en was hij mooi!
en de sierra cosworth van mijn vriend. daarmee en met de crx hebben we elkaar ontmoet.
quote:
Playmobil bekoort jou?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:37 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets kan mij wel bekoren hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |