Lancia die je hebt is mooier tochquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Ik ga morgen ook een proefritje maken in een ouwe Xedos 9 en als dat bevalt dan koop ik hem. Als het niet bevalt niet.
Niet perse een Nissan, ik wil inderdaad iets snels.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Wil je per se een Nissan eigenlijk? Of wil je gewoon alleen iets snels
Een Focus ST is ook snel om maar iets te noemenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:30 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Niet perse een Nissan, ik wil inderdaad iets snels.
Maar er zijn wel veel Nissans die aan mijn eisen voldoen
quote:
lijkt me inderdaad ook wel wat, en qua snelheid zit het ook goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Een Focus ST is ook snel om maar iets te noemen
Of een MG ZT V6/V8. Of een Alfa 147 GTA.
Daar zat ik inderdaad ook al een tijde over te denken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:01 schreef Klonk het volgende:
Zoek dan een originele en goed onderhouden Volvo 850 T5R, in vlageel met die donkergrijze velgen
Gaat als de brandweer en de brandweer kan ondertussen ook nog bagage meenemen
Een MG ZT is best ruim en groot hrquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:53 schreef Compoantje het volgende:
[..]
[..]
lijkt me inderdaad ook wel wat, en qua snelheid zit het ook goed.
Maar ik denk dat de wat grotere auto's voor gaan
Meer denkend aan een Skyline, 3000GT, etc.
Ik heb er te lang aan gedacht, ff wat vlekken van het beeldscherm poetsen nuquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:06 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook al een tijde over te denken.
Vla geel, zwarte velgen.Mooi.
Financieel ga je er wel enorm op achteruit als je nu een C1 hebtquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb er te lang aan gedacht, ff wat vlekken van het beeldscherm poetsen nu
Ik heb een C1 en aan de ene kant is het een geniaal ding, verbruikt geen ruk, ik heb duurdere banden op mijn fiets en hij doet het altijd, geen storing, geen rammel, gewoon starten, rijden, klaar.
Maar het is ook zo fucking zielloos, ik mis (bijna) mijn rampen multipla, altijd wat kapot, karakterbak (lelijk of mooi dat is ieder z'n eigen smaak). Heb gezegd dat ik twee jaar met die opgevoerde brommobiel wil doen en kijk dan wel weer verder, maar het liefste zou ik een ouwe 5 of 3 beemer, of een ouwe dikke vierkante volvo op de oprit willen hebben...
komt misschien wel goed uit dat mijn vriendin binnenkort (eindelijk) aan d'r rijbewijs gaat beginnen, krijgt zij het pruttelbakje en dan koop ik iets tofs...
Een Xedos 9 wil ik stiekem eigenlijk al heel lang een keer hebben, maar dat is er om onverklaarbare redenen eigenlijk nooit van gekomen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Lancia die je hebt is mooier tochAl heb je bij een Xedos 9 wel een V6.
Ik zou gewoon de C1 weg doen inderdaad. Daar is gewoon niks aan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb er te lang aan gedacht, ff wat vlekken van het beeldscherm poetsen nu
Ik heb een C1 en aan de ene kant is het een geniaal ding, verbruikt geen ruk, ik heb duurdere banden op mijn fiets en hij doet het altijd, geen storing, geen rammel, gewoon starten, rijden, klaar.
Maar het is ook zo fucking zielloos, ik mis (bijna) mijn rampen multipla, altijd wat kapot, karakterbak (lelijk of mooi dat is ieder z'n eigen smaak). Heb gezegd dat ik twee jaar met die opgevoerde brommobiel wil doen en kijk dan wel weer verder, maar het liefste zou ik een ouwe 5 of 3 beemer, of een ouwe dikke vierkante volvo op de oprit willen hebben...
komt misschien wel goed uit dat mijn vriendin binnenkort (eindelijk) aan d'r rijbewijs gaat beginnen, krijgt zij het pruttelbakje en dan koop ik iets tofs...
helemaal mee eens, maar toch vrees ik dat ie nog ff blijftquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de C1 weg doen inderdaad. Daar is gewoon niks aan.
Mja,dat is hier hetzelfde..altijd een auto voor de deur waar we een "klik"mee hebben,schijt aan wat de rest denkt..quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de C1 weg doen inderdaad. Daar is gewoon niks aan.
weet je wat het hier ook is, die fiats hebben we echt bakken ellende mee gehad, ik ben niet goed met schroevendraaiers en toffe bakken zijn meestal knutselbakken en daar ben ik niet goed in. en tja, dan is de keuze wat beperkt, betrouwbaar, tof, redelijk zuinig...quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Charged het volgende:
[..]
Mja,dat is hier hetzelfde..altijd een auto voor de deur waar we een "klik"mee hebben,schijt aan wat de rest denkt..
Een 13 in een dozijn auto zal het em nooit worden hier.
Liever een karakterbak met z'n kuren dan een gevoelloos iets wat je hebt om je van A naar B te verplaatsen.
Ik ben blij dat mijn vriendin er ook zo over denkt.
Mja,dat is wat minder dan inderdaad om de kosten wat in de hand te houden..sinds ik weg ben uit het "tuning"gedeelte mis ik de werkplaats en de bijbehorende uitrusting ook en dat is ook goed te merken aan de kosten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet je wat het hier ook is, die fiats hebben we echt bakken ellende mee gehad, ik ben niet goed met schroevendraaiers en toffe bakken zijn meestal knutselbakken en daar ben ik niet goed in. en tja, dan is de keuze wat beperkt, betrouwbaar, tof, redelijk zuinig...
zolang het een snoertje heeft red ik me wel maar voor de rest vieze handen dingen gaan altijd mis bij mij, geef mij een boormachine om een gaatje te maken en voor je het weet heb je een extra deuropening
van jou ben ik ff kwijt waar je nu weer woont, weer in NL toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij wonen ze bij mij om de hoek.
jij woont zowat in Belgiequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:10 schreef vosss het volgende:
Die wonen volgens mij allemaal richting noord limburg.
ja jijquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef Charged het volgende:
Wie,ik?
Dit zou mij dan leuk lijken,maarja,2 grote honden en leuk voor langs de V70.
http://auto.marktplaats.n(...)606e7&fta_ind=8&fs=1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |