okee, heb je een sponsje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook echt geen idee hoe ik foundation op moet doen, dus dit wordt lachen
Ik gebruik de mijnes nooit meer, wil je die?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:45 schreef Dwyn het volgende:
WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gebruik de mijnes nooit meer, wil je die?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:45 schreef Dwyn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeien fotosoep joh
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Jamaar, jij hebt zulke mooie donkere wenkbrauwers van jezelfquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe mijn wenkbrauwen echt nooit nooit nooit never niet (kleuren dan he...)
En foundation dus ook niet (behalve op mijn bruiloft; maar dat deed Lin als een eckten baas![]()
)
Hahahahaha!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe mijn wenkbrauwen echt nooit nooit nooit never niet (kleuren dan he...)
En foundation dus ook niet (behalve op mijn bruiloft; maar dat deed Lin als een eckten baas![]()
)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha!!Ja man, ik ben zo'n foundationbaas
![]()
PEEKSHURSquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik doe het verdelen met een duo fibre blending brush, die werkt wel fijn
en deze foundation is te donker volgens mij
pic pic picquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik doe het verdelen met een duo fibre blending brush, die werkt wel fijn
en deze foundation is te donker volgens mij
met je grote hooft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:49 schreef Diconnected het volgende:
JA ZO DE FOTO'S
moet nog m'n voorhoofd doen. had te weinig
Joh maar elk miniscuul mini haartje die er te veel zit; zie je dan ook gelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, jij hebt zulke mooie donkere wenkbrauwers van jezelf
Mijn wenkbrauwen zijn blond, itt tot mijn haar
Thehehe naja ik heb heul veel complimenten gehad op mijn make-up endezulks ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha!!Ja man, ik ben zo'n foundationbaas
![]()
ja maar die vind je dan ook weer heel makkelijk terug!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joh maar elk miniscuul mini haartje die er te veel zit; zie je dan ook gelijk![]()
[..]
Thehehe naja ik heb heul veel complimenten gehad op mijn make-up endezulks ookOok op pics; dus goeien bruiloftbaas joh
![]()
surequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
joepie afwassen en het afwasmiddel is op
kan ik allesreiniger gebruiken?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joh maar elk miniscuul mini haartje die er te veel zit; zie je dan ook gelijk![]()
[..]
Thehehe naja ik heb heul veel complimenten gehad op mijn make-up endezulks ookOok op pics; dus goeien bruiloftbaas joh
![]()
Help onthouden dat ik 'm volgende week vrijdag meeneem danquote:
oja fuck ben ik ook vergetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
joepie afwassen en het afwasmiddel is op
kan ik allesreiniger gebruiken?
Joahhhh!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Help onthouden dat ik 'm volgende week vrijdag meeneem danhoop dat 'ie niet is uitgedroogd ofzo.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar die vind je dan ook weer heel makkelijk terug!
Ik kom er soms pas na mijn oogschaduw achter dat er nog zo'n zaadhaar weg moest
Ah dat lukt welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga mijn eigen bruidsmake-up doen, fingers crossed
groenteballetjes?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:56 schreef Dwyn het volgende:
Vanavond eet ik rijst met groenteballetjes en sperziebonen.
Lekker pulkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Jongeuh maar dat zie je dan ook weer heul niet joh
[..]
Ah dat lukt welJij gebruikt nu toch ook af en toe foundation endezulks toch?
Ik vond het wel fijn dat Lin het wou doen; omdat ik daar echt geen ervaring mee heb + dat ik het ook gewoon fijn vindt als men aan me sleutelt eik![]()
Sproetjes blijf je vrij vaak zien, tenzij je echt een hele dekkende foundation hebtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef Diconnected het volgende:
mijn voorhoofdsproetjes zijn echt donker, komt er echt doorheen
trutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker pulken
Vooral je neus afpoederen vond je fijn, toch?
Dat viel me idd alles mee jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
Wees blij dat ik deze keer je hand niet gelikt heb
yeah, dit is maar een cheapo foundation van p2quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sproetjes blijf je vrij vaak zien, tenzij je echt een hele dekkende foundation hebt
Dan blijf je inderdaad je sproetjes zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yeah, dit is maar een cheapo foundation van p2
Broodje maken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
brum zn ouders zijn er wss pas rond 19u
Hebben ze bij de AH en je moest toch nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
brood
ik wil frikandelbroodje![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus met de foundation
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker pulken
Vooral je neus afpoederen vond je fijn, toch?
Mooien make-upquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ff zo'n comparison gedaan net, wel lollig
[ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk 'even op mijn telefoon kijken'. Open ik dit topic en ga ik lezen, dafuq brain![]()
dankquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
make-up
Making ugly old hoes pretty since 1867
Dat wil ik best, maar dat is het makkelijkst irl... wat wil je weten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin zou jij mij eens foundation advies willen geven
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben nu mijn porem op aan het maken, ik heb alleen geen voor-foto gemaakt... Oh, wait, die had ik laatst op mijn blog staan! Effe zoeken... wacht....
De goeie kleur ze smeren me altijd de verkeerde zooi aan in winkelsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wil ik best, maar dat is het makkelijkst irl... wat wil je weten?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
De goeie kleur ze smeren me altijd de verkeerde zooi aan in winkels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Dat moet dan een keer irl, dan kan ik prima de goede kleur voor je uitzoeken
Yes, I iz ugly without zhe make-upquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme je bent bijna net zo lelijk als ik zonder make-up
Maar zeer mooi opgemaakt hawtie
You so pwettyquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:34 schreef Lindytje het volgende:
Dit is volgens mij dezelfde look, vanuit een andere hoek...
http://linsloves.nl/wp-co(...)MG_6273-1024x682.jpg
Echt jonguh, make-up is bazenspul
Uhm, ja, dat kan! We kunnen ook effe kijken op een meet ofzo, als we daar bij de stad in de buurt zitten. Kijk maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Maar Lin hoe wil je dat doen dan? dat ik een keertje jou kant uit kom?
Nee das ook een beetje teveel gevraagd maar ja moeten ik ff wachtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, ja, dat kan! We kunnen ook effe kijken op een meet ofzo, als we daar bij de stad in de buurt zitten. Kijk maarIk vind alles prima, maar ik ga er niet apart voor reizen, want ik heb geen ov ofzo...
volgens mij heb jij wel een koele (gele) ondertoon in je huid trouwens, zoals ik me herinner.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik maak straks als ik thuis ben ook wel ff een voor/na foto want volgens mij heb ik nu ook de verkeerde kleur
Ik zoek dus mijn webcam op mijn werklaptop maar kan hem niet vinden, maar ik heb dus ook allemaal leuke rode vlekken enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij heb jij wel een koele (gele) ondertoon in je huid trouwens, zoals ik me herinner.
dit!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
het nadeel van zo'n vergelijking is dat ik nu nooit meer naakt naar mijn werk durf!!
Ik hou zo van foundationquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dank
Maar ik vraag me af hoe het kan dat ik foundation pas een jaar geleden heb ontdekt
gave huid lolwhutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zoek dus mijn webcam op mijn werklaptop maar kan hem niet vinden, maar ik heb dus ook allemaal leuke rode vlekken enzoen niet zo'n gave huid als jou
Ik kan me jou niet eens meer zo voorstellen joh. Dat korte haar was al een hele grote verbetering en nu je zo bent afgevallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, kom je zo weer eens wat tegen op je laptop
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, kom je zo weer eens wat tegen op je laptop
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar ben ik juist dunner, veel dunner
Pff, 12 jaar geleden misschien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar ben ik juist dunner, veel dunner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loller nog steeds om dezen
disclaimer
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
oude foto's
scheve bakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loller nog steeds om dezen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
oude foto's
Ik blijkbaar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loller nog steeds om dezen![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:49 schreef Debsterr het volgende:
Gahhh 6 lakjes van de CG Holiday collectie voor review. Zul je zien dat ik alle rooie krijg en niet die toffe glitters.
disclaimer
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Toen was ik nog blond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sta ik ergens normaal op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ge-zelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Si! Die waar jij niet wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef PriemGirl het volgende:
Is dat de meet van vorig jaar november?
neequote:
Ja d'uh; mijn eerste groten meet is net geweest johquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Si! Die waar jij niet was
[..]
nee
die was wel het meest episch!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja d'uh; mijn eerste groten meet is net geweest joh![]()
Duurde effe maar goed
Thehehe
Vlg mij is volgend weekend een nieuwen kanshebber thoughquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dezen denk ik uitprinten en op de koelkast hangen
tehehehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij is volgend weekend een nieuwen kanshebber though
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:20 schreef Lindytje het volgende:
Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dezen denk ik uitprinten en op de koelkast hangen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:20 schreef Lindytje het volgende:
ik weet dat je daar een anorect bent maar GODVERDOMME WAT BEN JE HEETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dezen denk ik uitprinten en op de koelkast hangendisclaimer
Datquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet dat je daar een anorect bent maar GODVERDOMME WAT BEN JE HEET
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat haar!!!!!!!!OMG!!
Groei haar, GROEI!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat lijkt me een heel goed ideequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Gewoon blijven aansporen; het werktIk zou een spandoek voor je haar maken ter motivatie
Nee, toen had ik alleen nog mascara en een oogpotlood geloof ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, toen was ze nog geen opmaak eindbaas
ja jij bent daar ook erg goed inquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:25 schreef Diconnected het volgende:
Mwehehe die scheve bek van mij op die foto
Heerlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb die ook nog wel. En van Debsterr.
Wat een stel spastische hoofden bij elkaar
Echt waar jah? Dat is me eigenlijk nooit zo opgevallen ofzo..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, jij bent ook extreem expressief in je gezicht, net als ik, ik vind dat zo loller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met d'n belg
disclaimer
ja jij trekt wel twintig smoelen achter elkaar als je praatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt waar jah? Dat is me eigenlijk nooit zo opgevallen ofzo..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jij trekt wel twintig smoelen achter elkaar als je praat
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met d'n belg![]()
Ongeluk-in-de-tunnel-foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Loller!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Havefunbaiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu ga ik weer Pokémon spelen, kthxbai.
Oh god ja toen in de Burger Kingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet ook nog een paar open-vreet-bakkes foto's van Dico hebben
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
EhrmahgerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ohja, die ook nogquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh god ja toen in de Burger King
Oh ja kan wel iddquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, die ook nog![]()
Ik dacht aan een andere
Ook bij Tan geloof ik...
Whoppaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
kijk mij dun zijn op mijn afstudeerfeestje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Ik zal de hond eens uit gaan laten. Vreemd. Enkelvoud.
Proostquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga hier maar eens kip uithalen en wat koken.
Maar eerst.............................................. een aperitief![]()
1 lichtpunt, het gaat stukken sneller!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Ik zal de hond eens uit gaan laten. Vreemd. Enkelvoud.
Woah Lin, sexy hairquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw ogen opgemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ff zo'n comparison gedaan net, wel lollig
[ afbeelding ]
Pizza!quote:
True story! Flink stuk gelopen nu in redelijk korte tijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 lichtpunt, het gaat stukken sneller!
Frietenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wij dubben nog. Groente of frieten?
Voor mij is tussen half 7 en half 8 normaal, ben nooit voor half 7 thuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin
voor en nadeer in headlightsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Lin
voor en naHij lijkt een beetje licht... maar dat kan ook door de flitser komen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe morgen eens dezelfde truc, maar dan bij daglicht als je wil?Don't come closer, I might hurt you
Lin
voor en naIk vind jou echt op elke foto anders ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je deze vergelijkt met de profielfoto op je Facebook en toen ik je irl zag op de meet, je komt elke keer totaal anders over.. Is wel leuk vind ik![]()
Huh whait i'm confused..... hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind jou echt op elke foto anders ogen
Als je deze vergelijkt met de profielfoto op je Facebook en toen ik je irl zag op de meet, je komt elke keer totaal anders over.. Is wel leuk vind ik
Ja ga ik voor je doen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje licht... maar dat kan ook door de flitser komen..
Doe morgen eens dezelfde truc, maar dan bij daglicht als je wil?
Top! Dan kan ik het beter zien denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Huh whait i'm confused..... hoe bedoel je?
[..]
Ja ga ik voor je doen!
www.thuisbezorgd.nl ze hebben ook een biertaxiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:41 schreef Lindytje het volgende:
IK HEB NOG NIKS!!!
Ik heb geen zin om naar de winkel te gaan... maar anders heb ik niks te eten en te drinken
Nah, ik ga zo wel effe naar de jumbo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl ze hebben ook een biertaxi
Ohja!! The voice!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
The voice - gemiste aflevering kijken![]()
Stom voetbal alweder
Ik drink geen bierquote:
Huuu? Wat dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:47 schreef Mss het volgende:
Ik heb iets bij mijn body shop bestelling gekregen wat ik heul niet besteld had.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef Mss het volgende:
Ik heb 6 dingen van TBS voor nog geen ¤12.
Dat ik elke keer als ik een foto van jou zie moeite heb om je te herkennen omdat je (voor mij dan) steeds anders overkomt. Bedoel het absoluut niet negatief ofzo hoor! Maar het viel me op dat ik echt weer even 2x naar die foto moest kijken voordat ik doorhad dat jij het was. Maar dat zal wel gewoon aan mij liggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Huh whait i'm confused..... hoe bedoel je?
[..]
Ja ga ik voor je doen!
OMG KIEK IN JE KAST OF JE OOK GEEN PANNENKOEKEN MIX HEBTquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja!! The voice!!
Damn, ik moet opschieten
Nee hoor; dat gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat ik elke keer als ik een foto van jou zie moeite heb om je te herkennen omdat je (voor mij dan) steeds anders overkomt. Bedoel het absoluut niet negatief ofzo hoor! Maar het viel me op dat ik echt weer even 2x naar die foto moest kijken voordat ik doorhad dat jij het was. Maar dat zal wel gewoon aan mij liggen
[quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG KIEK IN JE KAST OF JE OOK GEEN PANNENKOEKEN MIX HEBT
Nee?
Ok ik ga eens alle afleveringen kijken
[..]
Nee hoor; dat gevoel heb ik ookIk vind het ook wel een garpig feit thehe
oe nice!quote:
JAWEL!!!! Maar geen melkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG KIEK IN JE KAST OF JE OOK GEEN PANNENKOEKEN MIX HEBT
Nee?
Ok ik ga eens alle afleveringen kijken
[..]
Nee hoor; dat gevoel heb ik ookIk vind het ook wel een garpig feit thehe
IK HEB NOG MELK !quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK HEB NOG MELK !
Ok das verder dan de jumbo![]()
PRIORITEITEN!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:10 schreef Lindytje het volgende:
DIT GA IK NIET HALEN!!!!![]()
Ik moet toch groenten gaan bestellen denk ik, alleen nog tijd voor de jumbo... en om hier te posten, uiteraard
Bier hierquote:
Dat heb ik van waterquote:
quote:
Ik van theequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik van water![]()
Tehhehehehehhe.... Ik loller om mijn eigen zeer matigen garp.
Dus...
Dikke stinkeye geef ik daar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Spaids heeft wel een goeien pijpsmoel op die foto!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dikke stinkeye geef ik daar zeg.
Kop kamillethee, net broodje gezond opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Baco in mijn hand, groente in de oven
Lin, ik vind jou eerlijk gezegd veel mooier met een wat voller gezichtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:De Britse moslim Omar wil jihadstrijder worden. Samen met zijn vrienden Waj, Barry en Faisal maakt hij een bom om een terroristische aanslag te plegen in Londen. Door hun amateuristische gestoethaspel lopen die plannen al snel in het honderd.
Ik heb echt meerdere keren KEIHARD gelachenquote:The film is based around a group of Jihadists that are planning to cause a terror attack on Britain but the group leading this attack is just full of oddballs which gives for great slapstick comedy and some memorable quotes that served the film well.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lin, ik vind jou eerlijk gezegd veel mooier met een wat voller gezicht! Maar je haar is wel erg mooi daar
.
Dat zou briljant zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan dat haar in de kleur van nu.
Zoveel werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |