Dat komt dan net niet goed uit! Kan je niet ruilen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dinsdag om 13u beginnen. Woensdag vrij :p
hahahaha en hoe heb je je daaruit gered? of was je toen een ex?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het erge is, dat het nog echt waar is ook.
Zat ik te bekken met de beste vriendin van me ex (toen nog niet me ex), gewoon aan de bar, terwijl ze er één barkruk naast zat.
Als ik de tijd eens terug kon draaien
neu, toen was ze alleen maar boos.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:50 schreef espri het volgende:
[..]
hahahaha en hoe heb je je daaruit gered? of was je toen een ex?
tja, shit happens....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
neu, toen was ze alleen maar boos.
Maar was toch zo blauw als een tientje, dus dat ging een beetje langs me heen.
Nee hoor, vroeger was alles beter...quote:
haha ik heb net gisteren gevraagd om de woensdag vrij :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat komt dan net niet goed uit! Kan je niet ruilen?
heee zo een heb ik ook op het werk :p een lekkere knorrepotquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger was alles beter...
En ik kan het weten, want ik ben een ouderwetse mopperpot!
en ik ben nog een stukkie ouder en heb ook een hoop uitgespooktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger was alles beter...
En ik kan het weten, want ik ben een ouderwetse mopperpot!
Ja, mopperen en klagen moet natuurlijk wel leuk blijven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heee zo een heb ik ook op het werk :p een lekkere knorrepot
Hoe kan je ouder zijn?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:59 schreef espri het volgende:
[..]
en ik ben nog een stukkie ouder en heb ook een hoop uitgespookt![]()
maar of echt alles beter was....
hahahaha wat een ouderwetse opmerking...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoe kan je ouder zijn?
Ik dacht dat je binnenkort moest trouwen?
Dan ben je die leeftijd toch allang voorbij?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:09 schreef Pulver het volgende:
Check....
Je bent inderdaad ouder! Grappig!
Dan is er voor mij ook nog hoop
Staat gewoon in je profielquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:11 schreef espri het volgende:
[..]waar heb je dat nou weer opgezocht?
och tuurlijk, stommmm maar misschien heb ik wel vals ingevuld...quote:
ow wat gaaf, zeg eens dan waar en hoe laat je er bent?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef Pulver het volgende:
10-12-2063 staat er.
En waar je gaat trouwen. En wanneer. En hoe laat het is.
En hoe laat we verwacht worden
welnee, vrouwen liegen altijd 100 jaar over hun leeftijdquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
welnee, vrouwen liegen altijd 1000 jaar over hun leeftijd
Heb je voor de huwelijksnacht ook stiekem je maagdenvlies laten terug zetten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef espri het volgende:
[..]
ssstttt ik ben eigenlijk nog ouder maar ben terug gezet, geheime missie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |