PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kalenichtenzijnoke (stevenmac26)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
PS3 hè.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nondeju...FUT blijft maar vastlopen op m'n console vandaag
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
Kamikazie kwam op het idee om een pack opening te houden en te streamen met coins van meerdere Fok!ers . Inleg is 50k , ik doe sowieso mee en hij ook. De packs worden geopend via de livestream dus er gebeuren geen fratsen, alle opbrengst wordt eerlijk verdeelt over alle participanten. We bepalen samen wat wel en niet wordt gediscard, als we genoeg mensen hebben kan het een vermakelijk avond worden gezien mijn geluk
Heeft toch geen zin meer zonder single wedstrijden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zijn die low rated spelers al wat duurder? Ik had die 40 rated CDM gisteren wel voor 950 verkocht maar misschien worden die met ratings tussen de 41 en 44 ook wel duurder.
xbox ?quote:
Zou graag meedoen, maar 50k is zowat de helft van mijn vermogen...dat kan ik op dit moment niet missenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
Kamikazie kwam op het idee om een pack opening te houden en te streamen met coins van meerdere Fok!ers . Inleg is 50k , ik doe sowieso mee en hij ook. De packs worden geopend via de livestream dus er gebeuren geen fratsen, alle opbrengst wordt eerlijk verdeelt over alle participanten. We bepalen samen wat wel en niet wordt gediscard en wat wel, als we genoeg mensen hebben kan het een vermakelijk avond worden gezien mijn geluk
Jammerquote:
Maar nu komt dat 2,5* toernooi eraan en mensen kunnen dus hun rating weer omlaag halen door die lage bronzes op de bank te zetten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin meer zonder single wedstrijden?
Waarom kies je er niet voor om iedereen zijn eigen inleg te bepalen voor minimaal 1x 7,5k na taxes tot .... zoveel keer 7,5k na taxes. Dan kan je het later gewoon delen door het aantal packs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
Kamikazie kwam op het idee om een pack opening te houden en te streamen met coins van meerdere Fok!ers . Inleg is 50k , ik doe sowieso mee en hij ook. De packs worden geopend via de livestream dus er gebeuren geen fratsen, alle opbrengst wordt eerlijk verdeelt over alle participanten. We bepalen samen wat wel en niet wordt gediscard, als we genoeg mensen hebben kan het een vermakelijk avond worden gezien mijn geluk
Briljant idee!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
Gewoon bepalen voor hoeveel je packs open wilt maken.. En dan delen door 100% en gewoon in procenten gaan werkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom kies je er niet voor om iedereen zijn eigen inleg te bepalen voor minimaal 1x 7,5k na taxes tot .... zoveel keer 7,5k na taxes. Dan kan je het later gewoon delen door het aantal packs.
Ik wil wel meedoen, maar niet voor 50k. 25k oid mitsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:03 schreef DutchSL het volgende:
je kunt het volgens mij wel beter doen in een andere week met veel dure IF's (zoals vorige week).
dat kan ook achteraf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:04 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Gewoon bepalen voor hoeveel je packs open wilt maken.. En dan delen door 100% en gewoon in procenten gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |