Sommige winkels zijn nog eerder open, tenminste in Maastricht. En tot een uur of 11.00-11.30 is er inderdaad bijna niets te doen in de stad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bullshit, als je zorgt dat je er om 10 uur staat is er nog niks te doen
Waarom niet online?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg 10u![]()
![]()
![]()
Kut gaat regenen morgen...
HET ZIT GEWOON NIET MEE
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg 10u![]()
![]()
![]()
Kut gaat regenen morgen...
HET ZIT GEWOON NIET MEE
Omdat eens in de zoveel tijd ik een keer gewoon schoenen in de winkel wil passen en meteen direct nu hop klaar joh wil kopen en hebbenquote:
Daar had ik die bloemen pumps vandaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
er zit een schoenwinkel bij mij op de hoek
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
En ja dat heb ik vooral in de periodes waar ik me al de hele tijd kut voel. Dan ga ik extreem falenDus. Ik denk dat deze week wel duidelijk was
Dankjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh Mandyyyyy !! You haz bday !!
Gefeliciteerd meid![]()
![]()
(ja heb het nu pas door oops)
Ik faal... En dat terwijl ik op zoek was naar een MAC blush, die ik volgens mij echt kwijt benquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:26 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Ik vind hier ineens nog een blushpalette met 10 kleuren blush
Nog nooit gebruikt. Dus...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik faal... En dat terwijl ik op zoek was naar een MAC blush, die ik volgens mij echt kwijt ben![]()
Thanx honeyquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]I be so proud
Lol... laat ik mijn H&M op mijn werk bezorgen ivm makkelijkheid... Bezorgdatum: Zaterdag 13-10.
Kut
Echt, hoe raak je die dingen ook kwijt he...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef megamandy het volgende:
[..]ben ook een potlood kwijt van mac.
Ik zou het eerlijk gezegd niet zo goed weten... ben daar zelf momenteel ook een beetje mee aan het klooien..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Diconnected het volgende:
Goed busy Lin
Trouwens, ik wil iets van wenkbrauwpoeder/potlood gaan gebruiken, wat is een beetje betaalbaar en goed?
wat voor effect wil je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Diconnected het volgende:
Goed busy Lin
Trouwens, ik wil iets van wenkbrauwpoeder/potlood gaan gebruiken, wat is een beetje betaalbaar en goed?
potlood van hema.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Diconnected het volgende:
Goed busy Lin
Ik heb van Catrice een potloodquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Diconnected het volgende:
Goed busy Lin
Ja denk dat hij ergens in Eindhoven ronddwaalt (maar welk adres weet ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt, hoe raak je die dingen ook kwijt he...
Why, mijn hema werkt perfect..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb van essence een wenkbrauwpotlood, ik win!
Ja dat het wat voller is zegmaar. Meisje die net wenkbrauwen heeft geepileerd had dus poeder erop gedaan, maar denk dat potlood makkelijker is? Ik heb geen idee, heb nog nooit wat met m'n wenkbrauwen gedaanquote:
omdat NOG CHEAPERquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Why, mijn hema werkt perfect..
Nooosquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 2x in een hoosbui gefietst
Ja dat dacht ik dus ook. Zei ook tegen het meisje van 'hoeft niet hoor, moet zo door de regen fietsen' maar ze zei dat deze goed bleef zelfs in een stormquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Dico, poeder moet je vaak fixeren met een gel, potlood is gewoon smeren en hoppetee klaar.
Dit, plus poeder vervaagt sneller endezo. En je knoeit makkelijker, fallout enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Dico, poeder moet je vaak fixeren met een gel, potlood is gewoon smeren en hoppetee klaar.
Ja, dat wil ik ook....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
maar vind dit ook nog steeds bazenspul:
[ afbeelding ]
mensen die zeggen dat losse poeder blijft zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Zei ook tegen het meisje van 'hoeft niet hoor, moet zo door de regen fietsen' maar ze zei dat deze goed bleef zelfs in een storm
Ik had laatst toen ik vracht ging lossen dat de chauffeur belde om te vertellen dat ik wel een jas aan moest doen. Want dat helpt, als het hoost.quote:
myeahquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat losse poeder blijft zitten
Het is nog steeds nat en koudquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had laatst toen ik vracht ging lossen dat de chauffeur belde om te vertellen dat ik wel een jas aan moest doen. Want dat helpt, als het hoost.![]()
Wel lief gedacht, maarja..
pics!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga eens voor de grap foundation op mijn gezicht smeren, kijken hoe vreemd dat nou is, ik zonder sproeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |