20 uur zijn 3 dagen per week ongeveer. Tenminste met winkeltijden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
zeau sollicitatie verstuurd, op het station is atm niks. 20 uur is best veel toch?
Mjah, dat snap ik. Maar vaak werk je ook korte diensten. Ik weet alleen niet waar ze nu op gesolliciteerd heeft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met de winkeltijden
Tenniswinkel BBquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, dat snap ik. Maar vaak werk je ook korte diensten. Ik weet alleen niet waar ze nu op gesolliciteerd heeft.
Oh okayquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tenniswinkel BB
om even niet traceerbaar te doen. Maar dat was geen 20 uur, dat is bij kiosk op t station
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die parfumtestertjes op marktplaats verkopen!!!
zullen we kei veel geld gaan biedenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe iets verkeerd in mijn leven als mensen daar geld mee verdienen
zestig euro bieden mwhehehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zullen we kei veel geld gaan bieden
NIEUW !! Must-havequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://sieraden-tassen-ui(...)zJwi&fta_ind=22&fs=1
Schoenen? WAT WAAR HOE WELKE MAATquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef Dwyn het volgende:
Oh ja, ik zal de schoenen even op marktplaats zetten.
Je Maddens?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef Dwyn het volgende:
Oh ja, ik zal de schoenen even op marktplaats zetten.
veel te groot voor jou!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Schoenen? WAT WAAR HOE WELKE MAAT
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanmorgen mijn winterlaarzen weer eens aan en toen zag ik dat die eigenlijk heul kapot zijn. Dus toen dacht ik: He... mijn andere zijn ook al kapot en... ik heb heul maar 1 paar goeie winterschoenen. dus.... BUY SHOES FOR WINTER YEAH
Dus ik ga straks nog wat shoppen; want dat heb ik nog niet gedaan laatste dagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |