Die zijn leuk ja!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind dezen wel tof: http://www.vanharen.nl/NL(...)mes-schoenen-laarzen
Studs maken alle schoenen minimaal 10 euro duurder. Maar dan is het best duur jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:36 schreef Dwyn het volgende:
Oh zij vinden het taupe.
http://www.dolcis.nl/product/288425/piure/taupe/bootee/#
Maar 129 euro
Of moeten verzendenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:38 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb ook nog een zak vol met kleding die ik niet meer pas, maar ik heb echt geen zin om alles op de foto te zetten en dan weer te moeten verkopen
Daar heb ik er liever drie paar voor!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Studs maken alle schoenen minimaal 10 euro duurder. Maar dan is het best duur ja
beter bargainhunten!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
Als ik een fatsoenlijk paar laarzen wil ben ik minimaal ¤150 kwijt.
Ik wil altijd hoge laarzen, en dan maat 43, en dan met mijn kuiten. Ik draag ze wel twee seizoenen constant he, en dan zijn ze nog niet kapot. Wat voor mij met schoenen best uitzonderlijk isquote:
dan zijn ze die 150 ook waardquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil altijd hoge laarzen, en dan maat 43, en dan met mijn kuiten. Ik draag ze wel twee seizoenen constant he, en dan zijn ze nog niet kapot. Wat voor mij met schoenen best uitzonderlijk is.
jea dat was vanmorgen al, ik heb weggekliktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:44 schreef Dwyn het volgende:
Models Own @modelsown
WONDERLAND is now IN STOCK on our website! x http://bit.ly/WZra7H (please RT! x)
Goed zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jea dat was vanmorgen al, ik heb weggeklikt
die heb je niet kniehoog voor 150quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef megamandy het volgende:
Dr Martens? Maar die zijn inderdaad ook zo duur. Wel super fijn
Dekt ie bij jou wel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
had gisteren die blauwe rimmel gekocht:
http://veracamilla.nl/2012/09/rimmel-metal-rush-nagellak/
Heb m nu op, haar foto is kut want het is een hele mooie groen/paarse duochrome
Aha dat kniehoog was ik even vergetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb je niet kniehoog voor 150
Zeker! Ik ga al jaren naar een speciaalzaak in Limburg. Daar heb ik alle keuze in hoge laarzen die passen, ik koop daar een paar en ze gaan lang mee. Ik krijg ze zolang ik studeer nog van mijn ouders, en het is gewoon keer op keer echt kwaliteit. En dan koop ik er soms zelf een paar voor een paar tientjes bij, om af en toe mee af te wisselen.quote:
Dat scheelt jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
na 4 lagen. Maar hij droogt bijzonder snel, dat scheelt
+1quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet niet eens hoe dat voelt, een schoen van 300 euro
Als veel te veel geld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet niet eens hoe dat voelt, een schoen van 300 euro
Vanuit Woensel ben je toch ook zo in de stad? Is 1 straatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
Crap. Gehoopt dat nu zondag koopzondag was in woensel. Kon ik meteen naar van harenEn ik wil niet naar stad
![]()
parkeren
winkelcentrum woensel, niet woenselse marktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vanuit Woensel ben je toch ook zo in de stad? Is 1 straat
Ooh dat is wel een stukje jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
winkelcentrum woensel, niet woenselse markt
Datquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
winkelcentrum woensel, niet woenselse markt
Owjah !quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, eindhoven is toch niet open komende zondag?
Bullshit, als je zorgt dat je er om 10 uur staat is er nog niks te doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat
[..]
Owjah !
GOFFER !! Áls ik een keer iets heb van: Ja ok nu ga ik gewoon eens shoppen in de stad; dan moet ik het toch nog gelijk op zaterdag doen... meh... drukte.. en... .mehhhhPaniek
twee keer zo erg als zaterdagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:07 schreef megamandy het volgende:
Op zondagen is het toch ook altijd super druk?
Omg 10uquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bullshit, als je zorgt dat je er om 10 uur staat is er nog niks te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |