Jottumquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEEE DEZEE
HIJ HEET JOTTUM!!!!
[ afbeelding ]
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=263916
Ben benieuwd of er wat uit komt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jawel als in: De salmonella is vlg mij behoorlijk uit zijn lichaam (al 2 dagen niet meer moeten overgeven en hij is sinds gisteren weer aan het werk.). Maar hij voelt zich nog steeds beroerd en ik denk dat dat door 'iets anders' komt. Naja we wachten de bloedwaardes maar weer even af
Doe je toch je eigen muziek aan met oordoppers?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is serieus elke dag dezelfde muziek op radio hollandio, ik kan al bijna alles meezingen.
Het is niet zo erg maar het valt me gewoon op dat t steeds hetzelfde isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Doe je toch je eigen muziek aan met oordoppers?
ga dan iets doen, werken of naar school ofzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet zo erg maar het valt me gewoon op dat t steeds hetzelfde is
Oja ik zit heel de dag niks te doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga dan iets doen, werken of naar school ofzo
weet ik veel!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja ik zit heel de dag niks te doen?
Nee niet eens. En het is echt een supermooi horloge in het echt maar hij doet gewoon niks en hij rammelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |