Uh oh...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee niet eens. En het is echt een supermooi horloge in het echt maar hij doet gewoon niks en hij rammelt.
Ja, ze was er bij. Ze heeft ook aan m geroken, we hebben haar echt even met haar voorpoten op de behandeltafel gezet ook. Maar ze is niet in haar hum. Ze is ook loops, dat kan er ook nog mee te maken hebben...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:46 schreef megamandy het volgende:
Lin, heeft Sien Dikkie nog gezien toen hij dood was? Hebben wij wel gedaan toen onze hond dood ging en de beesten roken even en daarna waren er geen problemen.
Sien heeft dus last van de hormonenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ze was er bij. Ze heeft ook aan m geroken, we hebben haar echt even met haar voorpoten op de behandeltafel gezet ook. Maar ze is niet in haar hum. Ze is ook loops, dat kan er ook nog mee te maken hebben...
Enne: Gefeliciteerd met je b-day!!!!!!!!!!!!!!
Ja, poor dogsie...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sien heeft dus last van de hormonenarmen hond.
En thanks
Heb je al birthday seks gehad met meneerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sien heeft dus last van de hormonenarmen hond.
En thanks
een brrodrooster!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:56 schreef Dwyn het volgende:
Mijn ma wil al een lootje van me met cadeautjes voor kerst. Snel, wie weet iets voor 25 euro?!
Lolwhut? Nu al??quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:56 schreef Dwyn het volgende:
Mijn ma wil al een lootje van me met cadeautjes voor kerst. Snel, wie weet iets voor 25 euro?!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lolwhut? Nu al??
Een nieuw horloge![]()
Neuh ben niet in Eindhoven, moest gister koopavond werkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb je al birthday seks gehad met meneer
Dit is super handig:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
kun je me leren haken spees?
Mijn schoonmoeder is te streng, nu durf ik niet meer
reply: 'nee, doei'quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef Dwyn het volgende:
Kutje, word ik gesmst door een filiaal in het midden des lands of ik vanavond wil werken.
Ja maar geld. Ik zit al over mijn uren heen dus ik krijg toeslag. Ik kreeg gister ook voor 4 uurtjes werken 70 euro betaald.quote:
'Uw dag en nacht haakhulpservice'quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan het zelfs, en als je t niet snapt mirjam stalken op WA/facebook
Wat is dan de probleemquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja maar geld. Ik zit al over mijn uren heen dus ik krijg toeslag. Ik kreeg gister ook voor 4 uurtjes werken 70 euro betaald.
Geen ideequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom ga je geen haakworkshops doen?
ik heb de spullen alquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je hendige ebay linkjes voor extragoedkope haaknaalden?
Dan is dit nog handig en goedkoopquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik begin gewoon lekker met 1 maatje natuurlijk.
Wat zei je? Is goed, ik kom wel op de fietsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
Ik werd ook gevraagd of ik zondag in Zwolle wilde werken. Maar oh ja, er rijden het hele weekend geen treinen.
Haken in de stacaravanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik begin gewoon lekker met 1 maatje natuurlijk.
Ja hij zei 'Heb je geen auto of fiets?'.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat zei je? Is goed, ik kom wel op de fiets![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja hij zei 'Heb je geen auto of fiets?'.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als jullie een privé-helicopter regelen, kom ik werken ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |