Aw meisje tochquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen... Maar ik 'denk' dat het wat gevoeliger zal liggen en dat ie dat niet zal willen
*edit: En dan krijg ik dus:
[..]
En nu voel ik me weer kut en schuldig en zit ik weer te janken. Fijn. *zucht*
Omdat het voelt alsof ik hem in de steek laat. Want ik weet dat hij zich zelf ook schuldig voelt omdat ie andere om hulp moet vragen en omdat ie zich weer eens ziek voelt. Ik ben de enige waar ie op kan rekenen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Aw meisje tochhoezo voel je je schuldig dan? Dat jij plezier hebt en hij ziek is? of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat het voelt alsof ik hem in de steek laat. Want ik weet dat hij zich zelf ook schuldig voelt omdat ie andere om hulp moet vragen en omdat ie zich weer eens ziek voelt. Ik ben de enige waar ie op kan rekenen.Klinkt ingewikkeld en naar voor jullie allebei meis...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat het voelt alsof ik hem in de steek laat. Want ik weet dat hij zich zelf ook schuldig voelt omdat ie andere om hulp moet vragen en omdat ie zich weer eens ziek voelt. Ik ben de enige waar ie op kan rekenen.Is hij nog steeds ziek van de salmonella?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half half. Maar hij sukkelt algemeen met zijn gezondheid he... Daarom dat we paar weken geleden; toen we allebei weekje vrij waren; ook niet naar europapark zijn gegaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Is hij nog steeds ziek van de salmonella?
Hmm okayquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half half. Maar hij sukkelt algemeen met zijn gezondheid he... Daarom dat we paar weken geleden; toen we allebei weekje vrij waren; ook niet naar europapark zijn gegaan.
Het is wat lastiger dan een 'griepje' helaas...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee niksBedoelde er verder niks mee!
Hij was al wel naar de huisarts geweest toch?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dinsdag en heeft toen medicijnen gekregen voor de salmonella en woensdag bloed laten prikken en daar wachten we de uitslag nog van af.
Maar voor je gevoel doen de medicijnen niet veel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dinsdag en heeft toen medicijnen gekregen voor de salmonella en woensdag bloed laten prikken en daar wachten we de uitslag nog van af.
dat denk ik sowieso wel. Beesten gaan daar moeilijk mee om...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
Sien doet raar... ze ligt nu al een uur in de wc te liggen...
Zou ze de dikke missen ofzo?
Ja, dat denk ik eigenlijk ook wel..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat denk ik sowieso wel. Beesten gaan daar moeilijk mee om...
ja die voelen dat er iets niet klopt. Die zal even tijd nodig hebben hoor....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
Sien doet raar... ze ligt nu al een uur in de wc te liggen...
Zou ze de dikke missen ofzo?
Ja...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ja die voelen dat er iets niet klopt. Die zal even tijd nodig hebben hoor....![]()
Jawel als in: De salmonella is vlg mij behoorlijk uit zijn lichaam (al 2 dagen niet meer moeten overgeven en hij is sinds gisteren weer aan het werk.). Maar hij voelt zich nog steeds beroerd en ik denk dat dat door 'iets anders' komt. Naja we wachten de bloedwaardes maar weer even afquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar voor je gevoel doen de medicijnen niet veel?
Samson lenen even?? O nee dan raakt Sien nog meer in de stress door ons hyperactief beestquote:
Jottumquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEEE DEZEE
HIJ HEET JOTTUM!!!!
[ afbeelding ]
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=263916
Ben benieuwd of er wat uit komt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jawel als in: De salmonella is vlg mij behoorlijk uit zijn lichaam (al 2 dagen niet meer moeten overgeven en hij is sinds gisteren weer aan het werk.). Maar hij voelt zich nog steeds beroerd en ik denk dat dat door 'iets anders' komt. Naja we wachten de bloedwaardes maar weer even af
Doe je toch je eigen muziek aan met oordoppers?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is serieus elke dag dezelfde muziek op radio hollandio, ik kan al bijna alles meezingen.
Het is niet zo erg maar het valt me gewoon op dat t steeds hetzelfde isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Doe je toch je eigen muziek aan met oordoppers?
ga dan iets doen, werken of naar school ofzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet zo erg maar het valt me gewoon op dat t steeds hetzelfde is
Oja ik zit heel de dag niks te doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga dan iets doen, werken of naar school ofzo
weet ik veel!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja ik zit heel de dag niks te doen?
Nee niet eens. En het is echt een supermooi horloge in het echt maar hij doet gewoon niks en hij rammelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |