abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 05:49:14 #1
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_117882928
Ik vraag me dus af he, als ik klaar kom is het de ene keer heftiger als de andere.

Hoe komt dat?

Wat kan ik doen om de ultime orgasme te krijgen?
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_117882939
Als ze allemaal hetzelfde zouden zijn zou je ook het ultieme orgasme gaan missen. Juist door de dalen herken je de pieken.
pi_117883169
Ik denk dat het ook van je bed partner afhangt. Met mijn nieuwe vriendin ben ik een keer achter elkaar klaargekomen. Ik moest gewoon stoppen omdat het klaarkomen pijn begon te doen. Zoiets had ik nog noooiit eerder gehad. Ik kom meestal maar 1 keer en heeel soms kan ik 2 keer komen, maar dat is meer uitzondering dan regel. Anyway, ik denk dat je bed partner belangrijk is om lekker te komen.
(mythisch wezen)
pi_117883190
Als je om het uur aan je knots zit te pulken, dan is het gevoel een stuk minder dan bij een lozing van een week. Ligt ook aan het dier wat je op dat moment misbruikt. Dat laatste is geen sprake van, want actief FOK!ker.
pi_117883196
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 07:31 schreef Pluutie het volgende:
Ik denk dat het ook van je bed partner afhangt. Met mijn nieuwe vriendin ben ik een keer achter elkaar klaargekomen. Ik moest gewoon stoppen omdat het klaarkomen pijn begon te doen. Zoiets had ik nog noooiit eerder gehad. Ik kom meestal maar 1 keer en heeel soms kan ik 2 keer komen, maar dat is meer uitzondering dan regel. Anyway, ik denk dat je bed partner belangrijk is om lekker te komen.
Ja, het hangt erg van de partner af. :Y
pi_117883201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 07:34 schreef Apuleius het volgende:
Als je om het uur aan je knots zit te pulken, dan is het gevoel een stuk minder dan bij een lozing van een week. Ligt ook aan het dier wat je op dat moment misbruikt. Dat laatste is geen sprake van, want actief FOK!ker.
:D
pi_117884930
quote:
En hoelang moet je uitstellen voor de ultieme? :P
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_117884999
quote:
Onzin, als je een week lang geen seks hebt gehad en je mag dan op 'n kut kom je binnen drie minuten en dat is hetzelfde als tandenpoetsen terwijl je zit te schijten, dat telt niet mee.
pi_117885036
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:51 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Onzin, als je een week lang geen seks hebt gehad en je mag dan op 'n kut kom je binnen drie minuten en dat is hetzelfde als tandenpoetsen terwijl je zit te schijten, dat telt niet mee.
Maar wel intens.
pi_117885170
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:53 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Maar wel intens.
Probeer het dan eens dertig minuten vol te houden en zeker tien keer uit te stellen, je schreeuwt de lamp van het plafond en de vrouw heeft er ook nog wat aan als ze bezweet haar vijfde orgasme verwelkomd.
pi_117885223
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:58 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Probeer het dan eens dertig minuten vol te houden en zeker tien keer uit te stellen, je schreeuwt de lamp van het plafond en de vrouw heeft er ook nog wat aan als ze bezweet haar vijfde orgasme verwelkomd.
Ik denk niet dat jij mij nog iets kan leren op dat gebied, maar bedankt.
pi_117885611
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:00 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij mij nog iets kan leren op dat gebied, maar bedankt.
Denk je :7
pi_117885647
Onder invloed van wiet kom ik nog lekkerder klaar dan nuchter, ook de tijd tussen 2 orgasmes scheelt een hoop, is dat een uur, een dag, of een week. Bij het laatste zal je misschien sneller kunnen klaarkomen, maar een beetje man moet dat toch wel kunnen beheersen, en dan is het echt van hoe langer je het uitstelt, hoe beter het orgasme.
pi_117885756
Je hoeft niet 2 weken geen orgasme te hebben, het is voldoende om het randje te schaatsen voor een tijdje.
Lekker seks hebben dus, opwinding zo hoog mogelijk opwerken, tegen een orgasme aanzitten, weg laten zakken, opwinding zo hoog mogelijk houden en dat een keer op 7 doen(tegen dat orgasme aan zitten). Dan laten gaan en je tenen zullen zich krullen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_117885821
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:13 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Denk je :7
Dat weet ik zeker.
pi_117885863
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef erodome het volgende:
Je hoeft niet 2 weken geen orgasme te hebben, het is voldoende om het randje te schaatsen voor een tijdje.
Lekker seks hebben dus, opwinding zo hoog mogelijk opwerken, tegen een orgasme aanzitten, weg laten zakken, opwinding zo hoog mogelijk houden en dat een keer op 7 doen(tegen dat orgasme aan zitten). Dan laten gaan en je tenen zullen zich krullen.
Jij snapt hem ;)
pi_117885963
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:22 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Jij snapt hem ;)
Ook voor vrouwen erg leuk om te doen trouwens, pas wel op, voor hetzelfde geld vallen ze dan flauw van het orgasme(orgasme's achter elkaar). ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_117886318
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Ook voor vrouwen erg leuk om te doen trouwens, pas wel op, voor hetzelfde geld vallen ze dan flauw van het orgasme(orgasme's achter elkaar). ;)
Mijn vriendin kan er over meepraten idd. :Y
pi_117886390
Het is alleen wel prut als je zeg maar over het orgasme heen schiet, dat kan gebeuren.
Dan heb je wel de gevoeligheid alsof je klaar bent gekomen, maar niet de pret van het orgasme.
pi_117886528
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:41 schreef erodome het volgende:
Het is alleen wel prut als je zeg maar over het orgasme heen schiet, dat kan gebeuren.
Dan heb je wel de gevoeligheid alsof je klaar bent gekomen, maar niet de pret van het orgasme.
Dit is precies wat mijn prachtige meisje afgelopen nacht overkwam :{
pi_117887830
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:41 schreef erodome het volgende:
Nog nooit meegemaakt eigenlijk bij een vrouw, wel meerdere orgasmes achter elkaar, maar dat overheen schieten heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien een kwestie van goede techniek ;)
pi_117888746
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nog nooit meegemaakt eigenlijk bij een vrouw, wel meerdere orgasmes achter elkaar, maar dat overheen schieten heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien een kwestie van goede techniek ;)
Heb jij een kut dan? _O-
pi_117909307
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:58 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

5 orgasmes door penetratie? :P
She met monsters.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:26:31 #25
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_117909816
Oke ik heb iets gevonden bij spuiten en slikken.
Het schijnt dat scheel kijken helpt :')

Ook een ijsklontje in je aars werkt _O-
Godver :')
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')