Ja, het hangt erg van de partner af.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:31 schreef Pluutie het volgende:
Ik denk dat het ook van je bed partner afhangt. Met mijn nieuwe vriendin ben ik een keer achter elkaar klaargekomen. Ik moest gewoon stoppen omdat het klaarkomen pijn begon te doen. Zoiets had ik nog noooiit eerder gehad. Ik kom meestal maar 1 keer en heeel soms kan ik 2 keer komen, maar dat is meer uitzondering dan regel. Anyway, ik denk dat je bed partner belangrijk is om lekker te komen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:34 schreef Apuleius het volgende:
Als je om het uur aan je knots zit te pulken, dan is het gevoel een stuk minder dan bij een lozing van een week. Ligt ook aan het dier wat je op dat moment misbruikt. Dat laatste is geen sprake van, want actief FOK!ker.
En hoelang moet je uitstellen voor de ultieme?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:34 schreef Apuleius het volgende:
Als je om het uur aan je knots zit te pulken, dan is het gevoel een stuk minder dan bij een lozing van een week. Ligt ook aan het dier wat je op dat moment misbruikt. Dat laatste is geen sprake van, want actief FOK!ker.
Onzin, als je een week lang geen seks hebt gehad en je mag dan op 'n kut kom je binnen drie minuten en dat is hetzelfde als tandenpoetsen terwijl je zit te schijten, dat telt niet mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:34 schreef Apuleius het volgende:
Maar wel intens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:51 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Onzin, als je een week lang geen seks hebt gehad en je mag dan op 'n kut kom je binnen drie minuten en dat is hetzelfde als tandenpoetsen terwijl je zit te schijten, dat telt niet mee.
Probeer het dan eens dertig minuten vol te houden en zeker tien keer uit te stellen, je schreeuwt de lamp van het plafond en de vrouw heeft er ook nog wat aan als ze bezweet haar vijfde orgasme verwelkomd.quote:
Ik denk niet dat jij mij nog iets kan leren op dat gebied, maar bedankt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Probeer het dan eens dertig minuten vol te houden en zeker tien keer uit te stellen, je schreeuwt de lamp van het plafond en de vrouw heeft er ook nog wat aan als ze bezweet haar vijfde orgasme verwelkomd.
Denk jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:00 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij mij nog iets kan leren op dat gebied, maar bedankt.
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef erodome het volgende:
Je hoeft niet 2 weken geen orgasme te hebben, het is voldoende om het randje te schaatsen voor een tijdje.
Lekker seks hebben dus, opwinding zo hoog mogelijk opwerken, tegen een orgasme aanzitten, weg laten zakken, opwinding zo hoog mogelijk houden en dat een keer op 7 doen(tegen dat orgasme aan zitten). Dan laten gaan en je tenen zullen zich krullen.
Ook voor vrouwen erg leuk om te doen trouwens, pas wel op, voor hetzelfde geld vallen ze dan flauw van het orgasme(orgasme's achter elkaar).quote:
Mijn vriendin kan er over meepraten idd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Ook voor vrouwen erg leuk om te doen trouwens, pas wel op, voor hetzelfde geld vallen ze dan flauw van het orgasme(orgasme's achter elkaar).
Dit is precies wat mijn prachtige meisje afgelopen nacht overkwamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:41 schreef erodome het volgende:
Het is alleen wel prut als je zeg maar over het orgasme heen schiet, dat kan gebeuren.
Dan heb je wel de gevoeligheid alsof je klaar bent gekomen, maar niet de pret van het orgasme.
Nog nooit meegemaakt eigenlijk bij een vrouw, wel meerdere orgasmes achter elkaar, maar dat overheen schieten heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien een kwestie van goede techniekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:41 schreef erodome het volgende:
Het is alleen wel prut als je zeg maar over het orgasme heen schiet, dat kan gebeuren.
Dan heb je wel de gevoeligheid alsof je klaar bent gekomen, maar niet de pret van het orgasme.
Heb jij een kut dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt eigenlijk bij een vrouw, wel meerdere orgasmes achter elkaar, maar dat overheen schieten heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien een kwestie van goede techniek
5 orgasmes door penetratie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Probeer het dan eens dertig minuten vol te houden en zeker tien keer uit te stellen, je schreeuwt de lamp van het plafond en de vrouw heeft er ook nog wat aan als ze bezweet haar vijfde orgasme verwelkomd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |