ghehe fotos zatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat is dit weekend?
[..]
Klinkt als een druk maar voldoening gevend leuk weekend.. Haha wist niet dat je echt zo gek was van de hondensport met je honden enzo![]()
Wil wel eens een foto zienhaha
ghehehe, ja dan fotosjop ik de baas en de riem wel gewoon wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand kan dan toch even die honden een meter de lucht ingooien
Ja preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, ja dan fotosjop ik de baas en de riem wel gewoon weg
Die is echt super!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
dit vind ik wel een van de meest mooie fotos (strak uitgevoerd, rustige achtergrond)
[ afbeelding ]
maar radiohead..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand kan dan toch even die honden een meter de lucht ingooien
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
dit vind ik wel een van de meest mooie fotos (strak uitgevoerd, rustige achtergrond)
[ afbeelding ]
danksquote:
quote:
Dat is wel cool, honden zijn mooie dieren om te fotograferen. Als ze rennen vind ik dat echt prachtig om te zien, die elegante lichamen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
danksdit kan mn ouwertje niet meer hoor, die hoogte haalt ze niet meer, gelukkig is de jongste nu oud geoeg/ volgroeid om de sport over te nemen
Hey Brabander.quote:
quote:
Proost! Dr.Pepper/Rum.quote:
Taksiquote:
Dan weeg je minder dan ik volgens mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Taksi
Drinkt wel lekker weg.
Ojaa ik was gisteren verbaasd, 77 kilo terwijl ik een jaar geleden de 83 nog aantikte
Ik was verbaasdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weeg je minder dan ik volgens mij.
En van Taksi krijg ik kramp.
Heb ik veel gedaan ja ... Maar mijn ex was de instructeur. Ik heb nu niet zoveel zin daar heen te gaan. Ik blijf ook maar een paar weken in Nijmegen, dus als ik eenmaal een vaste woning heb zoek ik wel weer iets.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was verbaasd. Ik ben gaan sporten en ik had verwacht op gewicht te blijven door het vet om te zetten in spierweefsel
. Dat laatste gaat waarschijnlijk toch langzamer dan ik had ingeschat. Het is ook 1 keer per week intensief en 1 keer per week zwemmen
.
Jij kan ook sporten
Ow met je instructeur gaan aiaiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik veel gedaan ja ... Maar mijn ex was de instructeur. Ik heb nu niet zoveel zin daar heen te gaan. Ik blijf ook maar een paar weken in Nijmegen, dus als ik eenmaal een vaste woning heb zoek ik wel weer iets.
Ik had hem al voordat hij instructeur was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow met je instructeur gaan aiai. Mijn instructeur is een man, no chance in hell
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had hem al voordat hij instructeur was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |