dit programma is eigenlijk leukerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef Aventura het volgende:
Oh nu snap ik de posts boven me, dit is een ander programma.
Dat idee heb ik ook... Volgens mij heeft ze ook iets tegen Marokkanen (of buitenlanders in het algemeen?), zoals ze er over praat...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Aventura het volgende:
Die moeder lijkt echt wel een missie te hebben, haar dochter terughalen uit Marokko
hmmm, doet me denken aan die amerikaanse vent met die NL-se in de VS die maar geen visum kreeg en dus geen baan hadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:44 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Lizzy emigreert naar Connecticut om samen te gaan wonen met haar liefde Vladimir. Om een visum te krijgen zijn ze al wat eerder getrouwd dan ze eigenlijk van plan waren. Ondanks dat ze heel veel van elkaar houden, botst het wel eens tussen de twee omdat ze beide een sterke persoonlijkheid hebben. Lizzy heeft veel zin om te emigreren, maar maakt zich wel zorgen dat ze geen goede baan kan vinden.
Bron
Eindelijk weer eens een iets andere uitzending, geen plaggenhut en door de modder ploegen.
Leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:44 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Lizzy emigreert naar Connecticut om samen te gaan wonen met haar liefde Vladimir. Om een visum te krijgen zijn ze al wat eerder getrouwd dan ze eigenlijk van plan waren. Ondanks dat ze heel veel van elkaar houden, botst het wel eens tussen de twee omdat ze beide een sterke persoonlijkheid hebben. Lizzy heeft veel zin om te emigreren, maar maakt zich wel zorgen dat ze geen goede baan kan vinden.
Bron
Eindelijk weer eens een iets andere uitzending, geen plaggenhut en door de modder ploegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |