ik kom ook weer even binnen vallen. F.leur is ondertussen alweer bijna 3 weken en wat vliegt de tijd zeg! Ze wordt nu al veel te snel groot naar mijn zin. Sommige rompers passen al niet meer, en sommige shirts en broekjes heeft ze al mt 62!
Maar wat het is het toch geweldig om mama te zijn, ik geniet er zo intens van. Ik kan de hele dag naar mijn meisje kijken en aan haar snuffelen haha. Ze is ook zo mooi en lief
Toch vind ik het af en toe ook zwaar moet ik toegeven. Ik geef borstvoeding en dat gaat gelukkig als een trein. Maar om de 3u voeden breekt me wel op, met name in de nacht natuurlijk. Man is alweer gewoon aan het werk, dus de nachten komen toch wel op mij neer. Deze week wel even een off-day gehad, omdat ik zoo moe was. Nu maar weer gewoon elke middag met de kleine mee naar bed. Vind ik wel moeilijk, want dat is ook net wat tijd die je dan voor jezelf hebt he.
Hadden jullie het in het begin ook wel eens zo zwaar ermee? En vanaf wanneer sloegen jullie kindjes een voeding over snachts
Oh en ik merk ook dat de kraamvisite me opbreekt. Alle naaste familie is al geweest (en willen nu eigenlijk al voor een 2e ronde komen) en nu komen de 'vage kennissen' ook nog allemaal even langs. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee..

En als ik dan toch aan het zeuren ben (heb er een handje van vandaag geloof ik

) soms heeft visite F.leur vastgehouden en dan stinkt ze daarna naar hun, of ze is klam van hun zweet. Ieuw! Maar ik wil ook weer niet zo'n zeikerd zijn dat sommige mensen haar niet vast mogen houden. Een van de stink mensen is namelijk mijn schoonmoeder
LeNeHe, gordelroos en koortslippen. Klinkt bekend. Mijn

heeft dat ook regelmatig. Hij is nu ook heel gezond aan het eten in de hoop dat hij het nu niet krijgt. Hoop dat het bij jou ook snel weggaat, lijkt me niet fijn!
Ik ga mijn best doen om dit topic nu goed te volgen, heb het soms nog wel wat te druk ervoor. Maar denk dat ik veel kan hebben aan jullie ervaringen