Hqhairquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:04 schreef Lindytje het volgende:
Hm.... beautybay doet vreemd hier met de beveiliging...
Priemke, wat was jouw site van pellet?
hqhair.comquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:04 schreef Lindytje het volgende:
Hm.... beautybay doet vreemd hier met de beveiliging...
Priemke, wat was jouw site van pellet?
Ik heb er veelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hqhair.com
En ik heb nu maar 2 palettes he... qua make-up... Naked 1 en anniversary..... en straks dus vice. En that's itDus velen make-up faal doe ik niet
Geen Naked 2?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hqhair.com
En ik heb nu maar 2 palettes he... qua make-up... Naked 1 en anniversary..... en straks dus vice. En that's itDus velen make-up faal doe ik niet
als je naked 1 hebt is naked 2 niet echt nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen Naked 2?![]()
Die vind ik eigenlijk nog vele malen mooier dan Naked 1
Dat, ik was laatst bij sephora en dacht bij naked 2: meh...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je naked 1 hebt is naked 2 niet echt nodig
Welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je naked 1 hebt is naked 2 niet echt nodig
Nee. Helft zit ook in naked 1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel![]()
De kleuren in Naked 2 zijn wat koeler van toon. Ik had 1 al, maar gebruik 2 veel vaker. Dat ik er af en toe ff bij na moet denken dat ik 1 ook nog heb en kan gebruiken en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |