On tour?quote:
Tof? Eerder verneukt. Wie de fuck denk je dat je bent, Eddie Van Halen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:08 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Iemand nog interesse in een toffe gitaar?
[ afbeelding ]
[TK]Peavey predator plus elektrische gitaar (met veel upgrades)
Tour, geluidsman voor een band waar ik de naam van vergeten ben. Lucky bastardquote:
Nicequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:08 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Iemand nog interesse in een toffe gitaar?
[ afbeelding ]
[TK]Peavey predator plus elektrische gitaar (met veel upgrades)
Vanaf donderdag of vrijdag bij de Lidl, 12 euro.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nice
Fuck,ik moet een gitaar tuner heben
Deze tuner of deze Fender tuner?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vanaf donderdag of vrijdag bij de Lidl, 12 euro.
Dus Korg!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef The_Dean het volgende:
Sowieso niks van Fender. Nooit. Never.
Android app?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Tuners werken gewoon allemaal goed. Download net zo goed een tuner app gratis en je bent ook klaar.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit blijft toch 1 van m'n betere werken
AlascA.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tour, geluidsman voor een band waar ik de naam van vergeten ben. Lucky bastard
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef The_Dean het volgende:
Tsk. Strats, Precisions en Jazzes zijn tof! Ze hebben alleen met die Telecrashers een rare misstap begaan. Dat ding had nooit de jaren '50 moeten verlatenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef The_Dean het volgende:
Vind zelf die clip-on tuners wel relaxed... Dit omdat ik mn elektrische gitaar er vaak bij pak zonder hem ergens in te pluggen. Dan is het geluid vaak te zacht om met microfoon te tunen (of teveel achtergrond geluid) waardoor zo'n telefoon app niet altijd werkt en heb ook geen zin om steeds een kabel erbij te pakken voor dat soort tuners.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Deze tuner of deze Fender tuner?
ahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:03 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Vind zelf die clip-on tuners wel relaxed... Dit omdat ik mn elektrische gitaar er vaak bij pak zonder hem ergens in te pluggen. Dan is het geluid vaak te zacht om met microfoon te tunen (of teveel achtergrond geluid) waardoor zo'n telefoon app niet altijd werkt en heb ook geen zin om steeds een kabel erbij te pakken voor dat soort tuners.
Heb er zelf 1 bij mn gitarist abonnement gekregen, een GoGo TT-1, en dat werkt toch wel heel soepel. Zowel met microfoon als vibratiestand te tunen...
Samenvatting, clip on tuner zijn erg hendie bij veel achtergrond (of laag 'voorgrond)' geluid of luie mensen die geen kabels willen pakkenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:21 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Samenvatting, clip on tuner zijn erg hendie bij veel achtergrond (of laag 'voorgrond)' geluid of luie mensen die geen kabels willen pakken(Zag die GoGo alleen niet in NLse winkels staan)
Zonder die Telecrasher van je zouden geen een van de gitaren waar je nu op speelt bestaan. ;Dquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tsk. Strats, Precisions en Jazzes zijn tof! Ze hebben alleen met die Telecrashers een rare misstap begaan. Dat ding had nooit de jaren '50 moeten verlaten.
Fucking lekker weer hier, puntje van Italië en nu op Sicilië.quote:
Via Wehkamp toch ook? Staat hier nog op een week levertijd :/quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:51 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik was eerst wat skeptisch over rocksmith maar ik heb het nu een 4 uurtjes gespeeld en het is echt heel leuk om te doen.
Gevoel van empowerment en dat je toch iets fatsoenlijk kan spelen is erg hoog.
En door de mastermode die erin zit word je toch aangemoedigd om een nummer uit je hoofd te leren.
Latency zit er echter wel in. Tevens ontkleurt de soundengine je gitaar behoorlijk. Ik hoor iig weinig verschil tussen een semi-hollow, les paul en mijn superstrat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |