Ik ga vanmiddag langs, maar kijk alvast of het zin heeft of niet.quote:
Duidelijk. Redelijk ruim budget dus. Dat moet me lukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:44 schreef Scorpie het volgende:
Dat kan van 200 euro tot 1000 euro en meer zijn, dus er valt weinig over te zeggen.
Voor 400 euro kan je daar wel goed slagen ja, geen idee wat de gelegenheid is?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:48 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag langs, maar kijk alvast of het zin heeft of niet.
[..]
Duidelijk. Redelijk ruim budget dus. Dat moet me lukkenVoor 400 euro kan ik dus een mooi pak incl. alles kopen?
Werkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor 400 euro kan je daar wel goed slagen ja, geen idee wat de gelegenheid is?
Ja, voor 400e heb je een complete smoking zonder schoenen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:48 schreef draadstalig het volgende:
Voor 400 euro kan ik dus een mooi pak incl. alles kopen?
Moet kunnen. Maar wat houdt alles inclusief in? Als je er bv ook manchetknopen, overhemd, stropdas bij wil hebben en het pak ook door de kleermaker nog flink onder handen moet worden genomen dan kan je wel wat duurder uitkomen. Maar op zich is 400 een redelijk budget bij de SS.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:48 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag langs, maar kijk alvast of het zin heeft of niet.
[..]
Duidelijk. Redelijk ruim budget dus. Dat moet me lukkenVoor 400 euro kan ik dus een mooi pak incl. alles kopen?
Wat moet TS met een smoking? Het is voor z'n werk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:02 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, voor 400e heb je een complete smoking zonder schoenen.
Wat moet jij een vermoeiend leven hebben als je alles letterlijk neemt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat moet TS met een smoking? Het is voor z'n werk.
Wat moet jij een lastig leven hebben als je van niks de goede benaming kent.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef starla het volgende:
[..]
Wat moet jij een vermoeiend leven hebben als je alles letterlijk neemt.
Als we toch op de semantische tour gaan;quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat moet jij een lastig leven hebben als je van niks de goede benaming kent.
quote:smo·king (de; m; meervoud: smokings)
1
herenkostuum met een korte jas met lange en brede revers
Ergo, een smoking is een soort pak.quote:kos·tuum (het; o; meervoud: kostuums; verkleinwoord: kostuumpje)
1
stel kleren: broek, jas, vest; pak
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:33 schreef starla het volgende:
[..]
Als we toch op de semantische tour gaan;
[..]
ik zoek inderdaad een pak (kostuum) en geen smoking
[..]
Ergo, een smoking is een soort pak.
Dat terzijde ben je je prima bewust van het feit dat ik een voorbeeld gaf om aan te tonen dat 400e meer dan genoeg is voor een smoking, laat staan een 'normaal' pak.
400e is een mooi budget, kun je je prima mee vermaken in Suite Supplyquote:
dank!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:37 schreef starla het volgende:
[..]
400e is een mooi budget, kun je je prima mee vermaken in Suite Supply
Kosten voor op maat laten maken zijn niet zo hoog, gemiddeld rond de 15e.
Ben een absolute leek, maar is wol niet heel oud bollig ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef kipknots het volgende:
Voor E300 heb je een pak van S110 wol. Prima materiaal voor werk. Als je fijnere wol wil dan betaal je inderdaad een stuk meer, maar voor een pak dat veel wordt gedragen is dat niet aan te raden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |