voor kutselen zijn ze wel erg jong jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:39 schreef dolast het volgende:
'Gisteracond een voorlichtingsavond bijgewoond op school. Nou blijkt dat ze in de eerste groep, dus op de kleuterschool, al bezig zijn met letters leren en leren rekenen! Wel alle. Als toppunt werdt ond ook maar even meegedeeld dat de kids zelfs al op 4 jarige leeftijd een heuse Cito toets moeten maken aan het einde van groep 1. Moeten kinderen op de kleuterschool niet gewoon kind MOGEN zijn en lekker kutselen en plakken en spelen??? Ik viel zowat van mijn stoel.....
uitkijken wat je met plaksel doetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vanavond ook weer lekker kutselen.
Komt ie nu mee...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja Arma voor je het weet is je vriendin zwangert!!
Oh wacht!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
HAHAHAHA! Idd applaus voor jou. Serieus is hier niet bij blijkbaar!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:40 schreef Apuleius het volgende:
Lees je eigen post nog eens rustig terug om te zien wat daar nu precies de reden van is.
Luigi Plsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
whutquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:48 schreef dolast het volgende:
[..]
HAHAHAHA! Idd applaus voor jou. Serieus is hier niet bij blijkbaar!!!!!
Nogmaals erg bedankt voor de serieuze reacties!!!! Van je medemens (of is dat wel war???? dat van mens!) ook niet blijkbaar!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie het probleem niet?
zolang dat allemaal spelende wijs gebeurd is dat heel normaal en echt niet schadelijk of zo hoor
ben blij dat ze iets doen aan de ontwikkeling van je kind
van jou moeten ze het blijkbaar niet hebben
Wat is deze?quote:
de teringquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:49 schreef dolast het volgende:
[..]
Nogmaals erg bedankt voor de serieuze reacties!!!! Van je medemens (of is dat wel war???? dat van mens!) ook niet blijkbaar!!!
Ga je mee dan?!?!?!?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:47 schreef Ticootje het volgende:
Het zou echt een aanrader zijn als je de lessen van de kleuterklas ook zou volgen.
beetje zelfreflectie zou niet misstaan hoor....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:49 schreef dolast het volgende:
[..]
Nogmaals erg bedankt voor de serieuze reacties!!!! Van je medemens (of is dat wel war???? dat van mens!) ook niet blijkbaar!!!
Ga eens deaud.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:49 schreef dolast het volgende:
[..]
Serieuze reactie:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:49 schreef dolast het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |