abonnement Unibet Coolblue
pi_118203757
Gaan jullie altijd alleen naar de bios?

Ik soms, overdag vind ik het niet erg. Maar in de avond voel ik mij dan zo remy :@
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:51:50 #102
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118203823
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan jullie altijd alleen naar de bios?

Ik soms, overdag vind ik het niet erg. Maar in de avond voel ik mij dan zo remy :@
Ik altijd ja :Y

Ik ben liever alleen daar. Ik kom daar immers voor de film en niet om hele diepzinnige gesprekken te voeren.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_118203920
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan jullie altijd alleen naar de bios?

Ik soms, overdag vind ik het niet erg. Maar in de avond voel ik mij dan zo remy :@
Ik wissel het af.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_118204020
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan jullie altijd alleen naar de bios?

Ik soms, overdag vind ik het niet erg. Maar in de avond voel ik mij dan zo remy :@
ik ga bijna altijd alleen..
pi_118204065
Het wisselt inderdaad, meestal alleen. Het interesseert mij niet dat ik alleen ga, ik kom voor de film. Boeiend wat anderen ervan vinden. :P
pi_118204113
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:02 schreef Beaudelaire het volgende:
Het wisselt inderdaad, meestal alleen. Het interesseert mij niet dat ik alleen ga, ik kom voor de film. Boeiend wat anderen ervan vinden. :P
^O^
pi_118204124
Ja dat snap ik dat jullie voor de film gaan. Maar ja ik weet niet _O-
Gewoon alleen er naar toe vind ik een beetje vreemd, als ik eenmaal zit boeit het me ook niet meer :D

Laatst kreeg ik de vraag, ben je hier alleen? En dat vonden ze maar vreemd, dus ik zei: ja ik kom voor de film, niet om sociaal gezellig te zijn :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 12:05:43 ]
pi_118204178
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat snap ik dat jullie voor de film gaan. Maar ja ik weet niet _O-
Gewoon alleen er naar toe vind ik een beetje vreemd, als ik eenmaal zit boeit het me ook niet meer :D
dat is zo af en toe wel herkenbaar.. zeker als je naar een film als "achtste groepers huilen niet" gaat :D
quote:
Laatst kreeg ik de vraag, ben je hier alleen? En dat vonden ze maar vreemd, dus ik zei: ja ik kom voor de film, niet om sociaal gezellig te zijn :D
^O^
pi_118204216
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:07 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is zo af en toe wel herkenbaar.. zeker als je naar een film als "achtste groepers huilen niet" gaat :D

[..]

^O^
Ja dat had ik donderdag dus bij The Battle _O-
Ik zat om me heen te kijken van: wat doe ik hier :D Alleen maar tieners om mij heen, en moeders _O- Zat ik daar helemaal alleen op rij 2 in het midden. Wel lekker rustig.

Maar ik heb er dus minder last van als ik overdag ga, dan 's avonds :@

Ik wil heel graag naar The Possesion, maar die draait dus alleen in de avond. Ik moet mij er gewoon overheen zetten, ik weet het. Maar toch doe ik het niet. :@

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 12:10:16 ]
pi_118205570
Ik zat laatst alleen in een zaal vol met snikkende tienermeisjes bij Voor Ik Doodga. :D Ook wel geil leuk. :)
pi_118205669
Alleen gaan vond ik nooit een probleem, maar sinds ik nu altijd met andere mensen ga voelt het toch wel 'vreemd' om alleen te gaan. En aangezien de meeste figuren die alleen gaan vaak een beetje raar zijn, helpt dat ook niet echt mee.

Maar een film is een film. Als je thuis in je eentje een film kijkt, kijkt niemand ervan op. Als je gratis naar de bios kan, is het gaan naar een film niet veel anders dan er eentje thuis kijken. Dat taboe moet echt weg.
pi_118205725
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zat laatst alleen in een zaal vol met snikkende tienermeisjes bij Voor Ik Doodga. :D Ook wel geil leuk. :)
Heb je ze allemaal even "getroost" ? 8-)

En inderdaad, het zal mij ook aan mijn derriere oxideren als andere mensen het raar vinden om alleen naar de bioscoop te gaan. Mijn filmgenot zal er niet minder door zijn ^O^
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_118205904
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen gaan vond ik nooit een probleem, maar sinds ik nu altijd met andere mensen ga voelt het toch wel 'vreemd' om alleen te gaan. En aangezien de meeste figuren die alleen gaan vaak een beetje raar zijn, helpt dat ook niet echt mee.

Maar een film is een film. Als je thuis in je eentje een film kijkt, kijkt niemand ervan op. Als je gratis naar de bios kan, is het gaan naar een film niet veel anders dan er eentje thuis kijken. Dat taboe moet echt weg.
waarom voelt het nu wel raar dan voor je om alleen te gaan? aangezien je het voorheen niet raar vond, is het toch wel opmerkelijk en hoe zijn de meeste figuren die alleen gaan een beetje raar?

ik deel je mening dat het een merkwaardige taboe is, maar ik denk dat het komt doordat veel mensen, een filmpje pakken associėren met "uitgaan" en dat je dat in je uppie doet kan als raar ervaren worden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_118205969
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:15 schreef wolfrolf het volgende:

En inderdaad, het zal mij ook aan mijn derriere oxideren als andere mensen het raar vinden om alleen naar de bioscoop te gaan. Mijn filmgenot zal er niet minder door zijn ^O^
idd, ik heb gisteren in een scheur gelegen bij Ted, vond het persoonlijk ook heel vermakelijk dat alle 3 de belotoons die de mark wahlberg personage op zijn telefoon had ik ook allemaal heb of heb gehad :') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_118205995
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:09 schreef charmed_angel het volgende:

Ik wil heel graag naar The Possesion, maar die draait dus alleen in de avond. Ik moet mij er gewoon overheen zetten, ik weet het. Maar toch doe ik het niet. :@
waar overheen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_118206050
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom voelt het nu wel raar dan voor je om alleen te gaan? aangezien je het voorheen niet raar vond, is het toch wel opmerkelijk en hoe zijn de meeste figuren die alleen gaan een beetje raar?
Omdat ik het niet meer gewend ben en ik er om de een of andere reden meer op ben gaan letten. In de bios waar ik vaak kom zijn er heel veel rare Puc-ers dus dat is een kwestie van ervaring. :P

quote:
ik deel je mening dat het een merkwaardige taboe is, maar ik denk dat het komt doordat veel mensen, een filmpje pakken associėren met "uitgaan" en dat je dat in je uppie doet kan als raar ervaren worden
Dat is het 'm inderdaad. :P Maar als je een Puc pas hebt kan je niet altijd andere mensen meenemen, daarvoor zijn er teveel films lijkt me.
pi_118206102
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar overheen?
Om alleen naar de bios te gaan in de avond :D

Overdag heb ik er geen last van :@
pi_118206538
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Om alleen naar de bios te gaan in de avond :D

Overdag heb ik er geen last van :@
publiek overdag is toch vaak anders dan in de avond, in de avond is het meer "uitgaan" publiek denk ik en dan vaak in groepsverband, denk dat je dan te veel met de gedachte meegaat, "filmpje is uitgaan en uitgaan doe je niet in je eentje" en in de avond uren val je dus veel meer op dan in de middag uren als je in je uppie gaat, dank zou je het gevoel kunnen krijgen "ik ben de odd man out" die in zn uppie hier zit, heb ikzelf ook soms last van en dan met name de donderdag/vrijdag/zaterdag avond
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_118206590
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ik het niet meer gewend ben en ik er om de een of andere reden meer op ben gaan letten. In de bios waar ik vaak kom zijn er heel veel rare Puc-ers dus dat is een kwestie van ervaring. :P

hier in den haag zie je zo ontzettend veel mensen met die pasjes lopen, tis dan een beetje lastig om de rare pukkers eruit te vissen, maar het zou ook misschien aan mij kunnen liggen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_118207968
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

hier in den haag zie je zo ontzettend veel mensen met die pasjes lopen, tis dan een beetje lastig om de rare pukkers eruit te vissen, maar het zou ook misschien aan mij kunnen liggen :P
Denk dat je het bij grotere bioscopen en in studentensteden minder hebt inderdaad.
pi_118210828
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Om alleen naar de bios te gaan in de avond :D

Overdag heb ik er geen last van :@
Welke bios ga je dan?

Ik ga vrijwel ook altijd alleen. Ga niet altijd wachten tot er iemand mee kan hoor. Betaal ik geen 26 euro per maand voor :P Misschien biosdate topic aanmaken hier? :P

Al kan ik me voorstellen dat je bij de echt grote films vaak wel het gevoel kan hebben dat het misschien raar is dat je er in je eentje zit hoor. Maar dan kom ik alsnog voor de film. :) Anders zou ik dus niet gaan en ze missen, en dat vind ik zonde. Thuis kijk ik ze vervolgens minder snel omdat ik toch het grote beeld en goed geluid gewend ben! ;)

Vaak zijn het toch de kleffe stelletjes of mensen die maar een paar keer per jaar naar de bios gaan die je raar aankijken. Maar goed, die roddelen sowieso tijdens de film over alles en iedereen... ;)

Hoewel Arnhem de dichtstbijzijnde is, ga ik toch altijd naar Arena (OV... ;)). Arnhem is echt een kutbios. 'Kleine' schermen, slecht geluid, weinig films en de goede films die er draaien, draaien ze op de meest bizarre tijden... Het is ook nooit druk daar. Alleen in het weekend. Ga ik dus alleen heen als er echt geen andere optie is. Scheelt wel minimaal een uur reistijd, dat dan wel ;)

Amsterdam heb je goede schermen, goed geluid, IMAX. Meteen bij treinstation. Van het 'Bijlmervolk' heb ik nooit last. Alleen bij echte tienerfilms merk je dat ze niet zonder mobiel kunnen... En dat vind ik eigenlijk diep triest. Mensen kunnen amper nog een half uurtje zonder hun telefoon lijkt 't wel...
pi_118210875
Alleen Maar Nette Mensen kijken in Arena lijkt mij wel prachtig. :D
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:38:58 #123
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118210986
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:35 schreef Beaudelaire het volgende:
Alleen Maar Nette Mensen kijken in Arena lijkt mij wel prachtig. :D
Amsterdamse Poort komt er regelmatig in voor _O_ en ook Kraaiennest.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:39:50 #124
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118211014
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:34 schreef Deezertje het volgende:
Van het 'Bijlmervolk' heb ik nooit last.
Ga lekker terug naar je dorp, tuig. :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_118211237
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:39 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ga lekker terug naar je dorp, tuig. :')
Haha, je weet vast wel wat ik bedoel ;).
Heb het dan met name over de jongeren op een vrijdagavond ofzo, de rest van de bezoekers geen problemen mee hoor :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')