Was inderdaad gewoon een duidelijke rip-off, net als een ander ding wat ik me niet meer kan herinneren, beetje matig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:56 schreef 2Mini het volgende:
Zojuist Episode 6, Season 1 gezien van Men At Work... hadden ze het opeens over de crazy/ hot paradox... wonder where I heard that before..
Dat doet ze volgens mij al vanaf seizoen 1 tegen Robin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:44 schreef FL_Freak het volgende:
En lily die semi bi doet. Dit heeft ze nou al een aantal afleveringen gedaan en het is alleen maar irritant.
Die slabbers waren echt briljantquote:Op dinsdag 4 december 2012 03:42 schreef Friday12 het volgende:
Lilly was weer fucking irritanten Barney was weer Legen ~ wait for it ~ dary!!! met zijn slabbers
![]()
![]()
zo mee eens! Barneyquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:55 schreef shiznuts het volgende:
Ik kijk alleen omdat Barney awesome is en af en toe Marshall wel tof kan zijn. Voor de rest hoef je het eigenlijk niet te kijken.Gewoon een Barney spin-off maken zeg ik!
Friends was nog steeds leuk in de laatste seizoenen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef Cheiron het volgende:
Ben nu bezig aan aflevering 5 van seizoen 8, maar het is echt erg matig. Begint heel erg de richting van de laatste seizoenen Frienda op te gaan, en dat is geen compliment..
sowieso is er een nieuw seizoen aangekondigdquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef Friday12 het volgende:
Ik hoop dat niet ze niet nog een seizoen eraan plakken hoor... nu moet het einde koment
godverdommequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
sowieso is er een nieuw seizoen aangekondigd
Man van Phoebie toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Friends was nog steeds leuk in de laatste seizoenen.
Want Mike.
Volgens mij is dat nog lang niet definitief hoor. Er zijn wel sterke geruchten maar CBS heeft nog niets bevestigd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
sowieso is er een nieuw seizoen aangekondigd
Ja man, die tieten, die heupenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |