Je hebt mensen die week na week zitten te droeftoeteren. Deze week toevallig niet... Maar die mensen.. Daar kan ik weinig mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef shiznuts het volgende:
Want als je kritiek hebt kijk je niet meer voor je plezier naar de serie?
Ik denk dat niemand echt met tegenzin iets gaat zitten kijken hoor.
Nu Barney en Ted single zijn, kunnen ze niet in MacLaren's nog een keer wat plays en wingmanship laten zien? Uitgelezen kans om weer een beetje oude tofheid terug te halen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:43 schreef Soldt het volgende:
De manier waarop ik naar deze serie kijk is.. Dat barney, ted, lilly, marshall en robin me een hele hoop plezier hebben gegeven afgelopen seizoenen.
En.. Dat je altijd kunt kijken hoe leuk nu een aflevering is... Maar je in plaats daarvan ook gewoon kunt genieten van alle afleveringen. Soort van gegeven paard niet in de bek kijken.
Daarom kan ik ook weinig met al die mensen die op internet blijven klagen hoe slecht het afgelopen seizoen was...
Wie zit er dan nu te droeftoeteren?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:06 schreef Soldt het volgende:
[..]
Je hebt mensen die week na week zitten te droeftoeteren. Deze week toevallig niet... Maar die mensen.. Daar kan ik weinig mee.
Tuurlijk mag je kritiek hebben...
Omdat ze toen natuurlijk nog niet zeker wisten of ze een nieuw seizoen mochten maken. In het eerste seizoen van Amerikaanse series wordt altijd naar een einde toegewerkt.quote:Op maandag 12 november 2012 15:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Als het Friends 2 zou zijn dan hadden ze geen flashback gebruikt. Nee, de eerste seizoenen was er een duidelijk leidraad die naar het ontmoeten van de moeder toewerkte.
Slechte, slechte actricequote:
Ja met die stokjesquote:Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef Mirel het volgende:
Iemand op Barney gelet in de eerste scene? Hij had nogal moeite met zijn eten.
Zij is er in die 8 jaar ook 20 jaar ouder uit gaan zienquote:
Briljant.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja met die stokjesBarney had sowieso veel details.
Eigenlijk best een goed ideequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Waarom heeft iedereen het over de moeder? Al vanaf aflevering 1 weet je dat het gewoon een gimmick is om een andere verhaaltechniek te kunnen gebruiken tov andere sitcoms.
Mijn ideale einde is eigenlijk hoe de eerste aflevering van dit jaar eindigde, maar nog iets meer. We zien de gele paraplu, Ted kijkt die dame in de ogen en zegt: Hi, I'm Ted, en zegt dan tegen de kinderen: 'And that is how I met your mother'.
IMO is het niet relevant om te weten wie de moeder is.
Dat doen ze allemaal, maar vooral Jason Segel, je ziet dat ie de kantjes ervanafloopt, dat ie liever films maaktquote:Op woensdag 14 november 2012 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze is niet slecht ze speelt het gewoon slecht op moment
omdat als ik er niet achter kom voor het einde ik pissed off wordquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Waarom heeft iedereen het over de moeder? Al vanaf aflevering 1 weet je dat het gewoon een gimmick is om een andere verhaaltechniek te kunnen gebruiken tov andere sitcoms.
Mijn ideale einde is eigenlijk hoe de eerste aflevering van dit jaar eindigde, maar nog iets meer. We zien de gele paraplu, Ted kijkt die dame in de ogen en zegt: Hi, I'm Ted, en zegt dan tegen de kinderen: 'And that is how I met your mother'.
IMO is het niet relevant om te weten wie de moeder is.
Daar buiten gelaten ben ik het er wel mee eens dat de rek er wel uit is. Toch erg vermakelijk.
Tsja, met het materiaal dat hij tegenwoordig van de schrijvers aangeleverd krijgt kan ik me daar ook wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal, maar vooral Jason Segel, je ziet dat ie de kantjes ervanafloopt, dat ie liever films maakt
Omdat dat zelfs de titel van de show is?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Waarom heeft iedereen het over de moeder?
Dat is een running gag door de hele serie heen, als t om stokjes eten gaatquote:Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef Mirel het volgende:
Iemand op Barney gelet in de eerste scene? Hij had nogal moeite met zijn eten.
Ik geef het nog één kans. Als het weer prutswerk is, stop ik met kijken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Friday12 het volgende:
Het was minder slecht deze week maar nou ook weer niet echt om te lachen
ik moet het einde weten dus kijken zal ik het toch wel of het nou nu of later isquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geef het nog één kans. Als het weer prutswerk is, stop ik met kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |