abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 november 2012 @ 14:19:56 #126
194233 Friday12
Originele kloon
pi_118978400
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Grappig dat de smaken zo uiteenlopen. Ik vond dit de slechtste aflevering ooit. :') .
:Y marshall is zo triest nu gewoon te zielig voor woorden :'(
  donderdag 8 november 2012 @ 14:20:21 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118978422
quote:

[..]

Grappig dat de smaken zo uiteenlopen. Ik vond dit de slechtste aflevering ooit. :') .
Lol, ik neig die post als sarcasme te zien. Dat kan toch haast niet anders? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118978476
quote:

[..]

Was sarcastisch :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:21:54 #129
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118978501
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lol, ik neig die post als sarcasme te zien. Dat kan toch haast niet anders? :P
Die PI gaf een hint lijkt me. :P
  donderdag 8 november 2012 @ 14:22:49 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118978547
Nou ja, PI's worden vaak nogeens misplaatst gebruikt (niet misbruikt).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 8 november 2012 @ 14:24:13 #131
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118978597
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, PI's worden vaak nogeens misplaatst gebruikt (niet misbruikt).
Ja klopt, maar die smiley is zo vreemd, ik lees alle posts daarmee als sarcastisch. 7.gif << creepy...
  donderdag 8 november 2012 @ 15:21:59 #132
330855 ejiraM
for the greater good
pi_118980615
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar die smiley is zo vreemd, ik lees alle posts daarmee als sarcastisch. [ afbeelding ] << creepy...
Maar volgens mij is hij wel als positief bedoelt, toch? Ik zou denk ik eerder voor 9.gif, 12.gif of 15.gif zijn gegaan 16.gif (In den beginne bedoel ik, niet bij deze post ;) )

Maar het feit dat het hier over PI's gaat ipv over de aflevering zegt ook wel weer genoeg :')
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:25:18 #133
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118980751
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Maar volgens mij is hij wel als positief bedoelt, toch? Ik zou denk ik eerder voor [ afbeelding ], [ afbeelding ] of [ afbeelding ] zijn gegaan [ afbeelding ] (In den beginne bedoel ik, niet bij deze post ;) )

Maar het feit dat het hier over PI's gaat ipv over de aflevering zegt ook wel weer genoeg :')
Okay, back to the show!

pi_119003972
Jezus wat slecht.
Ik ben echt een neuroot wat series betreft en ik wil dit gewoon afkijken omdat het nou eenmaal moet maar MIJN GOD wat kost me dit een moeite.

Zo niet grappig dat ze het bijna expres moeten doen.
pi_119004359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:43 schreef Fukjoeman het volgende:
Marshall en Lilly zijn dit seizoen echt tenenkrommend :r.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 9 november 2012 @ 03:28:42 #136
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119005008
Wow wat een slechte aflevering, hoevaak kan Ted nog een relatie uitmaken, fucking boring en Marshal en Michelle zijn nog vervelender
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 10 november 2012 @ 03:26:34 #137
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_119046464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 03:28 schreef Stefan het volgende:
Wow wat een slechte aflevering, hoevaak kan Ted nog een relatie uitmaken, fucking boring en Marshal en Michelle zijn nog vervelender
Michelle nog wel! _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 10 november 2012 @ 03:29:02 #138
328189 ArnieAlberts
pi_119046477
Ik voeg me bij de rest van de groep; Marshall en Lily waren belachelijk. Marshall was echt onnodig en ik vond het storend en zelfs ongemakkelik om naar te kijken. Ik snapte ook niet precies alles, omdat Lily nu met de baby zit moet Marshall maar de roddeltante uithangen? De fuck?

En inderdaad, Brover was wel briljant maar dat shot met dat likken vond ik wel al veel te genant om naar te kijken. Gelukkig dat Nick, Robin en Barney dat wel in de verdere aflevering wisten goed te maken.

Ik moet zeggen dat ik de ten huwelijk-vraging van Ted wel aardig vond, maar die kick in de nuts van Victoria deed me denken aan Zoey, met dat cassettebandje. Terug na een lange tijd alsnog met zo'n negatief punt aankomen zetten. Alleen jammer dat ze Victoria zó debiel hebben veranderd in zo'n rotwijf. Al is daar weer op door te denken dat Ted van 2030 het vertelt en er dus minder rooskleurig op terugkijkt hoe het uitging, ofzo. In ieder geval iets dieps. :') De montage was echter wel mooi gedaan, en The mosby boys was ook een terugkoppeling naar een aflevering uit seizoen 2 of 3. :)

Op internet las ik ook vaak de kritiek van 'But we'll get to that'. Indeed; Fuck dat, het is seizoen 8. De serie zou in seizoen 5 maar maximaal 7 seizoenen lopen, en nu moeten we eventueel nóg een seizoen. Met dit slakkengangetje en tegelijk het bizarre snelle wegstrepen van relaties gaat dat een lang seizoen worden. In seizoen 5 merkte ik overigens een dipje rondom de 'last cigarette ever'-aflevering (evenals The wedding bride, die aflevering was een jaar van tevoren groots aangekondigd met site en première datum en viel ZO FUCKING TEGEN) en twijfelde ik nog aan de reeks, wat in seizoen 6 weer wel in orde kwam en seizoen 7 weer redelijk goed rechttrok. Maar dan krijgen Lily en Marshall een kind en gaat alles zoals ik het zie bij de schrijvers op automatische piloot.

Dat niet alleen, maar je zag de moeder's gezicht in de eerste aflevering, vanuit de taxi. Nauwelijks, daar niet van, maar je zag het gezicht; Ik gok (pure speculatie, pin me er niet op vast) dat de taxi oorspronkelijk zo hoode te stoppen dat het gezicht achter het poortje bleef, maar dat faalde. Gigantisch.

Maar in ieder geval, fuck dit, werk de tradities en shizzle die je de afgelopen 7 jaar hebt uitgewerkt af en ga niet 'But we'll get to that' over een escalerend gebeuren tussen Ted en Robin; AGAIN! ...Iemand plaatste een mooie theorie online; Diegene bedacht zich dat het op de trouwerij van Robin en Barney uitkomt dat Victoria en Ted uit elkaar zijn gegaan vanwege Robin... Of... Wacht even, een compleet nieuwe theorie komt nu in me op; Victoria die zélf op de trouwerij van Robin stampij gaat maken; Zíj was verantwoordelijk voor de breuk tussen haar en Ted, dus gaat ze nu Robin's bruiloft verstoren als REGELAAR VAN DE BRUIDSTAART ZIJNDE!

Stel je voor; Victoria's bakkerijtje (...werkte ze nog in een bakkerij?) wordt door Robin en Barney ingehuurd voor de bruidstaart. Victoria komt, net zoals in seizoen 1, naar de bruiloft, en het loopt tussen haar en Robin HE-LE-MAAL uit de hand. Er ontstaat gezeik en ruzie omdat de taart wordt verknald of whatever, waardoor Ted met hand in het verband ongemakkelijk bij station Farhampton zit wanneer de moeder komt opdagen.

[ Bericht 12% gewijzigd door ArnieAlberts op 10-11-2012 03:34:13 ]
pi_119047886
Denk aan je hart :P.

Dat van Marshall was verschrikkelijk inderdaad. Brover vond ik wel geniaal _O_.

Op dat moeder-gedoe moet je je niet blind staren. Dat hebben ze gewoon als uitgangspunt genomen om een comedy te maken. Het is nou eenmaal geen mysterieverhaal, maar een sitcom :P.

Het wordt alleen wel tijd dat ze er een einde aan breien, de rek is er een beetje uit. Al vind ik dit seizoen tot nu toe nog wel redelijk, er zijn tijden geweest dat elke aflevering tenenkrommend was. Zoals dat gezeik met Barney en Robin toen :r.
Amen.
pi_119048637
ArnieAlberts wat een verhaal... het blijft een 20 minuten sitcom he. Zoals hier al vaker gezegd is de titel gewoon niet handig, zit je te wachten op dat moment? Stop dan met kijken en wacht op de laatste aflevering en kijk alleen die.

Als de serie Friends 2 had geheten had dan niemand er wat van gezegd? Of als Friends how i got back to rachel had geheten hadden mensen zich er dan ook aan geïrriteerd dat dat zo lang duurde? Neemt niet weg dat ik de afleveringen al een tijd gewoon ook slechter vind.
  maandag 12 november 2012 @ 15:04:42 #141
328189 ArnieAlberts
pi_119126084
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:08 schreef Aestivate het volgende:
ArnieAlberts wat een verhaal... het blijft een 20 minuten sitcom he. Zoals hier al vaker gezegd is de titel gewoon niet handig, zit je te wachten op dat moment? Stop dan met kijken en wacht op de laatste aflevering en kijk alleen die.

Als de serie Friends 2 had geheten had dan niemand er wat van gezegd? Of als Friends how i got back to rachel had geheten hadden mensen zich er dan ook aan geïrriteerd dat dat zo lang duurde? Neemt niet weg dat ik de afleveringen al een tijd gewoon ook slechter vind.
Haha, ik zal de laatste zijn die zich stoort aan het feit dat de moeder maar niet komt, ook ik kijk het als een comedy. Ik heb het alleen een bigass analyse for once gegeven. :P
pi_119126372
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:08 schreef Aestivate het volgende:

Als het Friends 2 zou zijn dan hadden ze geen flashback gebruikt. Nee, de eerste seizoenen was er een duidelijk leidraad die naar het ontmoeten van de moeder toewerkte.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 12 november 2012 @ 19:11:22 #143
330855 ejiraM
for the greater good
pi_119135790

Stiekem zou ik zo'n eind nog best kunnen waarderen :D :'( :D :'(
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:38:01 #144
328189 ArnieAlberts
pi_119155373
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]

En iedere keer dat je dan een moment ziet dat een vriendin hem verlaat is het stiekem de realiteit die tot hem probeert door te dringen?
pi_119159873
Prima aflevering :Y
pi_119160144
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:22 schreef Operc het volgende:
Prima aflevering :Y
Zeker, was leuk
  dinsdag 13 november 2012 @ 12:41:15 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119160505
Lily was een beetje vervelend, zoals altijd, maar Marshall had een goede comeback. :P
pi_119160820
Inderdaad, Marshall was weer wat ouderwetser grappig. Die blik die Barney op Nick wierp toen die met twee chicks vertrok vond ik wel mooi. Leuk detail :)
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_119162308
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]

inderdaad mooi einde weer eens wat anders dan de clichés.
Ik kijk zo nu en dan ook nogeens een aflevering van dit seizoen maar kan er maar weinig om lachen. Het is niet meer wat het was. De koek is op voor mijn gevoel.
pi_119164398
Toch weer een betere aflevering, maar nog geen hoogvlieger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')