Ik voeg me bij de rest van de groep; Marshall en Lily waren belachelijk. Marshall was echt onnodig en ik vond het storend en zelfs ongemakkelik om naar te kijken. Ik snapte ook niet precies alles, omdat Lily nu met de baby zit moet Marshall maar de roddeltante uithangen? De fuck?
En inderdaad, Brover was wel briljant maar dat shot met dat likken vond ik wel al veel te genant om naar te kijken. Gelukkig dat Nick, Robin en Barney dat wel in de verdere aflevering wisten goed te maken.
Ik moet zeggen dat ik de ten huwelijk-vraging van Ted wel aardig vond, maar die kick in de nuts van Victoria deed me denken aan Zoey, met dat cassettebandje. Terug na een lange tijd alsnog met zo'n negatief punt aankomen zetten. Alleen jammer dat ze Victoria zó debiel hebben veranderd in zo'n rotwijf. Al is daar weer op door te denken dat Ted van 2030 het vertelt en er dus minder rooskleurig op terugkijkt hoe het uitging, ofzo. In ieder geval iets dieps.

De montage was echter wel mooi gedaan, en The mosby boys was ook een terugkoppeling naar een aflevering uit seizoen 2 of 3.

Op internet las ik ook vaak de kritiek van 'But we'll get to that'. Indeed; Fuck dat, het is seizoen 8. De serie zou in seizoen 5 maar maximaal 7 seizoenen lopen, en nu moeten we eventueel nóg een seizoen. Met dit slakkengangetje en tegelijk het bizarre snelle wegstrepen van relaties gaat dat een lang seizoen worden. In seizoen 5 merkte ik overigens een dipje rondom de 'last cigarette ever'-aflevering (evenals The wedding bride, die aflevering was een jaar van tevoren groots aangekondigd met site en première datum en viel ZO FUCKING TEGEN) en twijfelde ik nog aan de reeks, wat in seizoen 6 weer wel in orde kwam en seizoen 7 weer redelijk goed rechttrok. Maar dan krijgen Lily en Marshall een kind en gaat alles zoals ik het zie bij de schrijvers op automatische piloot.
Dat niet alleen, maar je zag de moeder's gezicht in de eerste aflevering, vanuit de taxi. Nauwelijks, daar niet van, maar je zag het gezicht; Ik gok (pure speculatie, pin me er niet op vast) dat de taxi oorspronkelijk zo hoode te stoppen dat het gezicht achter het poortje bleef, maar dat faalde. Gigantisch.
![VzhYy.jpg]()
Maar in ieder geval, fuck dit, werk de tradities en shizzle die je de afgelopen 7 jaar hebt uitgewerkt af en ga niet 'But we'll get to that' over een escalerend gebeuren tussen Ted en Robin; AGAIN! ...Iemand plaatste een mooie theorie online; Diegene bedacht zich dat het op de trouwerij van Robin en Barney uitkomt dat Victoria en Ted uit elkaar zijn gegaan vanwege Robin... Of... Wacht even, een compleet nieuwe theorie komt nu in me op; Victoria die zélf op de trouwerij van Robin stampij gaat maken; Zíj was verantwoordelijk voor de breuk tussen haar en Ted, dus gaat ze nu Robin's bruiloft verstoren als REGELAAR VAN DE BRUIDSTAART ZIJNDE!
Stel je voor; Victoria's bakkerijtje (...werkte ze nog in een bakkerij?) wordt door Robin en Barney ingehuurd voor de bruidstaart. Victoria komt, net zoals in seizoen 1, naar de bruiloft, en het loopt tussen haar en Robin HE-LE-MAAL uit de hand. Er ontstaat gezeik en ruzie omdat de taart wordt verknald of whatever, waardoor Ted
met hand in het verband ongemakkelijk bij station Farhampton zit wanneer de moeder komt opdagen.
[ Bericht 12% gewijzigd door ArnieAlberts op 10-11-2012 03:34:13 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.