Inderdaad de Bro Codequote:Op donderdag 1 november 2012 15:37 schreef shiznuts het volgende:
Omdat het daar ook nog veel om de Playbook en de Bro Code draait...
Nu draait het om relaties, dood en het wel/niet krijgen van kinderen en het gedoe dat daarbij komt kijken.
Bawwwquote:
Als je eenmaal 7 seizoenen erin zit zou het ook nergens op slaan om nu af te haken alleen omdat er een paar matige afleveringen tussen zitten.quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef glannie het volgende:
Ik hou gewoon sowieso vol tot het einde!
Weet je zelf wel wat het beter zou maken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gisteravond de eerste vier afleveringen van s8 gekeken. Dan verwacht je dat het beter wordt, zeker na een matig seizoen 7 en dan krijg je alsnog bagger voorgeschoteld. Een enkele keer kunnen lachen om Barney, dat nog wel
Tot nog toe erg jammer. Ik kan dan wel denken "het wordt vast beter" maar dat dacht ik afgelopen seizoen ook...
Dat weet ik wel, maar dat gaat nooit gebeuren omdat het verhaal dat niet toe laat. Ik doel dus op de verhaallijnen uit de eerste paar seizoenen. Bro code, losbandige Marshall dat soort dingen. Nu met alle relaties is het allemaal zo soft.quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat het beter zou maken?
Dan kijk je maar een herhaling van S01!quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dat gaat nooit gebeuren omdat het verhaal dat niet toe laat. Ik doel dus op de verhaallijnen uit de eerste paar seizoenen. Bro code, losbandige Marshall dat soort dingen. Nu met alle relaties is het allemaal zo soft.
Jij wilt zeggen dat de serie nu zo veel beter is dan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Dan kijk je maar een herhaling van S01!
Beter? Nee, maar ook zeker niet slechter.quote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat de serie nu zo veel beter is dan?
Those were the days...quote:
Niet helemaal, poppig a chub is het krijgen van een erectie, grub is eten (jus is gravy). Dus hij roept "Wie krijgt er een stijve voor wat eten?".quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef shiznuts het volgende:
Who's popping a chub, for some grub!?
Vrij vertaald kun je dat zien als Wie prikt een dikke lek om aan vette jus te komen!? (meen ik)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |