Daar hadden ze al 4 seizoenen geleden mee moeten beginnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:04 schreef Stefan het volgende:
Van mij mogen ze btw wel beginnen met een verhaallijn met de moeder
En vooral ook wat de uitslag zou zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef Remzz het volgende:
Duidelijk een filler ep, maar daarom niet minder leuk. Dat spel en die vragen waren iets te voorspelbaar. Je wist meteen hou Barney/Robin/Ted dat zouden gaan doen.
Hoeveel discussie was er bij Friends na seizoen 6? Elke serie heeft dat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Idd, tijd om het af te ronden.
Wat dat betreft heb ik toch steeds meer respect voor geweldige series Friends en Seinfeld, die gewoon leuk bleven tot het einde.
Die vrouw van 8x01 kan net zo goed een figurante zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef Thaboel het volgende:
Is er trouwens in die aflevering niet gewoon een gezicht van de moeder te zien? Door het half geblindeerde taxi raam. Misschien iemand een picje van.
Euh ja alle reacties vanaf 16 oktober gaan zo ongeveer daar over. Zoals ik al zei vond hem vermakelijk, moest paar keer echt lachen om de quiz en barney.quote:
Oh ja wacht, die reacties gaan wel over E4quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:07 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Euh ja alle reacties vanaf 16 oktober gaan zo ongeveer daar over. Zoals ik al zei vond hem vermakelijk, moest paar keer echt lachen om de quiz en barney.
Yep, volgende week een nieuwequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Geen aflevering door het debat van gisteravond?
Precies, die moeder is gewoon een kapstok om een verhaal te vertellen over een vriendengroep.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Waarom heeft iedereen het over de moeder? Al vanaf aflevering 1 weet je dat het gewoon een gimmick is om een andere verhaaltechniek te kunnen gebruiken tov andere sitcoms.
Mijn ideale einde is eigenlijk hoe de eerste aflevering van dit jaar eindigde, maar nog iets meer. We zien de gele paraplu, Ted kijkt die dame in de ogen en zegt: Hi, I'm Ted, en zegt dan tegen de kinderen: 'And that is how I met your mother'.
IMO is het niet relevant om te weten wie de moeder is.
Daar buiten gelaten ben ik het er wel mee eens dat de rek er wel uit is. Toch erg vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |