SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
En ik moet weer een schone onderbroek aantrekken.quote:
Moet ik nog zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga zo Paranormal Activity Tokyo Night kijken
Altijd tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:17 schreef Plastic_zak het volgende:
ik hoop dat spouwer weer van die warme handen heeft
Dat klopt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Japanse versie,meestal zijn die enger hihihih
Nee is niet een japanse 'versie', maar een kleine verwijzing naar de films met ene eigen verhaal.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Japanse versie,meestal zijn die enger hihihih
Ohquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee is niet een japanse 'versie', maar een kleine verwijzing naar de films met ene eigen verhaal.
Ik zou raken 7/10.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geilquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik pijp nu mannen voor weinig geld op een parkeerplaats omdat jij me uit je leven houdt
of door geplet te worden als je slaaptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Lekker wat om vast te pakken.
Kan ook ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
of door geplet te worden als je slaapt
2A8202B483quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mag ik je toevoegen op ping nu?
Lekker met mijn pener in die vetrollen van haarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
of door geplet te worden als je slaapt
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lekker met mijn pener in die vetrollen van haar
visuals, ew.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
iewlquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lekker met mijn pener in die vetrollenonderkinnen van haar
Gewoon in de badkamer tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Fl friek, is er ook een plek waar ik even rustig kan fappen?
In wp zn slaapzakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef Plastic_zak het volgende:
ik kom morgen wel naar je toequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef Snowbells het volgende:
Zoveel 'helaas niet's awwww.
Lobiiii.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh dan slaapt hij dus niet op mijn kamer.
FL!quote:
En ook een kussen he.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
Slaapzakik neem gewoon een deken mee
Hand uit je broek hehehehe.. nee? okayquote:
Ach beetje depri, voel me alleen. Ik heb een knuffel nodigquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hand uit je broek hehehehe.. nee? okay
Als het kon zou ik die geven, tot dan een virtuele knuffel om je op te vrolijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ach beetje depri, voel me alleen. Ik heb een knuffel nodig
Ik voel je gedeeltelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ach beetje depri, voel me alleen. Ik heb een knuffel nodig
Awwquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als het kon zou ik die geven, tot dan een virtuele knuffel om je op te vrolijken.
Voelt vreselijk he?quote:
Oh, ik heb denk ik behoefte aan liefde..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel al jaren ben het gewend.
Heeft iedereen, komt wel goed toetie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, ik heb denk ik behoefte aan liefde..
Hope soquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heeft iedereen, komt wel goed toetie.
Drop de kleine meisjes look en grow up. Gewoon advies van je boi D.Mquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:49 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Drop de kleine meisjes look en grow up. Gewoon advies van je boi D.M
[..]
Heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Dat eerste gedeelte was overigens bloedserieus. Op foto's zie je er pedowaardig uit, teringquote:
Gewoon gaan wappen of iets dergelijks met iemand waarmee je lachen kan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eensgeen moeder/zus/broer/vader/hond/buurmeisje/vriend/vriendin in de buurt?
Nope. Ma en broertje wel maar liever nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eensgeen moeder/zus/broer/vader/hond/buurmeisje/vriend/vriendin in de buurt?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Typisch het volgende:
ik denk ik kom hier weer eens posten, maar is dit de nieuwe depri sc geworden?
valt wel meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb zojuist heerlijk gefapt.
Waarom post je dit, waarom.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb zojuist heerlijk gefapt.
quote:
ik had eens in mijn dijbeen en viel van mn stoel en rolde nog eens over de grond van de pijn.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
Gewoon van jezelf houden lb.
Dan weet je zeker dat je niet in de steek word gelaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik niks aan doen hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat eerste gedeelte was overigens bloedserieus. Op foto's zie je er pedowaardig uit, tering
dat heb ik vaak s'ochtends in mijn kuitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik had eens in mijn dijbeen en viel van mn stoel en rolde nog eens over de grond van de pijn.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even bier pakkenJe hebt al bier opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Laat je haar eens groeien. Om mee te beginnenquote:
Ik werd eens wakker met spierpijn, huilend lachen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat heb ik vaak s'ochtends in mijn kuitecht verblindende pijn
Oh, goed adviesquote:
zo herkenbaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik werd eens wakker met spierpijn, huilend lachen.
Na een tijd van eenzaamheid moet je leren om met jezelf te praten.quote:
Ben ik mee bezigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Laat je haar eens groeien. Om mee te beginnen
Ik had het van het weekend ook in mijn bed s'nachts en ik moest elke keer verliggen anders kwam het weer. Toen ben ik uit mijn eigen bed getrapt in mijn eigen huis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat heb ik vaak s'ochtends in mijn kuitecht verblindende pijn
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na een tijd van eenzaamheid moet je leren om met jezelf te praten.
''ik'' word ''wij/we'' en af en toe natuurlijk uitspraken maken van goh wat ben ik goed met blik van succes vooruitkijkend in de horizon..
Ik vanaf zaterdag geen alcohol gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb al een maand door de weeks geen alcohol gedronken
OKE OKE OKEquote:
En vandaag had ik spierpijn van gym in mijn bil en in mijn linkerbeen, lopen doet pijn, zitten doet pijn.quote:
Ik gebruik geen make upquote:
gaat het?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik moest een beetje kotsen
Ik ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vanaf zaterdag geen alcohol gehad
Je maakt mij verlegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
IK ZIE EEEEEEEEEN......
TypischToetieTuig
Krijg je helaas niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik eis een schadevergoeding
Ik ben echt een kind jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dan zie je er al snel jonger uit ja
VOOR SV KOMT NU AL DE AFKICK FASE!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb al 3,5 uur geen alcohol gedronken
Hoezo?quote:
Ja ik denk ff de sc wat opvrolijken voordat je weer weg bent.quote:
Echt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind LB best volwassen voor haar leeftijd eruit zien, ondanks dat ze niet bepaald lang is.
En wenkbrauwen.epileren ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mascara+oogpotlood kan al een wereld van verschil maken en kost je max 5 minuten
quote:
Boeiend, toen ik zo oud was als jij leek ik ook heel jong enzo. ''Schattig'' dit dat. Dat is nu wel voorbij, komt vanzelf.quote:
Dames zonder make-up zijn baas.quote:
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
10-10-2012
22:00
10 + 10 =20
20-2012 rond de klok van 22:00
Over 10 jaar ben je daar trots op.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Iemand schatte mij laatst 16alweer
Oh okequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeiend, toen ik zo oud was als jij leek ik ook heel jong enzo. ''Schattig'' dit dat. Dat is nu wel voorbij, komt vanzelf.Enige die mijn nu nog schattig/toetie of whatever noemt zin unf en dee to the vee, maar die kennen mij alleen van het internet.
Gewoon wachten joh, al kun je wel je haar laten groeien idd.
[..]
Dames zonder make-up zijn baas.
Ik bij de shop..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet bijna altijd mijn ID-Kaart laten zien als ik peuken of drank wil halen
wat welke foto leek ik 13quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef Oceanview het volgende:
Krul leek op de ene foto 13 op de andere 19.
afgesprokenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Krul en uft mogen me wel een keer opmaken
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Krul en uft mogen me wel een keer opmaken
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bij de shop..
en ik ben het kleine aapje op de grote wagen bij mij op het werk -.-
Awwwquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bij de shop..
en ik ben het kleine aapje op de grote wagen bij mij op het werk -.-
Duurt langquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben je daar trots op.
Grappig dat je zegt op welke foto leek ik 13 en geen 19.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat welke foto leek ik 13
Ik ook ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef Ro-ald het volgende:
Maar ik gedraag me wel volwassen gelukkig![]()
nouja ik word vaker ouder dan jonger geschat dus tjaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Grappig dat je zegt op welke foto leek ik 13 en geen 19.
Hmm volgens mij is ie uit je fobo
Albino.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Aapjes zijn wel bruin -> jamaicaanse nederlander
Gewoon verkapt je bent een goede jongen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen op werk van..
Als mijn dochter geen 3 was maar jou leeftijd was dan wist ik wel aan wie ik haar moest voorstellen..
Toen voelde ik me soort van gefleid ofzo iets in die weg
ja dit ik zeg overal ja op..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewoon verkapt je bent een goede jongen.
Jawel, vroeger weigerde ik werk nooit maar nu zeg ik altijd nee.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
Als mijn dochter geen 3 was maar jou leeftijd was dan wist ik wel aan wie ik haar moest voorstellen..
hah lui! xDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel, vroeger weigerde ik werk nooit maar nu zeg ik altijd nee.
Waarom is het nu als 3 jarige niet goed dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
Uhh dan moet ik adoptievader wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom is het nu als 3 jarige niet goed dan?
Er neuken wel meer mensen per jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
er kan maar 1 iemand 12 zijn verpest het niet
Geld komt in herhalingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weigerambtenaars weigerwerkeraars waar gaat het heen.
Prima idee tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhh dan moet ik adoptievader worden
Oh hihihiquote:
ik moest even huilenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ha ik heb lekker kusjessmiley en coban niet.
Ja was eigenlijk niet bedoeldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ha ik heb lekker kusjessmiley en coban niet.
Oh ben jij mijn vader danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben een te goede vader van mij mag een kind te veel en word het rebels
Hij droomde over jou.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme zeg. De hond die naast mij ligt, heeft een nachtmerrie.
Ja, jou gedrag ONacceptabel..quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk niet bedoeld![]()
quote:
Al een mail naar Foto Klein gestuurd?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme zeg. De hond die naast mij ligt, heeft een nachtmerrie.
ik ben veranderd ja ik ben nu liever en minder gemeenquote:
Merci beaucoupquote:
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef coban het volgende:
[..]
ik ben veranderd ja ik ben nu liever en minder gemeen
in verkrachtersparkje graagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, jou gedrag ONacceptabel..
Kom je nou nog thuis slapen? of ga je weer in het park bij het bankje onder de lantaarnpaal...
Zaterdag is de premierequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn alter-ego toen ik laatst een sekslijn in dronken staat belde in de TC heette zo
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn alter-ego toen ik laatst een sekslijn in dronken staat belde in de TC heette zo
Nee. Doe ik als ik in Nederland ben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef Typisch het volgende:
A
[..]
Al een mail naar Foto Klein gestuurd?
Ben jij gewoon he met je toetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is een onzichtbaar veertje.. die zijn vervelend
Wie andersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben jij gewoon he met je toet
En dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
İk ga straks een nieuw account aanmaken dan maar
nee fuck jouw vader.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Vader download dus fok doet stom. Fuck you internet.
http://192.168.1.1/quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan is ook de premiere van mij in slapende toestand![]()
![]()
![]()
Niemand gaat je missen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
dat is vies :s en dan krijg ik tongontsteking wil je dat ik dood ga ofzo :squote:
Zou ik ook doen als ik jouw wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
İk ga straks een nieuw account aanmaken dan maar
Godquote:
gun die man ook zijn verzetjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
overmorgen is vrijdag ik verwacht je op de plaats rond 2uur wees aanwezig!11!!1quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef coban het volgende:
[..]
dat is vies :s en dan krijg ik tongontsteking wil je dat ik dood ga ofzo :s
Ook deels iphonequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jouw was
39729 (gemiddeld 78 per dag) vanaf de ipod gepost allemaal
Ik bijna 55k.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zit bijna op de 40.000 posts
Je duimen zijn geloof ik wel snel achteruit gegaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ook deels iphoneen pc
İk weet nog dat ik 160 gemiddeld had_________
jezus jij hebt wel vaak rebecca geluisterd hoor ik zou nooit kunnen weten dat overmorgen vrijdag was xdxd iksdee oke zal er zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
overmorgen is vrijdag ik verwacht je op de plaats rond 2uur wees aanwezig!11!!1
Dat nummerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef coban het volgende:
[..]
jezus jij hebt wel vaak rebecca geluisterd hoor ik zou nooit kunnen weten dat overmorgen vrijdag was xdxd iksdee oke zal er zijn
glimlach verscheen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef coban het volgende:
[..]
jezus jij hebt wel vaak rebecca geluisterd hoor ik zou nooit kunnen weten dat overmorgen vrijdag was xdxd iksdee oke zal er zijn
wel meer mensen hebben mijn naam dat is even pech voor zequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; Omdat jij (je eigen naam) bent.
oh...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh wat een verassing, kijk eens naar me signature
Dat zijn niet de (naam). Die zijn anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:19 schreef coban het volgende:
[..]
wel meer mensen hebben mijn naam dat is even pech voor ze
Ja hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |